Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EferenTM - zdjęcie

EferenTM

Rejestracja: 15.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.01.2014 10:39
-----

#599158 Osoby roku 2013

Napisane przez dasiek w 30.12.2013 16:58


  • +
  • -
  • 4


#598339 Paralizator (by me)

Napisane przez Droso w 29.12.2013 12:53

Raczej wszystko ładnie napisane to:

	new username[31];
	get_user_name(this, username, 31);

można wrzucić pod warunek, żeby za każdy uderzeniem się nie wykonywało ;)

 

+ Sprawdzić czy this jest połączony.

 

Tu tak samo:

Death(id, killer, shouldgib)

Sprawdzić czy id jest połączony.

 

Tu:

fwPrimary

czy zyję :P.

 

Wiem, że pewnie nie trzeba wszędzie tego sprawdzać ,ale jednak warto, bo nie wiadomo co się może wydarzyć, a logami będzie sypać, a tak to nie :P


  • +
  • -
  • 1


#597369 [ROZWIĄZANE] Zamrożenie gracza, brak akcji

Napisane przez 0-0-0 w 27.12.2013 16:38

Dodajesz na samej górze:
 
new pValue;
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
 
#define m_flNextPrimaryAttack 46
#define m_flNextSecondaryAttack 47
Do plugin init dodajesz:
new const szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

	for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++)	if(szWpnEntNames[i][0])	RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary")
Tworzysz nowy public:
public fwPrimary(id){
if(pValue == 1)	set_pdata_float(id, m_flNextPrimaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
	if(pValue == 1)	set_pdata_float(id, m_flNextSecondaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
}
Zmieniasz kawałek kodu co podałeś na:
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
			show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username);	
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
			SetParaliz(this);
                        pValue == 1
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public Freeze(this)
{
	set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
	show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]);
	--g_iCzas[this]
	if(g_iCzas[this] <= 0)
	{
		remove_task(this);
		set_user_maxspeed(this, 0.0);
		set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
		RemoveParaliz(this);
                pValue == 0
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#596572 Próba zablokowania akcji we własnym pluginie.

Napisane przez Wielkie Jol w 25.12.2013 20:58

public Freeze( id )
{
    if( is_user_alive(id) )
    {
        new iFlags = pev(id, pev_flags)
        if( ~iFlags & FL_FROZEN )
        {
            set_pev(id, pev_flags, iFlags | FL_FROZEN)
        }
    }
}

public UnFreeze( id )
{
    if( is_user_alive(id) )
    {
        new iFlags = pev(id, pev_flags)
        if( iFlags & FL_FROZEN )
        {
            set_pev(id, pev_flags, iFlags & ~FL_FROZEN)
        }
    }
}

Po zamrożeniu robisz taska na 10s by wykonała się funkcja unfreeze. A przy zamrożeniu używasz funkcji freeze


  • +
  • -
  • 1


#596678 Prośba o modyfikacje HUD

Napisane przez Vester w 25.12.2013 23:30

http://amxx.pl/dokum...a/i11/colorchat




#596559 Problem z przyznaniem adma

Napisane przez Zabijaka Gryps w 25.12.2013 20:42

Oraz w users.ini usuń ; sprzed
admin.amxx

Prędzej w plugins.ini
  • +
  • -
  • 2


#595973 [Zapowiedz] AMXX Editor Online

Napisane przez DarkGL w 24.12.2013 10:20

a co do editora, to fajna sprawa, wreszcie ze smartphona będę mógł sobie pisać i uczyć się pisania pluginów

 

 

na androida masz dostępnych kilka narzędzi do kodzenia ;)


  • +
  • -
  • 1


#595431 Własny Plugin nie działa.

Napisane przez Amaroq w 22.12.2013 19:18

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new g_iMaxPlayers;

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)

new g_iCzas[33];

new Paraliz;

#define SetParaliz(%1)  (Paraliz |= (1<<(%1-1)))
#define CheckParaliz(%1) (Paraliz & (1<<(%1-1)))
#define RemoveParaliz(%1) (Paraliz &= ~(1<<(%1-1)))

public plugin_init()
{
	register_plugin("Paralizator", "1.0.0", "xxxxxx");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Item_Deploy", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death", 1);
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon_event", "be", "1=1");
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public CurWeapon_event(id)
{
	if(CheckParaliz(id))
	 	set_user_maxspeed(id, 0.1);
}

public Death(id, killer, shouldgib)
{
	if(task_exists(id))
	{
		RemoveParaliz(id);
	 	remove_task(id);
	}
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_paralizator.mdl");
	precache_model("models/v_paralizator2.mdl");
}

public Item_Deploy(wpn)
{
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn, pev_owner);
	
	if(!IsPlayer(iOwner))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(iOwner) == 2)
	{
		set_pev(iOwner, pev_viewmodel2, "models/v_paralizator.mdl");
		set_pev(iOwner, pev_weaponmodel2, "models/v_paralizator2.mdl");
	}
	return HAM_IGNORED
}

public client_disconnect(id)
	RemoveParaliz(id);

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{
		new wid = get_user_weapon(idattacker);	// Id broni
		if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			client_print(idattacker, print_center, "Sparalizowales Gracza! Masz 10 sek na przeszukanie go!");
			client_print(this, print_center, "Nie mozesz sie ruszac przez 10 sekund!");
			
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "zamroz", this, _, _, "b");
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderGlow, 0, 0, 255, kRenderFxGlowShell, 16);
			SetParaliz(this):
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public zamroz(id)
{
	if(--g_iCzas[id] <= 0)
	{
		remove_task(id);
		set_user_maxspeed(id, -1.0);
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
		RemoveParaliz(id);
	}
}
Sprawdź
  • +
  • -
  • 1