Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

vandover - zdjęcie

vandover

Rejestracja: 18.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.12.2013 17:02
-----

Moje posty

W temacie: Problem z bronią szkody

21.12.2013 16:42

Podeślij .sma bo bez tego nic nie zrobimy ^^

tutaj jest

W temacie: Problem przy kompilacji klasy

20.12.2013 12:12

 

Nie jestem pewny czy działa ale kompiluje sie ;)

#include <amxmisc>
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];


new const nazwa[] = "Espia";
new const opis[] = "Puede aparecer en la base del enemigo, ropa enemiga, no se le oyen pasos y hace danio con el cuchillo";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Kiper");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;
	set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
	set_user_footsteps(id, 0);
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(random_num(1,4) == 1)
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}




public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) //  if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang3082\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Znajomy  nie kompilacji: (