jedna taka wersja druga takaCzy te kroki ma tylko prowadzący czy wszyscy CT?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
OverShot
Rejestracja: 05.01.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.12.2014 01:33





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 52
- Odwiedzin: 4 175
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Czarnobyl
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#678167 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 15:02
#678122 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 13:20
#678118 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 13:11
#678097 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 12:16
Jako, że kilka osób się pytało o te kroki za prowadzącym w silniku Cypisa, to skleiłem kod z JBEXTREME, dodałem dwa warunki i wuala.
Dodałem możliwość wyłączenia/włączenia kroków u prowadzącego za pomocą cvara.
jail_kroki(0/1)(off/on)
Załączone pliki
-
kroki_za_prowadzacym.sma 1,49 KB 205 Ilość pobrań
kroki_za_prowadzacym.amxx
-
kroki_za_ct_na_komende.sma 1,65 KB 169 Ilość pobrań
kroki_za_ct_na_komende.amxx
#608604 Latarka Maga
Napisane przez 0-0-0
w 23.01.2014 21:20
public client_PreThink ( id ) { if(!is_user_alive(id)||is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo) new button2 = get_user_button(id); if(player_class[id]==Paladyn && weapon == CSW_KNIFE && freeze_ended) { if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP)) { if(JumpsLeft[id]>0) { new flags = pev(id,pev_flags) if(flags & FL_ONGROUND) { set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) JumpsLeft[id]-- new Float:va[3],Float:v[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 v[2]=300.0 entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) write_hud(id) } } } } if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Aniol)) { new num1, num2, num3 num1=random_num(0,2) num2=random_num(-1,1) num3=random_num(-1,1) flashlight_r+=1+num1 if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245 flashlight_g+=1+num2 if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245 flashlight_b+=-1+num3 if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240 new origin[3]; get_user_origin(id,origin,3); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(27); // TE_DLIGHT write_coord(origin[0]); // X write_coord(origin[1]); // Y write_coord(origin[2]); // Z write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius write_byte(flashlight_r); // R write_byte(flashlight_g); // G write_byte(flashlight_b); // B write_byte(1); // life write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate message_end(); new index1, bodypart1 get_user_aiming(id, index1, bodypart1); if(is_user_alive(index1)) { if(index1 != 54 && get_user_team(id) != get_user_team(index1) && pev(index1, pev_renderamt) < 220) { naswietlony[index1] = 1; set_renderchange(index1); Display_Icon(index1, ICON_FLASH, "dmg_bio", 200, 100, 0); if(task_exists(index1+TASK_FLASH_LIGHT)) remove_task(index1+TASK_FLASH_LIGHT); set_task(7.5, "un_rander", index1+TASK_FLASH_LIGHT); } } } //Before freeze_ended check if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300) new Float:vect[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect) new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2]) if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9)) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300) //bow model if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Hunter){ bow[id]++ button[id] = 1; command_bow(id) } if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0 // if (!freeze_ended) return PLUGIN_CONTINUE if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id)) { static Float:fallVelocity; pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity); if(fallVelocity) falling[id] = true else falling[id] = false; } if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id) if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id) if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id) if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id) //USE Button actives USEMAGIC if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0) { if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id]) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() casting[id]=0 call_cast(id) } else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/75.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Hunter) time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/75) else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/150.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/75.0)) } else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4 cast_end[id]=halflife_time()+time_delay new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil) casting[id]=1 message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( bar_delay ) write_byte( 0 ) message_end() } } else { if(casting[id]==1) { message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id ) write_byte( 0 ) write_byte( 0 ) message_end() } casting[id]=0 } if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id]) Use_Spell(id) if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id) ///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==Hunter) { new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo) if(bow[id] == 1) { if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/75))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) { bowdelay[id] = get_gametime() command_arrow(id) } entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2) } // nade if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2) { switch(weapon) { case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE: { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(g_TrapMode[id]) { case 0: g_TrapMode[id] = 1 case 1: g_TrapMode[id] = 0 } client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]") g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } default: g_TrapMode[id] = 0 } } } /////////////////////////////////////////////////// return PLUGIN_CONTINUE }
#608257 Latarka Maga
Napisane przez FarGoosiek
w 22.01.2014 22:42
#608522 Latarka Maga
Napisane przez Indoor
w 23.01.2014 18:01
#608571 Latarka Maga
Napisane przez 0-0-0
w 23.01.2014 20:07
#608596 Latarka Maga
Napisane przez Stachuu :D ??
w 23.01.2014 20:57
#608516 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!
Napisane przez DarkGL
w 23.01.2014 17:54
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: OverShot
- Regulamin