Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
EferenTM
Rejestracja: 15.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.01.2014 10:39





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 117
- Odwiedzin: 3 264
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Olkusz
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#599158 Osoby roku 2013
Napisane przez dasiek
w 30.12.2013 16:58
#598339 Paralizator (by me)
Napisane przez Droso
w 29.12.2013 12:53
Raczej wszystko ładnie napisane to:
new username[31]; get_user_name(this, username, 31);
można wrzucić pod warunek, żeby za każdy uderzeniem się nie wykonywało
+ Sprawdzić czy this jest połączony.
Tu tak samo:
Death(id, killer, shouldgib)
Sprawdzić czy id jest połączony.
Tu:
fwPrimary
czy zyję .
Wiem, że pewnie nie trzeba wszędzie tego sprawdzać ,ale jednak warto, bo nie wiadomo co się może wydarzyć, a logami będzie sypać, a tak to nie
#597369 [ROZWIĄZANE] Zamrożenie gracza, brak akcji
Napisane przez 0-0-0
w 27.12.2013 16:38
new pValue;
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4 #define m_flNextPrimaryAttack 46 #define m_flNextSecondaryAttack 47Do plugin init dodajesz:
new const szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" } for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++) if(szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary")Tworzysz nowy public:
public fwPrimary(id){ if(pValue == 1) set_pdata_float(id, m_flNextPrimaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS) if(pValue == 1) set_pdata_float(id, m_flNextSecondaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS) }Zmieniasz kawałek kodu co podałeś na:
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0); show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username); g_iCzas[this] = 10; set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10); set_user_maxspeed(this, 0.1); set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60) SetParaliz(this); pValue == 1 return HAM_SUPERCEDE } } return HAM_IGNORED; } public Freeze(this) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0); show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]); --g_iCzas[this] if(g_iCzas[this] <= 0) { remove_task(this); set_user_maxspeed(this, 0.0); set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal); RemoveParaliz(this); pValue == 0 } }
#596572 Próba zablokowania akcji we własnym pluginie.
Napisane przez Wielkie Jol
w 25.12.2013 20:58
public Freeze( id ) { if( is_user_alive(id) ) { new iFlags = pev(id, pev_flags) if( ~iFlags & FL_FROZEN ) { set_pev(id, pev_flags, iFlags | FL_FROZEN) } } } public UnFreeze( id ) { if( is_user_alive(id) ) { new iFlags = pev(id, pev_flags) if( iFlags & FL_FROZEN ) { set_pev(id, pev_flags, iFlags & ~FL_FROZEN) } } }
Po zamrożeniu robisz taska na 10s by wykonała się funkcja unfreeze. A przy zamrożeniu używasz funkcji freeze
#596678 Prośba o modyfikacje HUD
Napisane przez
Vester
w 25.12.2013 23:30
#596559 Problem z przyznaniem adma
Napisane przez Zabijaka Gryps
w 25.12.2013 20:42
#595973 [Zapowiedz] AMXX Editor Online
Napisane przez DarkGL
w 24.12.2013 10:20
#595431 Własny Plugin nie działa.
Napisane przez Amaroq
w 22.12.2013 19:18
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> new g_iMaxPlayers; #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers) new g_iCzas[33]; new Paraliz; #define SetParaliz(%1) (Paraliz |= (1<<(%1-1))) #define CheckParaliz(%1) (Paraliz & (1<<(%1-1))) #define RemoveParaliz(%1) (Paraliz &= ~(1<<(%1-1))) public plugin_init() { register_plugin("Paralizator", "1.0.0", "xxxxxx"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage"); RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Item_Deploy", 1); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon_event", "be", "1=1"); g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); } public CurWeapon_event(id) { if(CheckParaliz(id)) set_user_maxspeed(id, 0.1); } public Death(id, killer, shouldgib) { if(task_exists(id)) { RemoveParaliz(id); remove_task(id); } } public plugin_precache() { precache_model("models/v_paralizator.mdl"); precache_model("models/v_paralizator2.mdl"); } public Item_Deploy(wpn) { static iOwner; iOwner = pev(wpn, pev_owner); if(!IsPlayer(iOwner)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(iOwner) == 2) { set_pev(iOwner, pev_viewmodel2, "models/v_paralizator.mdl"); set_pev(iOwner, pev_weaponmodel2, "models/v_paralizator2.mdl"); } return HAM_IGNORED } public client_disconnect(id) RemoveParaliz(id); public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2) { new wid = get_user_weapon(idattacker); // Id broni if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1) { client_print(idattacker, print_center, "Sparalizowales Gracza! Masz 10 sek na przeszukanie go!"); client_print(this, print_center, "Nie mozesz sie ruszac przez 10 sekund!"); g_iCzas[this] = 10; set_task(1.0, "zamroz", this, _, _, "b"); set_user_maxspeed(this, 0.1); set_user_rendering(this, kRenderGlow, 0, 0, 255, kRenderFxGlowShell, 16); SetParaliz(this): return HAM_SUPERCEDE } } return HAM_IGNORED; } public zamroz(id) { if(--g_iCzas[id] <= 0) { remove_task(id); set_user_maxspeed(id, -1.0); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal); RemoveParaliz(id); } }Sprawdź
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: EferenTM
- Regulamin