Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

freefragcs - zdjęcie

freefragcs

Rejestracja: 27.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.01.2014 12:40
-----

Moje tematy

Prośba o poprawienie pluginu abd.amxx

11.01.2014 17:18

Witam!

Używam pluginu z tego tematu: http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/

 

W logach pojawia mi się taki error:

L 01/11/2014 - 15:21:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "abd.amxx")
L 01/11/2014 - 15:21:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 01/11/2014 - 15:21:40: [AMXX] [0] abd_1994449.sma::on_damage (line 37)

Jest możliwość naprawienia tego?

Errory w logach - wybór interpu

05.01.2014 12:26

Witam!

W pluginie wybór interpu mam errory:

L 01/05/2014 - 12:14:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "wybor_interpu.amxx")
L 01/05/2014 - 12:14:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "player_menu_info")
L 01/05/2014 - 12:14:50: [AMXX]    [0] textagcc87.sma::show_menu_ (line 21) 

Jak to naprawić? Proszę o pomoc

Szukam pluginu rozgrzewki

02.01.2014 21:44

Witam!

Szukam pluginu rozgrzewki na losowe bronie w trybie DM wraz z blokowaniem paki i blokowaniem podnoszenia broni.

Problem z cs_set_weapon_ammo w perku

01.01.2014 20:44

Mam takie errory:

[AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 01/01/2014 - 17:11:00: [AMXX] [0] codperk_BrakAmma_1192787.sma::Damage (line 47)

Linia 47:

cs_set_weapon_ammo(id, 0)

Za bardzo nie wiem jak edytowac plugin aby nie sypał errorem...

[cod nowy] Prośba o modyfikację 1/1

27.12.2013 22:01

Witam!

Mam o to taką klasę robioną przez generator klas :)

Klasa posiada możliwość zabicia 1/1 ze wszystkich broni. Chciałbym aby przerobić to tylko na możliwość zabicia 1/1 z AWP... Nie bardzo wiem jak :/

Proszę o pomoc/rady

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Ghost Snajper [P]";
new const opis[]    = "Posiada AWP i TMP, ma 1/1 szansy na zabicie z AWP, nie słychać jego kroków ma 3 skoki w powietrzu + statystki";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Ghost Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 3;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}