Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Michu129 - zdjęcie

Michu129

Rejestracja: 22.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.12.2013 19:33
-----

Moje posty

W temacie: Poszukuję paczki BaseBuilder

24.11.2013 13:03

To akurat znam :). Przeszukiwałem coś się zastanowiałem, i przmysłałem żeby nie zrobić PaintBalla.. co myślicie o Tym ? Jaką byście paczkę mi proponowali, żeby jeszcze coś dodać , odjąc.. pozmieniac itd.

W temacie: PaintBall gun & mod by Respect

24.11.2013 12:58

Paczuszka piękna :). Jeżeli będzie wszystko ładnie git poleci + :P

W temacie: Automatyczne przezucanie do TT i zrespawnienie po zginieciu w CT

23.11.2013 18:01

Nie daje rady nic wyszukać.. pomożesz w inny sposób czy ktos inny pomoże ?

W temacie: Automatyczne przezucanie do TT i zrespawnienie po zginieciu w CT

23.11.2013 17:41

Łapaj:
 
Tu masz tylko tyle, jak potrzeba wszystkiego z amxx.cfg to powiedz :)
 
bb_enabled "1" //Włączenie / wyłączenie pluginu (def. 1)
bb_buildtime "135" //Czas budowania w sekundach (def. 150)
bb_preptime "40" //Czas przygotowania (0 wyłączy) (def. 30)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Opóźnienie dla odrodzenia Zombie (w sekundach) (def. 3)
bb_infection_respawn "5" //Odrodzenie zainfekowanych Oborńców - CT (w sekundach), ustawione na 0 nie respi / odradza (def.5)
bb_showmovers "1" //Pokazuje ostatnią osobę która ruszała klocek/obiekt (def. 1)
bb_lockblocks "1" //Blokowanie klocków/obiektów ?? Lock blocks <0/1>, see lock blocks (def. 10)
bb_lockmax "10" //Maksymalnie zablokowanych klocków (def. 10)
bb_colormode "1" //Ustawienia kolorów <0/1/2> Menu, jeden gracz jeden kolor, losowo (def. 1)
bb_max_move_dist "768" //maksymalna odległość na jaką można odepchnąć klocek/obiekt (def. 768)
bb_min_move_dist "32" //maksymalna odległość na jaką można przyciągnąć kolcek/obietk (def. 64)
bb_min_dist_set "64" //jeśli chwytamy klocek który jest bardzo blisko nas zostanie on automatycznie oddalony na podana odległość (def. 64)
bb_resetblocks "1" //Resetuje klocki w nowej rundzie def. 1
bb_zombie_supercut "0" //Jeden coś zadany przez Zombie zabija
bb_gunsmenu "0" //1 - użyj standardowego menu broni, - 0 użyj zewnętrznego menu broni (def. 1)
bb_give_nades "h"  //Granaty które dostaje CT h = HE, f = Flashbang s = Smoke (Def: h)
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Lista dostępnych broni w oryginalnym menu z broniami, lista broni niżej (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx)
bb_infection "1" //Włączenie / wyłączenie infekcji (zarażanie CT przez TT przy zabiciu), przenoszenia CT do TT po śmierci oraz losowania drużyny CT w nowej rundznie, następuje zmiana team'ów jak w poprzednich wersjach (def. 1)
bb_ctgodmode "1" //Włączenie / wyłączenie nieśmiertelności dla CT podczas budowania i wchodzenia na kampe, po tym czasie stają się śmiertelni.
 

W temacie: Automatyczne przezucanie do TT i zrespawnienie po zginieciu w CT

23.11.2013 17:29

Oczywiście , proszę bardzo :P http://www.chinchill...c.php?f=30&t=25