Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Bloody Bullet
Rejestracja: 27.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2014 23:41





O mnie
Zapraszam na serwer COD! 45k lvl!
www.Gold-Frag.pl
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 38
- Odwiedzin: 1 483
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Październik 4, 1997
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
de_dust2
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Bloody Bullet nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#651050 Upadek na surf
Napisane przez Zabijaka Gryps
w 18.07.2014 19:00
#587145 Jak dodać 1/x z wybranej broni w klasie
Napisane przez RasiaQ
w 21.11.2013 18:29
Witam,
W związku z masą tematów "Nie mogę dodać 1/x z broni" albo "Jak dodać 1/x z broni" postanowiłem napisać poradnik, który pokaże, jak to zrobić.
1.W includach dodaj:
#include <hamsandwich>
*Jeśli już masz, to nie musisz dodawać
2.Pod wszystkimi include:
#define DMG_BULLET (1<<1)
3.Zmienna:
new ma_klase[33];
4. W plugin_init rejestrujemy:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
*Jeśli nie mamy, to dodajemy:
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; }
5. A następnie dodajemy public:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
CSW_BRON - Zmieniasz na wybraną broń np. CSW_AK47
6. W zarejestrowanym publicu zwróć uwagę na to:
random_num(1, x) == 1)
x zmieniasz na szansę na zabicie. Jeśli ustawisz 3, to klasa będzie miała 1/3 szans na zabicie z danej broni.
7. Jeśli chcemy, aby klasa miała natychmiastowe zabicie, to usuwamy:
&& random_num(1, x) == 1
Czyli nasz warunek będzie wyglądał tak:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
8*. Jeśli w klasie zarejestrowany jest już powyższy public, a chcemy dodać 1/x z innej broni to pod:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
dodajemy:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
To chyba wszystko jasne.
Aby dodać 1/x z kosy (PPM):
Tamten public zamieniamy na ten:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, x) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
w miejscu x ustawiamy szansę. Aby dodać natychmiastowe zabicie robimy to samo co w punkcie 5
Aby dodać 1/x z HE:
Pod wszyskimi #include dodajesz:
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
I warunek:
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, x) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Mam nadzieję, że poradnik zrozumiały i w miarę się przydał. POWODZENIA !
#475259 [TuT] Jak naprawić perk Nano Kamizelka.
Napisane przez Pan PrO
w 04.11.2012 19:53
1. Pod
new bool:freezetime = true;dodajemy
new odpornosc_gracza[33];
2. w plugin_natives() na samym dole dodajemy
register_native("cod_get_user_odpornosc", "SprawdzOdpornosc", 1);
register_native("cod_set_user_odpornosc", "UstawOdpornosc", 1);
3. W UsunUmiejetnosci(id) na samym dole dodajemy
odpornosc_gracza[id] = 0;
4. Ten public znajdujący sie prawie na samym dole
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
Zmieniamy na to
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
{
if(!odpornosc_gracza[ofiara])
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
}
5. Na samym końcu .sma dodajemy to
public UstawOdpornosc(id, wartosc)
odpornosc_gracza[id] = wartosc;
public SprawdzOdpornosc(id)
return odpornosc_gracza[id];
Sposób użycia
W cod_perk_enabled lub cod_class_enabled dodajemy
cod_set_user_odpornosc(id, 1);
a w cod_perk_disabled lub cod_calss_disabled
cod_set_user_odpornosc(id, 0);
Naprawiona Nano Kamizelka


Zakaz kopiowania na inne forum. Poradnik wykonany dla amxx.pl
#621412 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel
Napisane przez
Sh4dy
w 01.03.2014 12:50
Ratownik
Cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp) cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse) cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp) cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp) cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp) cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
Kompiluj i wrzuć na serwer codclass_ratownik.amxx do plugins i mocratownika.amxx
do plugins,ini
dodaj
Załączone pliki
-
codclass_Ratownik.sma 4,69 KB 29 Ilość pobrań
codclass_Ratownik.amxx
-
mocratownika.sma 12,62 KB 24 Ilość pobrań
mocratownika.amxx
#620925 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel
Napisane przez
Zazdrosny
w 28.02.2014 00:08
Nie napisałeś ile ma mieć niewidki więc dałem 1 , jeśli byś chciał zmienić to zmieniasz to w tej linijce
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
i zamiast 1 dajesz swoją liczbę.
Załączone pliki
-
codclass_Niszczyciel.sma 1,82 KB 32 Ilość pobrań
codclass_Niszczyciel.amxx
#620904 Prośba o klasę Bombardier
Napisane przez Zgierak
w 27.02.2014 22:33
Trzymiej.
I next razem zobacz to : http://amxx.pl/generator-klas.pl
Bo taką klase mozesz spokojnie sam zrobić.
Załączone pliki
-
codclass_Bombardier.sma 3,33 KB 41 Ilość pobrań
codclass_Bombardier.amxx
#620347 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel
Napisane przez
Sh4dy
w 26.02.2014 18:20
Nazwa: Elektryk
Opis: Posiada trzy pioruny 10(+int)
int:100
hp:50
wytrz:10
kond:50
Bronie: P90,usp
Załączone pliki
-
codclass_elektryk.sma 3,42 KB 30 Ilość pobrań
codclass_elektryk.amxx
#599337 Roundsound by Emixx vol.2
Napisane przez Emixx.
w 30.12.2013 22:40
0:14 s
334,97 kb
192 kbps
format mp3
Każdy bezpośrednio przygotowany do wrzuty na serwer

Odsłuch:
www38.zippyshare.com/v/93504792/file.html
DWL:
www38.zippyshare.com/v/41998984/file.html
Tracklista:
1.Skrillex & Damian "Jr. Gong" Marley - Make it bum dem
2.Arab - 30
3.B.o.B feat. Nicki Minaj - Out of My Mind (Cechoś & Fineboy Remix)
4.BEATTRAAX - Freak It! (DancingBullets & Raz0r^ Remix)
5.Bombs Away - Big Booty Bitches (Peep This Remix)
6.Carolina Marquez Ft. Flo Rida & Dale Saunders - Sing La La La (E-Partment Extended)
7.Cleo & Donatan - My Słowianie (Mikro Re-Work)
8.Damian William vs. Blasterjaxx - Miami (David No *** Private Mix)
9.Dan Van Beat - Pain (Braincreator Radio Edit)
10.David Guetta & Glowinthedark feat. Harrison - Ain't A Party (Original Mix)
11.Deorro - Five Hours (Original Mix)
12.Deorro Ft. Tess Marie - Lie (Djuro Remix)
13.DigitalMode&Zuri - Midnite Flow(Original Mix)
14.DVBBS, Borgeous - Tsunami (Original Mix)
15.Ellie Goulding - Burn (Alex Menco & DJ Yonce Remix)
16.Eminem ft. Rihanna - The Monster (TAITO Bootleg)
17.Farenthide & Hubertuse feat. Kitch - Tonight (Original Mix)
18.Follow Your Instinct feat. Alexandra Stan - Baby, It's Ok (Bodybangers Remix)
19.FuBu vs Max Farenthide & DJ Hubertuse feat. Corey Andrew - Live It Up (Original Mix)
20.Laidback Luke & Hardwell - Dynamo (Will Sparks Remix)
21.Lolita Jolie - I Wanna Dance With You (Rob & Chris Mix)
22.Major Lazer - Watch Out For This (Bumaye) (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
23.Lana Del Ray - Summertime Sadness (Peep This Remix)
24.TAITO - Bounce! (Original Mix)
25.Will Sparks ft. Flea - Chemical Energy (Original Mix)
#618064 Prośba o modyfikację silnika - dodanie awansów
Napisane przez .coN
w 19.02.2014 15:15
Masz tutaj mój plik. Nie edytowałem Twojego tylko dałem Ci inny ( z systemem awansów klas ).
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 41,96 KB 28 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#616655 Prośba o dwie klasy m.in. "SOAP"
Napisane przez
Zazdrosny
w 15.02.2014 21:13
Dobra łapaj.
Załączone pliki
-
codclass_Makarov.sma 2,57 KB 19 Ilość pobrań
codclass_Makarov.amxx
-
codclass_SOAP.sma 1,94 KB 23 Ilość pobrań
codclass_SOAP.amxx
#616368 Problem z silnikiem
Napisane przez
Heineken
w 15.02.2014 13:53
Dopisz do tabeli exp na następne lv ...
#396640 Tabela EXP'a w nowym CoD'zie
Napisane przez Tded
w 13.04.2012 19:22
Jak używamy?
1.Kopiujemy plik gdziekolwiek i wypakowujemy.
2. Odpalamy program.
a. Pyta się nas o max level - podajmy go
b. Pyta się nas o max exp - podajemy lub wpisujemy 0 co oznacza wartość domyślną w programie czyli 1 000 000 000, myślę ze jest to "bezpieczna" wartość
c. Pyta się nas o zmienną "a" obliczamy ją ze wzoru: maxlevel2 * a = maxexp otrzymaną wartość wpisujemy zaokrąglając do 1 miejsca po przecinku, WAŻNE: Wartość wpisujemy dając zamiast przecinka kropkę np zamiast 0,6 wpisujemy 0.6
3. Tablica została wygenerowana w C:\tablica.txt.
Jak widać program korzysta ze wzoru funkcji kwadratowej, jeżeli ktoś chce generować kod wg innego wzoru postaram się pomóc.
Wklejka: Kod programu (Pascal)
EDIT: Osobiście uważam, że bezsensownym jest tworzenie tak wielkiej tablicy, ja nie będę jej używał, ale może komuś się przyda.
Przepraszam was bardzo ale wkradł się mały błąd, końcówka tabeli nie zdążyła się zapisać do pliku a program był już wyłączony wiec ci co już pobrali mogą nie mieć końcówki tabeli, już jest to naprawione i powinno działać w 100%, jeżeli coś nie trybi proszę pisać.
Załączone pliki
-
GeneratorExpa(poprawiony).rar 25,47 KB 197 Ilość pobrań
#614603 Prośba o modyfikację silnika - Sklepik
Napisane przez
ciastek750
w 10.02.2014 19:23
#614433 Prośba o klasę NanoŻołnierz
Napisane przez
Zazdrosny
w 10.02.2014 14:25
Łapaj. Tą niewidzialność dałem na 1 z 255 ale jeśli nie chcesz nawet cienia to daj 0 .
Załączone pliki
-
codclass_Nano_zołnierz.sma 2,38 KB 25 Ilość pobrań
codclass_Nano_zołnierz.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Bloody Bullet
- Regulamin