Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shootx3 - zdjęcie

Shootx3

Rejestracja: 26.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.06.2014 07:26
-----

#641700 Proszę o Klasę "Snajper" i 10 innych ( w tym 3 Premium)

Napisane przez trilex w 03.06.2014 18:09

Kucacz

Spoiler

 

Predator

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#640695 Proszę o Klasę "Snajper" i 10 innych ( w tym 3 Premium)

Napisane przez dredek w 28.05.2014 21:18

spr

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#640573 Proszę o perk min. "Podczerwien" i 2 inne

Napisane przez DJByQu w 28.05.2014 09:22

łap ;)
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#623876 Prośba o 6 klas m.in. Terrorysta (Inne)

Napisane przez Sh4dy w 08.03.2014 14:24

Łap

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Scouter (Premium)";
new const opis[]    = "Posiada 1/2 z Scouta";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Scouter (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
   
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
        if(!is_user_connected(idattacker))
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
 
                return HAM_IGNORED;
 
 
        if(damagebits & DMG_BULLET)
 
        {
 
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
 
                if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
 
  cod_inflict_damage(idattacker, this,float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor,damagebits);
 
 
        }
 
 
        return HAM_IGNORED;
 
}

 




#604322 Mapy na Cod Mod

Napisane przez RasiaQ w 11.01.2014 22:51


de_sexmovie

 

No na pewno pograją...

 

Co do tematu:

Wszystkie Assaulty,

Różne dusty

Ratsy,

Kilka Aztec

Kabul_32

Odmiany Westwoodów

+

Jakieś tam inferno i alpin. Zależy też ile lvl ma COD :D


  • +
  • -
  • 1


#604301 Mapy na Cod Mod

Napisane przez ZI3L0ny w 11.01.2014 22:22

No to radzę ci dodać :

 

de_westwood
de_westwood_big
de_kabul
fy_snow

de_sexmovie

de_dustyaztec

de_rats_2001
cs_assault
cs_mcdonalds
cs_alpin
de_dust2002
de_westwood
de_aztec
de_kabul
de_inferno
de_nuke

de_lidl
cs_italy2
de_italy
de_train
de_aztec_2012

 

;]




#601885 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Commando

Napisane przez Drago36 w 05.01.2014 17:00

Proszę.

 

A tu sposób na usunięcie USP/GLOCK18 - http://amxx.pl/topic...usp-z-all-klas/ - działa ,bo sprawdzałem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#601887 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Commando

Napisane przez kubkos w 05.01.2014 17:01

proszę kolego, powinno smigac:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#601771 Modyfikacja klasy Matrix na 1/2 z he

Napisane przez FORMOZA w 05.01.2014 13:38

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


new const nazwa[]   = "Matrix";
new const opis[]    = "+10obr z Mp5navy , 2he(1/2), 3 podskoki ";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "DeneQ");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Mega Premium] Matrix] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1,2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
	
}



  • +
  • -
  • 1


#601784 Modyfikacja klasy Matrix na 1/2 z he

Napisane przez FORMOZA w 05.01.2014 13:58

Oj mała pomyłka ;P sorry zaspany jeszcze jestem :D
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#601143 Proszę o klasy, min. Rambo [inny]

Napisane przez Kozlavsky w 04.01.2014 13:34

Umiałem zrobić tylko zrobić tą 1 . Bronie usuwa . musisz zrobić to w silniku i będzie wszystko dobrze . Wcześniej Soldato też był dobry ;)

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#601176 Proszę o klasy, min. Rambo [inny]

Napisane przez Kozlavsky w 04.01.2014 14:55

Teraz musi być dobrze

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#600629 Proszę o Klasę "Pro Snajper" i 4 innych

Napisane przez Drago36 w 03.01.2014 11:22

Plutonowy

Załączony plik  plutonowy.sma   1,28 KB  28 Ilość pobrań
  plutonowy.amxx


  • +
  • -
  • 1


#600340 Proszę o Klasę "Pro Snajper" i 4 innych

Napisane przez glut w 02.01.2014 18:03

Poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#600691 [ROZWIĄZANE] Wyłączenie kupiwania "b" lub usunięcie.

Napisane przez corel w 03.01.2014 14:09

proszę  :

http://amxx.pl/topic...upowania-broni/


  • +
  • -
  • 1