Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
EferenTM
Rejestracja: 15.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.01.2014 10:39




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 117
- Odwiedzin: 3 862
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Olkusz
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#599158 Osoby roku 2013
Napisane przez dasiek
w 30.12.2013 16:58
#598339 Paralizator (by me)
Napisane przez Droso
w 29.12.2013 12:53
Raczej wszystko ładnie napisane to:
new username[31]; get_user_name(this, username, 31);
można wrzucić pod warunek, żeby za każdy uderzeniem się nie wykonywało ![]()
+ Sprawdzić czy this jest połączony.
Tu tak samo:
Death(id, killer, shouldgib)
Sprawdzić czy id jest połączony.
Tu:
fwPrimary
czy zyję
.
Wiem, że pewnie nie trzeba wszędzie tego sprawdzać ,ale jednak warto, bo nie wiadomo co się może wydarzyć, a logami będzie sypać, a tak to nie ![]()
#597369 [ROZWIĄZANE] Zamrożenie gracza, brak akcji
Napisane przez 0-0-0
w 27.12.2013 16:38
new pValue;
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4 #define m_flNextPrimaryAttack 46 #define m_flNextSecondaryAttack 47Do plugin init dodajesz:
new const szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++) if(szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary")Tworzysz nowy public:
public fwPrimary(id){
if(pValue == 1) set_pdata_float(id, m_flNextPrimaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
if(pValue == 1) set_pdata_float(id, m_flNextSecondaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
}Zmieniasz kawałek kodu co podałeś na:
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username);
g_iCzas[this] = 10;
set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
set_user_maxspeed(this, 0.1);
set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
SetParaliz(this);
pValue == 1
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public Freeze(this)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]);
--g_iCzas[this]
if(g_iCzas[this] <= 0)
{
remove_task(this);
set_user_maxspeed(this, 0.0);
set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
RemoveParaliz(this);
pValue == 0
}
}
#596572 Próba zablokowania akcji we własnym pluginie.
Napisane przez Wielkie Jol
w 25.12.2013 20:58
public Freeze( id )
{
if( is_user_alive(id) )
{
new iFlags = pev(id, pev_flags)
if( ~iFlags & FL_FROZEN )
{
set_pev(id, pev_flags, iFlags | FL_FROZEN)
}
}
}
public UnFreeze( id )
{
if( is_user_alive(id) )
{
new iFlags = pev(id, pev_flags)
if( iFlags & FL_FROZEN )
{
set_pev(id, pev_flags, iFlags & ~FL_FROZEN)
}
}
}
Po zamrożeniu robisz taska na 10s by wykonała się funkcja unfreeze. A przy zamrożeniu używasz funkcji freeze
#596678 Prośba o modyfikacje HUD
Napisane przez
Vester
w 25.12.2013 23:30
#596559 Problem z przyznaniem adma
Napisane przez Zabijaka Gryps
w 25.12.2013 20:42
#595973 [Zapowiedz] AMXX Editor Online
Napisane przez DarkGL
w 24.12.2013 10:20
#595431 Własny Plugin nie działa.
Napisane przez Amaroq
w 22.12.2013 19:18
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new g_iMaxPlayers;
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)
new g_iCzas[33];
new Paraliz;
#define SetParaliz(%1) (Paraliz |= (1<<(%1-1)))
#define CheckParaliz(%1) (Paraliz & (1<<(%1-1)))
#define RemoveParaliz(%1) (Paraliz &= ~(1<<(%1-1)))
public plugin_init()
{
register_plugin("Paralizator", "1.0.0", "xxxxxx");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Item_Deploy", 1);
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon_event", "be", "1=1");
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public CurWeapon_event(id)
{
if(CheckParaliz(id))
set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
public Death(id, killer, shouldgib)
{
if(task_exists(id))
{
RemoveParaliz(id);
remove_task(id);
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_paralizator.mdl");
precache_model("models/v_paralizator2.mdl");
}
public Item_Deploy(wpn)
{
static iOwner;
iOwner = pev(wpn, pev_owner);
if(!IsPlayer(iOwner))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(iOwner) == 2)
{
set_pev(iOwner, pev_viewmodel2, "models/v_paralizator.mdl");
set_pev(iOwner, pev_weaponmodel2, "models/v_paralizator2.mdl");
}
return HAM_IGNORED
}
public client_disconnect(id)
RemoveParaliz(id);
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
{
new wid = get_user_weapon(idattacker); // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
{
client_print(idattacker, print_center, "Sparalizowales Gracza! Masz 10 sek na przeszukanie go!");
client_print(this, print_center, "Nie mozesz sie ruszac przez 10 sekund!");
g_iCzas[this] = 10;
set_task(1.0, "zamroz", this, _, _, "b");
set_user_maxspeed(this, 0.1);
set_user_rendering(this, kRenderGlow, 0, 0, 255, kRenderFxGlowShell, 16);
SetParaliz(this):
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public zamroz(id)
{
if(--g_iCzas[id] <= 0)
{
remove_task(id);
set_user_maxspeed(id, -1.0);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
RemoveParaliz(id);
}
}Sprawdź
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: EferenTM
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
