Otoz, gdy wgrywam paczke i chce na nia wbic, wyskakuje ze jest steam, instaluje dproto. Serwer dziala, ale nie wczytuje pluginów orazpaczki. Dlaczego?
proszę o pomoc
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Greenu nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
30.12.2013 17:36
Otoz, gdy wgrywam paczke i chce na nia wbic, wyskakuje ze jest steam, instaluje dproto. Serwer dziala, ale nie wczytuje pluginów orazpaczki. Dlaczego?
proszę o pomoc
29.12.2013 20:51
Astronauta
staty;0
bronie:usp
opis: 1/5 z usp, 2 astrike pod e
Nauczyciel:
staty:25
bronie:Sg552 Comando, deagle, he
opis: + 50hp za fraga, 1/2 z he, +5 dmg z sg552, 15 skokow
Odrzutowiec
staty:0
bronie: Aka47
opis; co 4 sek moze uzyc modulu odrzutowego (e)
Pilot
staty:0
bronie:mp5
opis:+ 5 dmg do mp5
12.12.2013 19:01
KLASA
nazwa: Rudolf | Klasa Swiateczna
staty: 0
bronie: mp5, usp
opis: po nacisnieciu e ma 3 sek nieśmiertelności, mp5 + 2dmg + inta (5int=1dmg)
PERK
nazwa: Zestaw biegacza
opis: kondycja + 400, + 100hp, 4skoki
DAJE +
11.12.2013 16:10
Nazwa: Renifer | Klasa Swiateczna
staty: 0
bronie: usp, he, aka47
opis: 1/2 he, 5/8 grawitacji, 2 skoki, eleminator rorzutu
11.12.2013 09:37
Prosiłbym o dodanie do klasy eliminatora rozrzutu. Daje +
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Renifer | Klasa Swiateczna"; new const opis[] = "1/2 he, 5/8 grawity, 2skoki, aka, + 10dmg , Eliminator rozrzutu"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }