Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Termit - zdjęcie

Termit

Rejestracja: 29.11.2013
Aktualnie: Poza forum
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

Moje posty

W temacie: Prośba o klasę Stalker.

01.02.2015 20:52

Nie wiem czy cie dobrze zrozumiałem ale coś zrobiłem.

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Stalker";
new const opis[]    = "posiada 25hp na stale AWP niewidzialność "10" zmniejszona grawitacja do 700";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 25;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 700.0/800.0);
}