Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

weedzonka - zdjęcie

weedzonka

Rejestracja: 04.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.06.2014 17:15
-----

#622393 Prośba o 11 klas m. in. Obrońca

Napisane przez weedzonka w 04.03.2014 10:29

łap Geografa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#622223 Prosba o klase "Eliminator"

Napisane przez weedzonka w 03.03.2014 17:22

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#620789 Proszę o 10 klas m.in Komandos

Napisane przez weedzonka w 27.02.2014 18:24

trzymaj strzelca wyborowego :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#620101 Proszę o 10 klas m.in Komandos

Napisane przez weedzonka w 25.02.2014 21:06

Hitman,
może później zrobię resztę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#610663 Modyfikacja klasy Kapitan 1/2 z awp

Napisane przez weedzonka w 29.01.2014 14:50

 

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

jeśli to usunę 

 

 

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
       
       
if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
       
       
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
                return HAM_IGNORED;
               
       
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
       
       
return HAM_IGNORED;
}

to jakim prawem ma to działać? wywala błąd 

 

 

codclass_kapitan.sma(49) : error 017: undefined symbol "DMG_BULLET"


  • +
  • -
  • 1