Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

skunew - zdjęcie

skunew

Rejestracja: 13.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2014 19:26
*----

#472106 Wymuszanie rate'ów co spawna / RateSpawnByFilip [v2.1]

Napisane przez Filip1512 w 28.10.2012 00:12

opis

Cześć,
przedstawiam wam mój plugin - prosty, lecz bardzo przydatny, który ustawia każdemu graczowi wszystkie rate'y co spawna.
Wersja v1.0 jest bez możliwości konfiguracji, plugin co spawna ustawia wszystkim na serwerze poniższe rate'y a informacja na hudzie pokazuje się co 120 sekund.

  • rate "25000"
  • cl_cmdbackup "2"
  • cl_cmdrate "101"
  • cl_updaterate "101"
  • ex_interp "0.01"

W wersji v2.0 został dodany MultiLanguage, możliwość ustawienia wartości rate'ów, częstotliwość oraz typ wyświetlania informacji.


instalacja

Standardowa

RateSpawnByFilip.sma -> /scripting/
RateSpawnByFilip.amxx -> /plugins/
rsf.txt -> /data/lang/
rsf.cfg -> /configs/


wymagane moduly

  • HamSandWich

screenshot

interpo.png


inne informacje

Changelog

  • ~ v2.1
    • Poprawiona optymalność kodu
  • ~ v2.0
    • Dodany plik konfiguracyjny rsf.cfg
    • Dodana możliwość ustawienia wartości rate'ów
    • Możliwość włączenia/wyłączenia, wybrania typu oraz interwał czasowy dotyczący informacji w hudzie/na czacie
    • Dodany MultiLanguage
    • Kod został zoptymalizowany(podziękowania dla sebula)
  • ~ v1.0
    • Powstanie pluginu

download
 
 
~ v2.1
Załączony plik  RatySpawnByFilip.sma   2,26 KB  480 Ilość pobrań
  RatySpawnByFilip.amxx
 

~ v2.0
Załączony plik  rsf.txt   137 bajtów  620 Ilość pobrań

Załączony plik  rsf.cfg   1,56 KB  642 Ilość pobrań

Załączony plik  RatySpawnByFilip.sma   2,39 KB  347 Ilość pobrań
  RatySpawnByFilip.amxx
 
 
~ v1.0
Załączony plik  RatySpawnByFilip.sma   657 bajtów  444 Ilość pobrań
  RatySpawnByFilip.amxx


  • +
  • -
  • 6


#271713 FB Punisher

Napisane przez Dwdov w 19.07.2011 19:52

FB Punisher
Dołączona grafika
Plugin mojego autorstwa mający na celu ograniczenie fleszowania swojego teamu.


Dołączona grafika
fb_FlashTypeCount:
   0 - nie naliczaj, daje tylko info o oslepieniu
   1 - naliczaj tylko flashe ktore calkowicie oslepily
   2 - naliczaj wszystkie flashe
fb_PunishType:
   0 - brak kary
   1 - zablokuj kupowanie flashbangów
   2 - kick
fb_CountToPunish:
   x - ilosc oslepionych przyjaciol po ktorej ma wymierzyc kare
fb_ShowInfo
   0 - nie pokazuj informacji o flashu
   1 - pokazuj info tylko zfleszowanemu
   2 - pokazuj info zfleszowanemu i fleszujacemu
fb_MakeTeamImmune
   0 - fb oslepia kolegow z druzyny
   1 - fb nie oslepia kolegow z druzyny
Dołączona grafika
Standardowa


Dołączona grafika
fakemeta
colorchat //do kompilacji


Dołączona grafika
Załączony plik  fbpunish.amxx   7,68 KB  13 Ilość pobrań

Załączony plik  fbpunish.sma   4,1 KB  395 Ilość pobrań
  fbpunish.amxx
#edit
Wcześniej przez przypadek dałem wersje do debugowania >_<





#625807 Zmiana kanału hud

Napisane przez Rivit w 16.03.2014 09:40


set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.26, 0, 6.0, 20.0, _, 1) // kanal pierwszy
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.32, 0, 6.0, 2.0, _, 2) // kanal drugi

polecam uzyc dhudmessage ale to taka dygresja
  • +
  • -
  • 1


#625659 Odliczanie po śmeci.

Napisane przez Droso w 15.03.2014 15:25

Literówka ;_;

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Drozduuuu"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "PlayerKilled", 1);
}

public PlayerKilled(this, attacker)
{
	
	new data[2]
	data[0] = this;
	data[1] = 5;
	
	if(is_user_connected(this))
		Odliczanie(data);
}


public Odliczanie(data[])
{
	
	if(!is_user_connected(data[0]) || is_user_alive(data[0]))
		return;
	
	if(data[1] >= 0)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 2.0)
		show_hudmessage(data[0], "Daj info! Masz %d sekund ", data[1])
		data[1]--;
		set_task(1.0, "Odliczanie", 0, data, 2);
	}
}

Teraz zadziała


  • +
  • -
  • 3


#5326 Admin_gag

Napisane przez MafiaDL w 08.05.2008 12:07

Admin GaG

Blokowanie graczom rozmowy przez mic i say/teamsay

Instalacja:
Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Komendy:

amx_gag <nick/userid> <flagi (a/b/c)> <czas w sekundach> // dawanie mute
amx_gag <nick/userid>  <czas w sekundach> // bedzie automatycznie dodawalo w flagi abc
amx_gag <nick/userid>	// będzie dawało flagi abc i mute na 600 sec / 10 min
amx_gag <nick/userid> <flagi> // będzie dodawało czas 600 sec
amx_ungag <nick/userid> // usuwanie mute

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#624299 Przerzucanie z serwera na inny (Jak zapobiec?)

Napisane przez Tarasek w 09.03.2014 14:55

Grają bo wtedy wczytuje im sie config serwa. Ale klawisze typu ESC albo Zastosuj dalej zostaja zainfekowane


  • +
  • -
  • 1


#624284 Naprawa serwera po ruskim haku.

Napisane przez GwynBleidD w 09.03.2014 14:36

Po pierwsze - to nie jest temat na ten problem - to zupełnie inny hack i czego innego dotyczy.

 

Po drugie - nie da się. Może to był przypadek, że akurat Cię przeniosło, a może miałeś jakiś bind ustawiony w CSie, którego nie używałeś na tamtym serwerze.

 

Jest jeszcze jedna, bardzo brzydka i niepolecana opcja, a już na pewno nie praktykowana na tym forum - serwer na który wszedłeś czyścił wszystkie bindy i ustawiał domyślne z CSa (dorzucając ewentualnie jakiś gratis od siebie).


  • +
  • -
  • 1


#624822 HLDS VoiceTranscoder

Napisane przez GwynBleidD w 11.03.2014 16:29

Działa od 0.9.356 wzwyż, czyli na najnowszej - 0.9.364 również.
  • +
  • -
  • 1


#616725 Model na flage

Napisane przez IceBaRa w 16.02.2014 02:03

Nie wiem czy wiesz ale Folder i model musi miec taka sama nazwe zeby dzialal :) wiec zmien

precache_model("models/player/csclubtt/csclubtt.mdl")

precache_model("models/player/csclubct/csclubct.mdl")




#272342 Modele na flage T

Napisane przez DarkGL w 21.07.2011 21:30

zoptymalizowany kod
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Jail Break model"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "naven"

new bCan

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);        
}

public client_connect(id){
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
		bCan |= (1<<id);
	}
	else
	{
		bCan &= ~(1<<id);
	}
}

public runda(id){
	if(!is_user_alive(id) || bCan & (1<<id) )
		return HAM_IGNORED;
	switch(cs_get_user_team(id)){
		case CS_TEAM_T:{
			cs_set_user_model(id, "agirl")
		}
		case CS_TEAM_CT:{
			cs_set_user_model(id, "ctgirl")
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/agirl/agirl.mdl")    
	precache_model("models/player/ctgirl/ctgirl.mdl")    
}

  • +
  • -
  • 3


#575792 Admin chat (u@) - różne kolory

Napisane przez szelbi w 06.10.2013 13:03

Screenshot


przyklad1_zps588e65f4.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_1.rar   5,51 KB  3018 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad2_zpse4ad1c08.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_2.rar   5,5 KB  2453 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


przyklad3_zps246276f3.png
 

Download


Załączony plik  adminchat_3.rar   5,49 KB  445 Ilość pobrań

 
 
 
 

Screenshot


prz4_zps15a48ac9.png


Download


Załączony plik  adminchat_4.rar   5,5 KB  1575 Ilość pobrań

 

 

Screenshot


prz5_zps2cf245ba.png


Download


Załączony plik  adminchat_5.rar   5,5 KB  876 Ilość pobrań



 
 

FAQ


Jak wyłączyć dźwięk odtwarzany przy otrzymaniu wiadomości na u@?
Aby to zrobić, wystarczy wejść w SMA pluginu, zakomentować 39. linijkę tak jak poniżej, przekompilować ponownie plugin i wrzucić na serwer :)
//#define SOUND 1
 

Inne informacje


Stworzyłem ten temat, ponieważ na forum widzę prawie codziennie prośbę o coś takiego.
Chcecie jakieś inne kolory u@? Piszcie poniżej, a z pewnością je dodam.
  • +
  • -
  • 23


#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4804 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#614812 Vip Generator

Napisane przez Arixon w 11.02.2014 15:29

Tutaj wejdź.

 

http://amxx.pl/topic...e-2#entry613635


  • +
  • -
  • 1


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#462164 Najlepszy gracz rundy "Say"

Napisane przez kijo w 27.09.2012 16:29

opis

Plugin pod koniec każdej rundy daje info w say, kto ją wygrał. Pokazuję ilość fragów zwycięzcy oraz ile ustrzelił głów.

inne informacje

Pamiętam jak sam szukałem i było mi ciężko znaleźć dobry plugin, który pokazuje najlepszego gracza danej rundy. Działa dopiero jak wejdzie minimum 2 osoby na serwer !!

instalacja

Standardowa.

screenshot
Dołączona grafika

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12