Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Greenu - zdjęcie

Greenu

Rejestracja: 24.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.01.2014 14:24
-----

Moje tematy

Problem z dproto

30.12.2013 17:36

Otoz, gdy wgrywam paczke i chce na nia wbic, wyskakuje ze jest steam, instaluje dproto. Serwer dziala, ale nie wczytuje pluginów orazpaczki. Dlaczego?

proszę o pomoc

Prosba o klase Astronauta i 3 inne

29.12.2013 20:51

Astronauta

staty;0

bronie:usp

opis: 1/5 z usp, 2 astrike pod e

 

Nauczyciel:

staty:25

bronie:Sg552 Comando, deagle, he

opis: + 50hp za fraga, 1/2 z he, +5 dmg z sg552, 15 skokow

 

Odrzutowiec

staty:0

bronie: Aka47

opis; co 4 sek moze uzyc modulu odrzutowego (e)

 

Pilot

staty:0

bronie:mp5

opis:+ 5 dmg do mp5

 

Klasa i perk

12.12.2013 19:01

                      KLASA

nazwa: Rudolf | Klasa Swiateczna

staty: 0

bronie: mp5, usp

opis: po nacisnieciu e ma 3 sek nieśmiertelności, mp5 + 2dmg + inta (5int=1dmg)

 

                       PERK

nazwa: Zestaw biegacza

opis: kondycja + 400, + 100hp, 4skoki

 

 

 

 

DAJE +

Klasa

11.12.2013 16:10

Nazwa: Renifer | Klasa Swiateczna

staty: 0

bronie: usp, he, aka47

opis: 1/2 he, 5/8 grawitacji, 2 skoki, eleminator rorzutu

Dodanie do klasy eliminatora

11.12.2013 09:37

Prosiłbym o dodanie do klasy eliminatora rozrzutu. Daje +

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Renifer | Klasa Swiateczna";
new const opis[]    = "1/2 he,   5/8 grawity,  2skoki, aka, + 10dmg , Eliminator rozrzutu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_HEGRENADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}