Proszę o zrobienie klasy, która wybucha po wcisnięciu E zadając 500 obrazen wokół + 1/4 szansy na zrespienie się u przeciwnika
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
frequu
Rejestracja: 02.01.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.02.2014 20:49





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 10
- Odwiedzin: 1 251
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Stn
Kontakt
Moje tematy
Klas samobójca
18.01.2014 19:55
Problem z klasą z mocami - HUD
16.01.2014 09:49
Witam, po wybraniu klas które są poniżej w if`ie np. saper caly cod mod się wyłącza, natomiast klasy pozostałe, które nie są tu wypisane działają normalnie, możecie zajrzyć do kodu dlaczego tak się dzieje ?
Dodam, że natywy wszystkie dodałem
new monety = cod_get_user_coins(id); new hp = get_user_health(id); new wyperk = cod_get_perk_durability(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "saper")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Miny : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_mine(id), cod_get_user_class_max_mine(id)); } if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Medyk")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_medkit(id), cod_get_user_class_max_medkit(id)); } if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zjawa")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_duch(id), cod_get_user_class_max_duch(id)); } if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Wsparcie Ogniowe")) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, ".:: FORUM.BOOSTUJ.PL ::. ^n[Klasa : %s]^n[Poziom : %i]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc : %d/100]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[id]], wyperk, hp, monety, cod_get_user_class_rocket(id), cod_get_user_class_max_rocket(id)); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Problem z domyślnym HUD klas
15.01.2014 19:41
Witam mam problem z tym, że te "IF" nie działają do każdej przydzielonej klasy lecz działą tylko ostatni HUD z listy i jest przypisywany do każdej jednej klasy, możecie looknąć co jest nie tak w kodzie ?
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "saper")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Miny : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_mine(id), cod_get_user_class_max_mine(id)); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Medyk")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_medkit(id), cod_get_user_class_max_medkit(id)); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zjawa")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_duch(id), cod_get_user_class_max_duch(id)); if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Wsparcie Ogniowe")) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]^n[Apteczki : %d / %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety, cod_get_user_class_rocket(id), cod_get_user_class_max_rocket(id)); else set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Monety : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety); } return PLUGIN_CONTINUE;
Problem z natywem
14.01.2014 23:12
Witam dodaje do cod moda taki oto kod:
new hp = get_user_health(id); new monety = cod_get_user_coins(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : ]^n[Monety : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, monety);
Głównie chodzi o new monety = cod_get_user_coins(id) i po kompilacji wywala błąd... Jak poprawnie powinienem dodać ten natyw ?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: frequu
- Regulamin