Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bloody Bullet - zdjęcie

Bloody Bullet

Rejestracja: 27.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2014 23:41
-----

#651050 Upadek na surf

Napisane przez Zabijaka Gryps w 18.07.2014 19:00

No Fall Damage
https://forums.allie...204777?p=204777
  • +
  • -
  • 2


#587145 Jak dodać 1/x z wybranej broni w klasie

Napisane przez RasiaQ w 21.11.2013 18:29

Witam,
W związku z masą tematów "Nie mogę dodać 1/x z broni" albo "Jak dodać 1/x z broni" postanowiłem napisać poradnik, który pokaże, jak to zrobić.
 
1.W includach dodaj:

#include <hamsandwich>

 
*Jeśli już masz, to nie musisz dodawać
 
2.Pod wszystkimi include:

#define DMG_BULLET (1<<1)

3.Zmienna:

new ma_klase[33];

 
4. W plugin_init rejestrujemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeśli nie mamy, to dodajemy:

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;

}

5. A następnie dodajemy public:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}

 
CSW_BRON - Zmieniasz na wybraną broń np. CSW_AK47
 
6. W zarejestrowanym publicu zwróć uwagę na to:

random_num(1, x) == 1)

x zmieniasz na szansę na zabicie. Jeśli ustawisz 3, to klasa będzie miała 1/3 szans na zabicie z danej broni.
 
7. Jeśli chcemy, aby klasa miała natychmiastowe zabicie, to usuwamy:

&& random_num(1, x) == 1

Czyli nasz warunek będzie wyglądał tak:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
8*. Jeśli w klasie zarejestrowany jest już powyższy public, a chcemy dodać 1/x z innej broni to pod:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

dodajemy:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, x) == 1)
    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

 
To chyba wszystko jasne.
 
Aby dodać 1/x z kosy (PPM):

Spoiler

 

Aby dodać 1/x z HE:

Spoiler

 

Mam nadzieję, że poradnik zrozumiały i w miarę się przydał. POWODZENIA !


  • +
  • -
  • 21


#475259 [TuT] Jak naprawić perk Nano Kamizelka.

Napisane przez Pan PrO w 04.11.2012 19:53

Witam. W tym poradniku pokarzę wam jak naprawić perk Nano Kamizelka oraz dodać tę zdolność innym klasą.

1. Pod
new bool:freezetime = true;
dodajemy
new odpornosc_gracza[33];


2. w plugin_natives() na samym dole dodajemy


register_native("cod_get_user_odpornosc", "SprawdzOdpornosc", 1);
register_native("cod_set_user_odpornosc", "UstawOdpornosc", 1);


3. W UsunUmiejetnosci(id) na samym dole dodajemy
odpornosc_gracza[id] = 0;


4. Ten public znajdujący sie prawie na samym dole

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);


Zmieniamy na to

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
{
if(!odpornosc_gracza[ofiara])
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, /*1<<31 |*/ dodatkowe_flagi);
}


5. Na samym końcu .sma dodajemy to

public UstawOdpornosc(id, wartosc)
odpornosc_gracza[id] = wartosc;

public SprawdzOdpornosc(id)
return odpornosc_gracza[id];


Sposób użycia

W cod_perk_enabled lub cod_class_enabled dodajemy

cod_set_user_odpornosc(id, 1);


a w cod_perk_disabled lub cod_calss_disabled

cod_set_user_odpornosc(id, 0);



Naprawiona Nano Kamizelka

Załączony plik  codperk_nanokamizelka.sma   746 bajtów  396 Ilość pobrań
  codperk_nanokamizelka.amxx


Zakaz kopiowania na inne forum. Poradnik wykonany dla amxx.pl
  • +
  • -
  • 11


#621412 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel

Napisane przez Sh4dy w 01.03.2014 12:50

Ratownik

 

Cvary:

cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) 
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

 

Kompiluj i wrzuć na serwer codclass_ratownik.amxx do plugins i mocratownika.amxx

do plugins,ini

dodaj

 

Załączone pliki




#620925 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel

Napisane przez Zazdrosny w 28.02.2014 00:08

Nie napisałeś ile ma mieć niewidki więc dałem 1 , jeśli byś chciał zmienić to zmieniasz to w tej linijce 

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

i zamiast 1 dajesz swoją liczbę.

Załączone pliki




#620904 Prośba o klasę Bombardier

Napisane przez Zgierak w 27.02.2014 22:33

Trzymiej.

I next razem zobacz to : http://amxx.pl/generator-klas.pl

Bo taką klase mozesz spokojnie sam zrobić.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#620347 Prośba o cztery klasy m.in. Niszczyciel

Napisane przez Sh4dy w 26.02.2014 18:20

Nazwa: Elektryk

Opis: Posiada trzy pioruny 10(+int)

int:100

hp:50

wytrz:10

kond:50

Bronie: P90,usp

Załączone pliki




#599337 Roundsound by Emixx vol.2

Napisane przez Emixx. w 30.12.2013 22:40

Paczka 25 RS:
0:14 s
334,97 kb
192 kbps
format mp3
 
Każdy bezpośrednio przygotowany do wrzuty na serwer biggrin.png
 
Odsłuch:
www38.zippyshare.com/v/93504792/file.html
 
DWL:
www38.zippyshare.com/v/41998984/file.html
 
 
Tracklista:
1.Skrillex & Damian "Jr. Gong" Marley - Make it bum dem
2.Arab - 30
3.B.o.B feat. Nicki Minaj - Out of My Mind (Cechoś & Fineboy Remix)
4.BEATTRAAX - Freak It! (DancingBullets & Raz0r^ Remix)
5.Bombs Away - Big Booty Bitches (Peep This Remix)
6.Carolina Marquez Ft. Flo Rida & Dale Saunders - Sing La La La (E-Partment Extended)
7.Cleo & Donatan - My Słowianie (Mikro Re-Work) 
8.Damian William vs. Blasterjaxx - Miami (David No *** Private Mix)
9.Dan Van Beat - Pain (Braincreator Radio Edit)
10.David Guetta & Glowinthedark feat. Harrison - Ain't A Party (Original Mix)
11.Deorro - Five Hours (Original Mix)
12.Deorro Ft. Tess Marie - Lie (Djuro Remix) 
13.DigitalMode&Zuri - Midnite Flow(Original Mix)
14.DVBBS, Borgeous - Tsunami (Original Mix)
15.Ellie Goulding - Burn (Alex Menco & DJ Yonce Remix)
16.Eminem ft. Rihanna - The Monster (TAITO Bootleg)
17.Farenthide & Hubertuse feat. Kitch - Tonight (Original Mix)
18.Follow Your Instinct feat. Alexandra Stan - Baby, It's Ok (Bodybangers Remix)
19.FuBu vs Max Farenthide & DJ Hubertuse feat. Corey Andrew - Live It Up (Original Mix)
20.Laidback Luke & Hardwell - Dynamo (Will Sparks Remix)
21.Lolita Jolie - I Wanna Dance With You (Rob & Chris Mix) 
22.Major Lazer - Watch Out For This (Bumaye) (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
23.Lana Del Ray - Summertime Sadness (Peep This Remix)
24.TAITO - Bounce! (Original Mix)
25.Will Sparks ft. Flea - Chemical Energy (Original Mix)
  • +
  • -
  • 17


#618064 Prośba o modyfikację silnika - dodanie awansów

Napisane przez .coN w 19.02.2014 15:15

Masz tutaj mój plik. Nie edytowałem Twojego tylko dałem Ci inny ( z systemem awansów klas ).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#616655 Prośba o dwie klasy m.in. "SOAP"

Napisane przez Zazdrosny w 15.02.2014 21:13

Dobra łapaj.

Załączone pliki




#616368 Problem z silnikiem

Napisane przez Heineken w 15.02.2014 13:53

Dopisz do tabeli exp na następne lv ...




#396640 Tabela EXP'a w nowym CoD'zie

Napisane przez Tded w 13.04.2012 19:22

Pokusiłem się o napisanie generatora tablicy expa dla tych co chcą tablice ponad 15000lvl.

Jak używamy?

1.Kopiujemy plik gdziekolwiek i wypakowujemy.
2. Odpalamy program.
a. Pyta się nas o max level - podajmy go
b. Pyta się nas o max exp - podajemy lub wpisujemy 0 co oznacza wartość domyślną w programie czyli 1 000 000 000, myślę ze jest to "bezpieczna" wartość
c. Pyta się nas o zmienną "a" obliczamy ją ze wzoru: maxlevel2 * a = maxexp otrzymaną wartość wpisujemy zaokrąglając do 1 miejsca po przecinku, WAŻNE: Wartość wpisujemy dając zamiast przecinka kropkę np zamiast 0,6 wpisujemy 0.6
3. Tablica została wygenerowana w C:\tablica.txt.

Jak widać program korzysta ze wzoru funkcji kwadratowej, jeżeli ktoś chce generować kod wg innego wzoru postaram się pomóc.

Wklejka: Kod programu (Pascal)

EDIT: Osobiście uważam, że bezsensownym jest tworzenie tak wielkiej tablicy, ja nie będę jej używał, ale może komuś się przyda.

Przepraszam was bardzo ale wkradł się mały błąd, końcówka tabeli nie zdążyła się zapisać do pliku a program był już wyłączony wiec ci co już pobrali mogą nie mieć końcówki tabeli, już jest to naprawione i powinno działać w 100%, jeżeli coś nie trybi proszę pisać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#614603 Prośba o modyfikację silnika - Sklepik

Napisane przez ciastek750 w 10.02.2014 19:23

Jak Cos Zle Pisz ;]

Załączone pliki




#614433 Prośba o klasę NanoŻołnierz

Napisane przez Zazdrosny w 10.02.2014 14:25

Łapaj. Tą niewidzialność dałem na 1 z 255 ale jeśli nie chcesz nawet cienia to daj 0 .

Załączone pliki