http://amxx.pl/topic/82066-stats-marquee/
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=54777
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Tworzenie modyfikacji, pluginów, serwerów do gry Counter-Strike 1.6
Naprawa, optymalizacja, zabezpieczenia serwerów do gry Counter-Strike 1.6
Wsparcie techniczne serwerów HLDS
Tworzenie for społecznościowych opartych opartych o CMS
Tworzenie stron internetowych, sklepów
Zarządzanie stronami, forami, blogami internetowymi
Sprzedaż autorskich modyfikacji do Counter-Strike 1.6 (CS:GO Mod, CoD Mod, BF3/4, DD2 + Skiny oraz autorskie pluginy)
Wsparcie techniczne stron internetowych oraz serwerów Counter-Strike 1.6 + Counter-Strike: Global Offensive
Napisane przez ex0 w 20.03.2015 18:08
Napisane przez ex0 w 20.03.2015 18:05
Napisane przez ex0 w 13.03.2015 08:26
Nie lepiej zrobić to globalnie?
Zakładam, że każda z Twoich klas ma określone bronie krótkie typu deagle, usp itd.
Wejdź w silnik Twojego CodMod'a.
Znajdź linijkę:
new bronie_druzyny[] =
Prawdopodobnie w podstawowym Peyote jest tak:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
Zamień te linijkę na:
new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
lub
new bronie_druzyny[] = {},
lub całkowicie usuń ten wpis
Wtedy globalnie blokujesz sobie dodawanie na spawnie broni dla CT = USP, dla TT = Glock18.
Napisane przez ex0 w 13.03.2015 08:04
Napisane przez ex0 w 13.03.2015 07:45
Na podmianę modeli graczy na flagę VIP lub domyślnie tutaj:
http://amxx.pl/topic...odels-extended/
Napisane przez ex0 w 08.03.2015 09:27
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new sounds[][] = { "weapons/knife_deploy1.wav", "weapons/knife_hit1.wav", "weapons/knife_hit2.wav", "weapons/knife_hit3.wav", "weapons/knife_hit4.wav", "weapons/knife_hitwall1.wav", "weapons/knife_slash1.wav", "weapons/knife_slash2.wav", "weapons/knife_stab.wav" } public plugin_init() { register_plugin("Wyciszenie noza", "1.0.0", "szelbi"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); } public EmitSound(id, channel, const sound[]) { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; for(new i=0;i<sizeof(sounds);i++) { if(equal(sound, sounds[i])) { new szText[128]; format(szText, charsmax(szText), "spk %d", sounds[i]); client_cmd(id, szText); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; }Nie testowałem.
Nie działa
GDZIE TEN KOD WPISUJEMY ? w jakim pliku?
Obojętnie.
Utwórz plik o rozszerzeniu .sma o dowolnej nazwie i tam wklej kod, później skompiluj plugin i wrzuć na serwer dopisując jego nazwę w plugins.ini.
Napisane przez ex0 w 06.03.2015 21:53
Dproto 0.9.534
Sprawdzałeś w ogóle czy nie wyrzuca graczy? czyli czy jest stabilną wersją??
Nie aktualizuje tematu, bo stwierdzam, że nie warto wrzucać plików które więcej zaszkodzą użytkownikom aniżeli pomogą a i tak dostaje notoryczny spam na GG / PW, dlaczego nowych plików nie wrzucam?
Racja jest już wersja nawet 526 a tutaj dopiero z 524 pliki.
Natomiast na chwilę obecną po DŁUGICH testach 391 + Fixy sprawdza się stabilniej pod względem graczy aniżej 497 w górę.
497 jeszcze, jeszcze. Natomiast wyżej już są problemy z widzialnością serwera dla graczy z starymi patchami do CS'a (V23-32, nawet niektóre 43).
Zaobserwowane na przykładzie 2 wysoko umiejscowionych serwerów DD2 w GT, także jakiś realny pogląd na to mam.
Będzie porządny update to na pewno się tu znajdzie, także easy
Napisane przez ex0 w 10.01.2015 17:19
Napisane przez ex0 w 09.01.2015 19:05
Może takie cuś?
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834232202
Sam myślę nad nim.
Miałem brać wyżej wymienione MSI, ale jednak się rozmyśliłem.
Cena w Polsce w złodziejskim Saturnie ostatnio w krakowie ~4999. (ostatnio tj. 4 dni temu w Galerii Krakowskiej)
Jest jeszcze wersja z mocniejszą I7, GTX980 + 32gb ramu wbudowane, ale stosunkowo sporo droższa i nie widzę jej w Polsce.
// nie widziałem wyżej
Realnie patrząc blu-ray jak masz sporo dopłacać nie warto, lepiej kupić taką zewnętrzną stację którą do torby zawsze włożysz, bo nie sądzę abyś inwestował w gry czy filmy blu-ray, a jak tak to bardzo rzadko.
Dodatkowo 17.3' jeśli podróżujesz może Ci sprawić kłopot, natomiast do warunków domowych, jest po prostu idealny, naprawdę kolosalnie większa różnica.
Nie odrzuca Cię wygląd MSI?
Mają gabarytowo fajne sprzęty ale ten "dizajn" szczególnie w dominatorach na którego miałem "chrapkę" jest fatalny ;x
Napisane przez ex0 w 06.01.2015 22:34
Szczerze?
Nic nie uczą za bardzo.
Same raczej podstawy budowy komputera, płyt głównych ogólnie sprzętu.
Jakieś rzeczy które ktoś kto interesuje się tym wie.
podstawy wszystkiego tak naprawdę.
Rozwinąć musisz na własną rękę, bądź pewnie jakiś dział na studiach to mocno potem rozwija.
Ale jeśli masz pasję jak strony internetowe, to bez własnego zapału tego nie zrobisz.
Abyś dostał pracę przy tworzeniu stron, musisz mieć spore portfolio, które pokaże Twoje umiejętności a nie tytuł technika.
Papier nie daje Ci nic po za jakimś tam zakończonym działem w Twoim życiu.
Liczą się umiejętności
Napisane przez ex0 w 06.01.2015 14:06
Napisane przez ex0 w 06.01.2015 10:51
Co do dHuda to sprawa prosta.
Wywołujesz po prostu go w momencie zabicia także nie problem.
Model jest robiony na zamówienie więc nie bardzo. Chodzi tu po prostu o to, żeby zaraz po zabiciu drugiego gracza z noża jego standardowy model został zamieniony na mój o nazwie np. gift.mdl. Całość to po prostu wyjęcie prezentu po zabiciu . Ważne jest również to, żeby podczas wyjmowania prezentu, nie mógłbym zmieniać broni, żeby animacja doszła do końca.
Kolego, ale ktokolwiek wchodzący na Twój serwer i tak będzie miał w swoich plikach CS'a ten model, także co to za problem?
//
Co do tematu, najprościej chyba będzie po zabiciu zrobić Thinka odnośnie sprecachowania modelu tak?
Model jest konkretnie modelem czy animacją?
Napisane przez ex0 w 06.01.2015 10:47
ale link do pobrania?
Tak, przepraszam, ze nie jasno napisałem, chodzi mi o reupload pliku z tego tematu
http://amxx.pl/topic...h-botchattxtpl/
Nawet lepsze jeszcze.
Napisane przez ex0 w 05.01.2015 20:15
http://darkgl.amxx.pl/index.php/2012/04/30/ghw-weapon-replacement-z-opcja-wylaczenia-modeli/
http://amxx.pl/topic/16503-players-models-130/
Coś jeszcze trzeba wytłumaczyć?
To dwa popularne pluginy na wgrywanie modeli.
Raczej wszystko opisane.
Tworzysz odpowiednie katalogi gdzie wrzucasz modele później edytujesz ścieżkę w pliku new_weapons.ini (gdzie podajesz ścieżkę starego modelu oraz nowego )
Napisane przez ex0 w 05.01.2015 20:12
Plusy BF4:
-bardziej rozbudowany, dodatkowe zadania, osiągnięcia itp.
-poprawiona konfiguracja i nowe cvary
-dużo wersji do wyboru (po zakupie najnowszej masz za free download wszystkich)
-zapis Sql lub nvault
Minusy BF4:
-dopóki nie wykupisz plików źródłowych nie masz możliwości edycji praktycznie niczego poza dodawaniem nowych zadań
-za drogie *.sma
Mądre słowa, ale i głupota troszkę
Co do minusów.
Pierwszy minus jak najbardziej słuszny
Natomiast drugi - nie.
Już uzasadniam.
Przykładowo wujek DarkGL ogarnie takie coś w swoją ciasteczkową noc.
Inny użytkownik przez lata świetlne tego nie ogarnie.
A ktoś kto to zrobił ma na to wyłączność.
On ustala cenę.
Także to jest kwestia sporna.
Dla Ciebie to dużo, dla mnie dużo, dla jakiejś sporej sieci serwerów która ma przykładowo 6 pełnych serwerów, to grosze.
Zwróci im się to raz dwa, a te pliki *.sma często są bardzo potrzebne a tak wspieramy mocno autora.
Szczególnie, że za same *.amxx on nie chce praktycznie nic, to chociaż na *.sma się odkuwa.
Co do tematu.
BF4 mod Dannego bo o tym mówimy jest całkiem całkiem.
Natomiast wszystko zależy kto co lubi.
Po za tym co standardowe oklepane BF'y mają nie ma nic.
Nowe zadania ma, nowe jakieś miny czy coś, ale to wszystko jest już na CoDach.
Także też nic nowego.
Fajne byłoby coś nieszablonowe.
Nazwa tutaj jest bez znaczenia.
Możesz to nawet BF69 nazwać
Aczkolwiek co do tematu preferuje BF4 ponieważ jest całkiem przyjemny do gry.