Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kefs - zdjęcie

Kefs

Rejestracja: 31.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.01.2014 12:46
-----

#605242 proszę o 3 klasy m.in. Komandor

Napisane przez Dziobak? w 14.01.2014 20:29

Komandor :


#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

		

new const nazwa[] = "Komandor";

new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga.";

new const bronie = 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool: ma_klase[33];

new skoki[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

	

public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");



	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");



}
public cod_class_enabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 0);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 1);

	ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Wojskowy:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Wojskowy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Play"



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Wojskowy";

new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 5;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 0;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);	

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

 


  • +
  • -
  • 3


#12145 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez Magnetix w 09.08.2008 09:00

Bóg Zapłać mu za tego pluga cały czas go szukałem. :blaga:
  • +
  • -
  • 3


#337692 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:45

Witam, przedstawiam wam plugin mojego autorstwa, który jak się zabije przeciwnika to dostajemy nagrodę czyli 'KillStreak'. Nagrody za zabicia są następujące:
- 3 zabicia - UAV
- 4 zabicia - Care Package lub Counter-UAV
- 5 zabicia - Predator
- 6 zabicia - Airstreak (nalot)
- 8 zabicia - Sentry Gun
- 15 zabicia - EMP
- 20 zabicia - NUKE

Jak użyć Kill Streaka:
say /ks
say /killstreak

Cvary:
ks_hpsentry "2500.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "1" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie

Screenshot:
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Instalacja:
Standardowa

UWAGA! Wymagany jest Amx Mod X 1.8.1 lub wyższy do działania pluginu

Changelog:

1.0:
- pierwsza wersja

1.0.1:
- poprawka spadającej paczki

1.1:
- Dodano nowe dźwięki,
- Dodano poprawki do Predatora, Care Package, Emp i Nuke,
- Dodano menu wyboru nagród,
- Zmniejszono trochę kod

1.1.1:
- dodana poprawka dotyku entów (były rlogi)

1.1.2:
- usunięcie native menu_addtext (przez to niektórym nie działał killstreak)

1.2:
- wersja niepublikowana (dodanie sentry guna)

1.3:
- naprawienie bugów w Sentry gunie,
- naprawienie bugów z EMP,
- dodanie paska jak wejdziemy w Care Package (pasek jak przy brojeniu bomby),
- dodanie nowych dźwięków

1.3.1:
- dodanie cvaru "ks_hpsentry",
- dodanie informacji w chat kto użył killstreaka

1.3.2:
- naprawienie Sentry Guna (jak kucaliśmy to nie strzelał),
- Jak zabijemy kogoś z Sentry Guna lub z Nalotu lub z innej rzeczy to liczy te zabicie do rankingu,
- Dodanie UAV dla całej drużyny i po 60s od użycia UAV znika (tak jak w COD MW2 tylko że tam jest 30s)

1.3.3:
- 1.3.2 była zła wersja nie ta wgrałem,
- dodanie cvara na usunięcie sentry guna

1.3.4:
- dodano do sentry guna materiał, żeby były odgłosy gdy strzelamy w niego
- dodano że jak mamy tarcze założną to sentry nie strzela
- poprawiono UAV (teraz podlicza cały czas z uav)

1.3.4a:
- naprawiono wszystkie bugi, które zrobiłem wczoraj

Plany:
- Dodanie Emergency AriDrop (jest w wersji BETA 1.4)

Załączony plik  killstreak.sma   30,55 KB  4999 Ilość pobrań
  killstreak.amxx
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  7951 Ilość pobrań


--------------------------------------------

Wersja BETA 1.4 :

Changelog:
1.4a:
- dodano Emergency AriDrop, jest on od 8 zabójstw
- dodano komendę say /ks2
- naprawiono wszelkie bugi
- dodano większą losowość nagród z skrzynki

1.4b
- naprawiono błąd z "[CSTRIKE] Invalid player 12"
- zamieniono kilka funkcji cs_get_user_team na get_user_team - ponieważ get_user_team nie wywala błedu po wyjsciu gracza
- naprawiono błąd że po użyciu nuke serwer creshował bo w cvar amx_nextmap posiadał nieprawidłową mape
- zmieniono kilka typów w message_begin z MSG_ONE_UNRELIABLE na MSG_BROADCAST, żeby plugin w pewnych miejscach nie używał pętli for
- w Emergency AriDrop naprawiono że w każdej paczce jest coś innego (wcześniej mogły być np. 4 sentry guny z paczek)

1.4c
- dodanie EngFunc_GetAttachment do sentryguna
- ta wersja będzie umożliwiać dodanie wyzwań, które później udostępnię

Instalacja dodatkowych dźwięków (trzeba wypakować rar):
Załączony plik  modele-dzwieki.rar   3,85 MB  7951 Ilość pobrań

po wgraniu tego wgrywamy to do sound/mw :
Załączony plik  dzwieki-emergairdrop.rar   218,89 KB  2614 Ilość pobrań


SMA - sentry gun będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,6 KB  1559 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

SMA2 - sentry gun nie będzie atakował gracza z tarczą:
Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,6 KB  1448 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Wyzwania do KillStreaka 1.4c:
[cod nowy] KillStreak 1.3.4a | 1.4c - Poradniki, Łatki oraz Pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 4

Jak będą jakieś bugi pisać w temacie.
--------------------------------------------

Plugin nie wymaga CodModa
Podziękowania dla Krecik'a za zmodernizowanie modelu Sentry Guna

Zakaz kopiowania i wykorzystywania innych treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
  • +
  • -
  • 69


#337703 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez Cypis' w 21.12.2011 19:53

Jest to nagroda do killstreaka i jak ją użyjemy to samolot będzie leciał i zrzuci 4 paczki z rożnymi nagrodami w ks

Masz tu pokazane na filmie:

  • +
  • -
  • 7


#602814 Jakie mapy polecilibyście na CodMod

Napisane przez RasiaQ w 07.01.2014 17:54

Na pewno:

Odmiany Westwood'ów

Jak kolega z góry - assault'y

Odmiany dd2

Odmiany ratsów (cs_rats2_final <3)

Kilka aztec'ów

 

I tak masz dużo map, więc to co napisał @up i ja w zupełności wystarczy.

Choć zależy to też od tego, jakiego COD robisz (Ile lvl)


  • +
  • -
  • 1


#602804 proszę o 6 perków m.in Armor i Oczy Snajpera

Napisane przez RasiaQ w 07.01.2014 17:43

Łapaj fapaj xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#602818 Prośba o 19 perków m.in S.W.A.T i Kamper

Napisane przez Drago36 w 07.01.2014 18:01

Zobacz tego kosiarza.

Załączony plik  codperk_kosiarz.sma   1,68 KB  27 Ilość pobrań
  codperk_kosiarz.amxx


  • +
  • -
  • 2


#602567 Tabela expa z pliku?

Napisane przez sebul w 06.01.2014 20:34

Ale po co Ci tabela expa w pliku? Przecież takiej tabeli nie zmieniasz co chwila, tylko najwyżej raz na kilka tygodni.
  • +
  • -
  • 1


#602553 Prośba o 19 perków m.in S.W.A.T i Kamper

Napisane przez RasiaQ w 06.01.2014 20:08

Łap

 

PS Nie jestem pewny, czy 1/x szans na zrespienie się będzie działać poprawnie, więc załączyłem wersję z 1/3 (Zaskoczenie)

 

@EDIT poprawiłem te zaskoczenie2. Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#602462 Prośba o 19 perków m.in S.W.A.T i Kamper

Napisane przez Bloody_ w 06.01.2014 16:27

Potem dodam więcej na razie dodam to co raptem wystarczy zmienić nazwę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#602424 Prośba o 19 perków m.in S.W.A.T i Kamper

Napisane przez Drago36 w 06.01.2014 15:30

Szeregowiec

Załączony plik  szeregowiec.sma   1,27 KB  21 Ilość pobrań
  szeregowiec.amxx


  • +
  • -
  • 2


#602418 Prośba o 19 perków m.in S.W.A.T i Kamper

Napisane przez Bloody_ w 06.01.2014 15:18

Na razie 1

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#602368 Prośba o 19 perków m.in S.W.A.T i Kamper

Napisane przez Drago36 w 06.01.2014 14:01

Zawodowiec

Załączony plik  Zawodowiec.sma   786 bajtów  22 Ilość pobrań
  Zawodowiec.amxx

 

Specjalne Naboje

Załączony plik  SpecjalneNaboje.sma   958 bajtów  29 Ilość pobrań
  SpecjalneNaboje.amxx

 

Przyczajony

Załączony plik  Przyczajony.sma   1011 bajtów  30 Ilość pobrań
  Przyczajony.amxx


  • +
  • -
  • 2


#601802 Jakie mapy polecilibyście na CodMod

Napisane przez Rivit w 05.01.2014 14:21

de_tuscan
duzo assaultow (wpisz w ggle to wyskoczy)
de_nuke
de inferno
de perfect inferno
de aztec
  • +
  • -
  • 1


#601875 proszę o 3 klasy premium m.in. Kozak

Napisane przez kubkos w 05.01.2014 16:44

Proszę, oto klasy, gdyby cos nie hulalo pisz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2