Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zamrożenie gracza, brak akcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 EferenTM

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 27.12.2013 14:26

Witam, 

mam kod paralizatora napisanego przeze mnie, który działa świetnie, lecz jest jeden problem.

Po uderzeniu paralizatorem gracza zamraża go (nie może się ruszać) lecz może atakować,

Chciałbym się dowiedzieć jaką funkcją mógłbym uniemożliwić graczowi wykonywanie akcji uderz,strzel itp.

 

Oto kawałek kodu:

if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
			show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username);	
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
			SetParaliz(this);
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public Freeze(this)
{
	set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
	show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]);
	--g_iCzas[this]
	if(g_iCzas[this] <= 0)
	{
		remove_task(this);
		set_user_maxspeed(this, 0.0);
		set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
		RemoveParaliz(this);
	}
}

Pomóżcie, dajcie wskazówkę, nawet w dokumentacji nie mogłem znaleźć odpowiedniej funkcji.

Pozdrawiam Eferen.


  • +
  • -
  • 0

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 27.12.2013 16:38

Dodajesz na samej górze:
 
new pValue;
#define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
 
#define m_flNextPrimaryAttack 46
#define m_flNextSecondaryAttack 47
Do plugin init dodajesz:
new const szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

	for(new i = 0;i<sizeof szWpnEntNames;i++)	if(szWpnEntNames[i][0])	RegisterHam(Ham_Item_Deploy,szWpnEntNames[i],"fwPrimary")
Tworzysz nowy public:
public fwPrimary(id){
if(pValue == 1)	set_pdata_float(id, m_flNextPrimaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
	if(pValue == 1)	set_pdata_float(id, m_flNextSecondaryAttack, 99999.0, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
}
Zmieniasz kawałek kodu co podałeś na:
if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
			show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username);	
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
			SetParaliz(this);
                        pValue == 1
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public Freeze(this)
{
	set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 7.0);
	show_hudmessage(this, "[Zostales sparalizowany]^n[Pozostalo: %d sekund]", g_iCzas[this]);
	--g_iCzas[this]
	if(g_iCzas[this] <= 0)
	{
		remove_task(this);
		set_user_maxspeed(this, 0.0);
		set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
		RemoveParaliz(this);
                pValue == 0
	}
}

Użytkownik Zerko edytował ten post 27.12.2013 16:40

  • +
  • -
  • 1
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 EferenTM

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 27.12.2013 16:57

Działa dzięki wielkie, można już zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.12.2013 19:08

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych