Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RedPower - zdjęcie

RedPower

Rejestracja: 21.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.12.2018 18:53
-----

#732220 Uruchamianie pluginu po wejściu na serwer

Napisane przez _McHappy w 06.11.2016 23:46

Poprawiam, w wersji 1. oprócz wspomnianych anty-zabezpieczeń, trzeba było poprawić buga.

Jeżeli lista serwerów została wyświetlona podczas, gdy otworzone było menu vgui (motd, wybór teamu), handle do menu był zwalniany, z czego wynikał brak reakcji na wybór gracza.

 

Wersja poprawiona (+metoda ex0):

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "0.2.2"
#define AUTHOR "Sebul"

#define SERVERS_FILE "servers_list.ini"
#define MAX_SERVERS 32
#define MAX_CHARACTERS 63

new g_servers[MAX_SERVERS][2][MAX_CHARACTERS+1],
g_number_server,
cvar_pokaz_ip;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say /server", "show_server");
	register_clcmd("say_team /server", "show_server");
	
	cvar_pokaz_ip = register_cvar("server_show_ip", "1");
	
	register_event( "TeamInfo", "event_druzyna", "a")
	
	set_task(1.0, "load_servers");
}

public load_servers() {
	new file_serwers[64];
	get_configsdir(file_serwers, 63);
	formatex(file_serwers, 63, "%s/%s", file_serwers, SERVERS_FILE);
	
	g_number_server = 0;
	
	new fHandle = fopen(file_serwers, "rt");
	
	if(fHandle) {
		new data_server[128];
		
		while(g_number_server<MAX_SERVERS && !feof(fHandle)) {
			fgets(fHandle, data_server, 127);
			
			if(!data_server[0] || data_server[0] == ' ' || data_server[0] == ';')
				continue;
			
			if(parse(data_server, g_servers[g_number_server][0], MAX_CHARACTERS, g_servers[g_number_server][1], MAX_CHARACTERS) != 2)
				continue;
			
			++g_number_server;
		}
		fclose(fHandle);
	}
	else
		log_amx("Brak '%s' na serwerze", file_serwers);
}

public show_server(id) {
	new menu = menu_create("Lista serwerow - polacz z:", "show_server_handle");
	
	for(new i=0,formats[256],pokaz=get_pcvar_num(cvar_pokaz_ip); i<g_number_server; ++i) {
		formatex(formats, 255, "%s%s%s", g_servers[i][0], pokaz ? " - \y" : "", pokaz ? g_servers[i][1] : "");
		menu_additem(menu, formats);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public show_server_handle(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	client_cmd(id, ";^"Connect^" %s", g_servers[item][1]);
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public event_druzyna() 
{
	new id = read_data(1);
	show_server(id);
}

  • +
  • -
  • 1


#732216 Uruchamianie pluginu po wejściu na serwer

Napisane przez ex0 w 06.11.2016 19:04

Niestety nadal nic się nie dzieje :(

client_cmd(id, ";^"Connect^" %s", g_servers[item][1]);

  • +
  • -
  • 1


#732167 Uruchamianie pluginu po wejściu na serwer

Napisane przez NEQU# w 05.11.2016 15:13

Na ns nie zadziała raczej, dla steama musisz podmienić komendy..

 

np.


client_cmd(id, "echo ^"^";^"connect^"%s", g_servers[item][1])

  • +
  • -
  • 1


#732158 Uruchamianie pluginu po wejściu na serwer

Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 11:16

Dzieje się tak ponieważ gracze non steam mają zabezpieczenia przed takimi komendami, by je obejść musiałbyś poszukać na internecie.


  • +
  • -
  • 1


#732138 Uruchamianie pluginu po wejściu na serwer

Napisane przez _McHappy w 04.11.2016 20:54

Na środku ekranu się nie da.

Menu wyświetlane zaraz po wejściu gracza na serwer:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "0.2.1"
#define AUTHOR "Sebul"

#define TASK_SHOW_SERVER 775

#define SERVERS_FILE "servers_list.ini"
#define MAX_SERVERS 32
#define MAX_CHARACTERS 63

new g_servers[MAX_SERVERS][2][MAX_CHARACTERS+1],
	g_number_server,
	cvar_pokaz_ip;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_clcmd("say /server", "show_server");
	register_clcmd("say_team /server", "show_server");

	cvar_pokaz_ip = register_cvar("server_show_ip", "1");
	
	register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "message_show_menu")

	set_task(1.0, "load_servers");
}

public load_servers() {
	new file_serwers[64];
	get_configsdir(file_serwers, 63);
	formatex(file_serwers, 63, "%s/%s", file_serwers, SERVERS_FILE);

	g_number_server = 0;

	new fHandle = fopen(file_serwers, "rt");

	if(fHandle) {
		new data_server[128];

		while(g_number_server<MAX_SERVERS && !feof(fHandle)) {
			fgets(fHandle, data_server, 127);

			if(!data_server[0] || data_server[0] == ' ' || data_server[0] == ';')
				continue;

			if(parse(data_server, g_servers[g_number_server][0], MAX_CHARACTERS, g_servers[g_number_server][1], MAX_CHARACTERS) != 2)
				continue;

			++g_number_server;
		}
		fclose(fHandle);
	}
	else
		log_amx("Brak '%s' na serwerze", file_serwers);
}

public show_server(id) {
	new menu = menu_create("Lista serwerow - polacz z:", "show_server_handle");

	for(new i=0,formats[256],pokaz=get_pcvar_num(cvar_pokaz_ip); i<g_number_server; ++i) {
		formatex(formats, 255, "%s%s%s", g_servers[i][0], pokaz ? " - \y" : "", pokaz ? g_servers[i][1] : "");
		menu_additem(menu, formats);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public show_server_handle(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	client_cmd(id, "wait;Connect %s", g_servers[item][1]);

	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public _show_server(id)
{
	id-=TASK_SHOW_SERVER;
	
	if(is_user_connected(id)) show_server(id);
}

public message_show_menu(msgid, dest, id) set_task(0.1, "_show_server", id+TASK_SHOW_SERVER);

  • +
  • -
  • 1


#685779 AmxBans GM1.6 nie banuje

Napisane przez KarlikAśki w 31.01.2015 21:10

1.6.1 to jest z sprzed 2 lat

cs-soplica.com/topic/161 wpisz to w gogle i wyskoczy.
  • +
  • -
  • 1


#685047 AmxBans GM1.6 nie banuje

Napisane przez wooDy. w 27.01.2015 11:44

Nie ma pluginu amxbans.amxx, przeczytaj instrukcje instalacji, gdzieś w dziale powinno być. (amxbans.amxx -> amxbans_core.amxx, powinienes mieć tez amxbans_main.amxx)
  • +
  • -
  • 1


#685069 AmxBans GM1.6 nie banuje

Napisane przez Unstop w 27.01.2015 13:03

miałem to samo, sprawdź czy masz wpisane dobre dane w sql.cfg w ftp serwera. Oraz umieść amxbans_core.amxx i amxbans_main.amxx na początku plugins.ini


  • +
  • -
  • 1


#685267 AmxBans GM1.6 nie banuje

Napisane przez KarlikAśki w 28.01.2015 16:31

Ja bym zmienił na nowszą wersje i ruszy wydaje mi się że serwer nie czyta bo ma nowsze pliki a ty stare wgrywasz.
  • +
  • -
  • 1


#610703 EERS - Easy end round Sound

Napisane przez DarkGL w 29.01.2014 16:10

opis.png
 
Jest to nowa wersja tego pluginu
http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
 
Tak jak w poprzedniej wersji ( 7000 pobrań wow =) ) chciałem aby plugin był optymalny i maksymalnie łatwy w użytkowaniu dla użytkownika.
 
Dodatkowo skupiłem się na poprawie bugów z poprzedniej wersji.
 
Kilka informacji

  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (5 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

cvary.png

//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin

roundsound_tag AMXX.PL

//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text d- dhud e - chat mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie

roundsound_information_play b

//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji

roundsound_information_show 300

//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter

roundsound_ct_path misc/CT

//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter

roundsound_tt_path misc/TT

// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)

roundsound_playlist_on 1

//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda

roundsound_roundsound_on 1

//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo

roundsound_mode 0

//kolor wiadomosci hud

roundsound_hud_color "0 255 42"

//pozycja wiadomosci hud

roundsound_hud_pos_x -1.0

roundsound_hud_pos_y 0.2

 
 
Cvary umieszczamy w pliku roundsound.cfg w folderze config jeśli takiego pliku nie będzie plugin utworzy go za nas
 
komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach ;)

ss.png
amxx_1297617656__cs_assault0001.jpg
amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
amxx_1297544008__cs_assault0001.jpg

download.png
Załączony plik  roundsound.sma   16,07 KB  2703 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 15


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG

wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6752 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  4033 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#680249 *2015* New Year Roundsound by b0x

Napisane przez b0x (Fre4K) w 03.01.2015 09:43

Witam, przedstawiam Wam paczkę noworocznych roundsoundów
Wszystkie kawałki zostały przygotowane przeze mnie :) 
 
liczba kawałków: 10
długość kawałków: 14-18s
typ dźwięku: mp3
tytuły
 
Piękni i Młodzi
Ona jest taka cudowna (Baart'B Remix) 


MIG
Wymarzona (Funny Strike & TOM SOCKET Remix) 


Calvin Harris & Ellie Goulding
Outside (Tombs Remix)


Remady & Manu L
Waiting For


Enej
Zbudujemy dom 


Timmy Trumpet
Freaks


Aaron Chupa
I am Albatraoz


Marting Tungevaag
Wicked Wonderland


Deorro
5 hours (Waveshock Remix)


Download: http://www34.zippysh...88462/file.html
 
Zezwalam na rozpowszechnianie niniejszej paczki pod warunkiem skopiowania całej treści tego posta

Dziękuję za ponad 800 wyświetleń w temacie Christmas Roundsound by b0x ! :)
Mam nadzieję że ta paczka równie dobrze przypadnie Wam do gustu :)
Zapraszam do pobierania i oceniania.


  • +
  • -
  • 7


#683550 HIT 2015! RS ELECTRO HOUSE (MIX)

Napisane przez XXL w 18.01.2015 12:32

  • Ilość kawałków : 8
  • Typ dźwięku : MP3
  • Długość utworów : 10 - 20 sekund 

 

                                                  Tytuły:

  1.  David Guetta Feat. Sam Martin - Dangerous (Vitize Bootleg)
  2.  Basshunter- Now You're Gone [Dj Neno 2012 Official Rmx]
  3.  Base Attack - Techno Rocker (Rob Mayth Remix) (mp3cut.net)
  4.  Dimitri Vegas &amp; Like Mike vs. VINAI ID (Jaxx &amp; Vega Bootleg) Tomorrowland 2014
  5.  Eva Shaw - Space Jungle (Showtek Edit) [Official Music Video]
  6.  MAKJ - Generic (Original Mix)
  7.  PH Electro - Back Home (Club Mix)
  8.  Pitbull - Back in Time (Mike Candys Bootleg)

 

                                             Download:

 

http://www6.zippysha...PGunL/file.html

 


  • +
  • -
  • 7


#201386 Szybkie rozdawanie statystyk

Napisane przez Goliath w 30.12.2010 17:51

Moja mała modyfikacja umożliwia rozdawanie punktów po 10 oraz dodanie wszystkich w jedną statystykę. Instalacja jest w przypadku obu Cod'ów taka sama, różni się tylko kod do wklejenia.

Instrukcja:
1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Znajdujemy public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
3. Zamieniamy te dwa publici na poniższy kod:
Kod do starego CoD'a
Kod do nowego CoD'a
4. Kompilujemy plik i gotowe :).

Teraz w bardzo łatwy sposób możemy ustalić limity dla poszczególnych statystyk.
	limit_int = X;
limit_kon = X;
limit_wyt = X;
limit_zdr = X;

Zmieniamy tutaj X na swój limit. Oczywiście powyższe limity można ustawić oddzielnie dla różnych klas w taki sposób:
- do starego CoD'a
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

- do nowego CoD'a
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Komandos"))
limit_int = 250;
else
limit_int = 100;

W tym przypadku komandos będzie miał limit inteligencji równy 250, a wszystkie inne klasy tylko 100.
  • +
  • -
  • 41


#617201 Obrażenia z granatu

Napisane przez Andrzejek w 17.02.2014 01:53

@RedPower - jeżeli granaty zadają tyle obrażeń, to może w klasie lub przedmiocie jest zawarty kod który ustawia takie obrażenia? Sprawdź dokładnie wszystkie klasy i itemy, bo ja tez tak miałem.


  • +
  • -
  • 1