Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

OverShot - zdjęcie

OverShot

Rejestracja: 05.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.12.2014 01:33
-----

#678167 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )

Napisane przez Wielkie Jol w 27.12.2014 15:02

Czy te kroki ma tylko prowadzący czy wszyscy CT?

jedna taka wersja druga taka
  • +
  • -
  • 1


#678122 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )

Napisane przez Wielkie Jol w 27.12.2014 13:20

tak ale tylko prowadzacy [lub kazdy :)]

Dodane. na komendę /kroki 


  • +
  • -
  • 1


#678118 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )

Napisane przez Wielkie Jol w 27.12.2014 13:11

a czy mogl bys zrobic to na komenda dla kazdego straznika na komende /kroki ?

W sensie, że każdy strażnik może sobie uruchomić/wyłączyć kroki po wpisaniu komendy /kroki?


  • +
  • -
  • 1


#678097 [CYPIS] Kroki za prowadzącym ( a'la jbextreme )

Napisane przez Wielkie Jol w 27.12.2014 12:16

opis

Jako, że kilka osób się pytało o te kroki za prowadzącym w silniku Cypisa, to skleiłem kod z JBEXTREME, dodałem dwa warunki i wuala.

Dodałem możliwość wyłączenia/włączenia kroków u prowadzącego za pomocą cvara.

 

cvary

jail_kroki(0/1)(off/on)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#608604 Latarka Maga

Napisane przez 0-0-0 w 23.01.2014 21:20

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#608257 Latarka Maga

Napisane przez FarGoosiek w 22.01.2014 22:42

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Aniol) {

sprawdź czy tak zadziała:D


  • +
  • -
  • 2


#608522 Latarka Maga

Napisane przez Indoor w 23.01.2014 18:01

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && player_class[id] == Mag && player_class[id] == Aniol) {


  • +
  • -
  • 1


#608571 Latarka Maga

Napisane przez 0-0-0 w 23.01.2014 20:07

Taki kod jest najbardziej prawidłowy:

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_class[id] == Aniol) {

  • +
  • -
  • 1


#608596 Latarka Maga

Napisane przez Stachuu :D ?? w 23.01.2014 20:57

pokaz cale 

public client_PreThink ( id ) 

  • +
  • -
  • 1


#608516 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!

Napisane przez DarkGL w 23.01.2014 17:54

new index1, bodypart1

  • +
  • -
  • 1