Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pro Noob - zdjęcie

Pro Noob

Rejestracja: 07.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2011 13:57
-----

Moje tematy

Kamera po śmierci

21.03.2011 01:22

Witam
Mam problem z kamerą po śmierci gracza.
Dzieje się coś dziwnego, ponieważ w momencie gdy gracz ginie, kamera przełącza się w freelook ale gdzieś daleko poza mapą (tak jakby serwer chciał nam pokazać całą mapę na ekranie po śmierci). Czy jest jakiś plugin/komenda która to zmieni? Chodzi mi o to żeby po śmierci kamera gracza pozostawała wewnątrz mapy (a nie za teksturami), nieważne czy na jakimś graczu i na freelooku, ważne żeby była wewnątrz mapy.

DeathRun VIP

01.03.2011 12:50

Siema,
Czy mógłby ktoś przerobić ten plugin Deathrun VIP - AMXX.pl: Support AMX Mod X w taki sposób żeby osoba która ma flagę "a" (immunitet) nie miała modelu VIPa.

Albo po prostu proszę o podanie linijki którą trzeba edytować, to sam to u siebie pozmieniam :)

Oczywiście + będą dla pomocnych :)

Lekka przeróbka

08.01.2011 21:09

Bardzo proszę o przerobienie tego pluginu w ten sposób aby dla gracza który ma przypisaną flagę p (ADMIN_LEVEL_D) nie odtwarzana była muzyka.
Oczywiście + będą :)
#include <amxmodx>
#define Maxsounds 20
#define DEBUG 0

new soundlist[Maxsounds][64]
new soundCount = 0

public plugin_init() {
	register_plugin("Loading Music","0.9","Andrax2000")
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        new dh
        new nameFull[64], name[64], nameExt[32]

        dh = open_dir("sound/misc/loading", nameFull, 63)

        do
	{
                strtok(nameFull,name,63,nameExt,31,'.')
                if (equali(nameExt, "mp3")) {
#if DEBUG==1
                        server_print("[AMXX LOADING MUSIC] Znaleziono %s ", nameFull)
#endif
                        soundlist[soundCount] = name
                        soundCount++
                }
        }
	while(soundCount<Maxsounds && next_file(dh, nameFull, 63))
        
	close_dir(dh)
	server_print("[AMXX LOADING MUSIC] Znaleziono %i dziekow", soundCount)
	for (new i = 0; i < soundCount; i++)
	{
		format(name, 63, "sound/misc/loading/%s.mp3",soundlist[i])
#if DEBUG==1
		server_print("[AMXX LOADING MUSIC] Przechwytywanie %s ", name)
#endif
		precache_generic(name)		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id) {
	new i
	i = random_num(0,soundCount-1)
	client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/loading/%s",soundlist[i])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Problem ammo packów

05.01.2011 20:52

WItam,
Na moim zombie modzie pojawił się ostatnio problem. Mianowicie chodzi o to że są osoby (najczęściej non steamy, chodziarz i steamowce też) które same sobie dodają ammo packi i w siągu minuty mają po 1000...
Dowiedziałem się z pewnych źródeł że jest to zasługą niejakiego 'cheat engine', chodziarz pewnie są i inne sposoby.
Czy jest jakakolwiek możliwość za zablokowanie tego cheat engine na serwerze lub na wywalanie graczy którzy mają go odpalonego? Czy jest wogólę jakiś sposób na pozbycie się cheaterów?

Plugin cały czas OFF

24.12.2010 12:06

Witam,
Mam problem z pewnym pluginem.
Problem polega na tym że plugin cały czas jest OFF, oczywiście mogę go włączyć przez amxmodmenu i normalnie działa wtedy, ale po zmianie mapy sam się wyłącza. Ktoś wie co jest nie tak? Co zrobić żeby plugin cały czas był włączony?