Ja również miałem tam serwer, pingi 20,30+. Polecam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
FvN3
Rejestracja: 17.11.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2014 22:11




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 26
- Odwiedzin: 2 951
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Czermna
#609439 [OPINIE] Netshoot.pl
Napisane przez Ender #
w 26.01.2014 15:43
#608111 [OPINIE] Netshoot.pl
Napisane przez
Alpacino
w 22.01.2014 15:57
glock jak kupujesz ten tańszy serwer to puknij sie kup sobie serwer z lokalizacją atman (warszawa) miły ping administracja zawsze pomoże mam tam 5 serwerów i jest bardzo dobrze mały ping itd. polecam
#607914 Dodanie do vip-a podwójnego expa oraz kamieni
Napisane przez FarGoosiek
w 21.01.2014 20:40
#606337 Dodanie do vip-a podwójnego expa oraz kamieni
Napisane przez FarGoosiek
w 17.01.2014 09:45
#582015 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez byCZUS
w 01.11.2013 17:46
Wrzucam API pod Homepay może komuś się przyda
homepay.zip 2,58 KB 366 Ilość pobrań
Dodaję API pod FiberHost
fiberhost.zip 2,46 KB 311 Ilość pobrań
Nie wiem na 100% czy poprawnie działa, ale powinno
Rozłożenie plików pod ver 1.3.0 !
#606181 Minecraft Mod Aktualizacja
Napisane przez DarkGL
w 16.01.2014 19:56
#606918 Dodanie do vip-a podwójnego expa oraz kamieni
Napisane przez FarGoosiek
w 18.01.2014 21:51
#606867 Diablo mod by Stachuu :D ?? edit by !_0ne_!
Napisane przez FarGoosiek
w 18.01.2014 17:51
#606385 Jak przenieść graczowi exp
Napisane przez skibos
w 17.01.2014 14:56
wgraj sobie statystyki pod diablo moda tam będzie można http://amxx.pl/topic...enoszenie +expa
Poszukaj jeszcze w wyszukiwarce powinna być o przenoszeniu wzmianka ![]()
#606473 Jak przenieść graczowi exp
Napisane przez
.K3K
w 17.01.2014 18:15
#604367 [ROZWIĄZANE] [PROŚBA] o komplikacje diablo moda
Napisane przez glut
w 12.01.2014 08:58
#604358 [ROZWIĄZANE] [PROŚBA] o komplikacje diablo moda
Napisane przez
.K3K
w 12.01.2014 02:52
usunąłem tylko 2 errory z jednym sobie poradzić nie mogę pierwszy raz go spotykam może ktoś poprawi po mnie
(4807) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
Załączone pliki
-
testewentu.sma 409,68 KB 21 Ilość pobrań
testewentu.amxx
#276302 Butelkowy event
Napisane przez Stachuu :D ??
w 31.07.2011 21:37
Przedstawię wam sposób na zrobienie eventu.
Polega on na tym ze jakiś h@ stawia totem a z niego wypada 150 butelek.
Kazda butelka ma w sobie exp.
Kto 1 podniesie dostaje exp (podnieś = wbiegnij na nią )
Ok to na początek
w
plugin_initdodaj
register_think("Effect_20121_Totem","Effect_20121_Totem_Think")w
plugin_precache()dodaj
precache_model("addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl");
precache_sound("diablosound/paczka.wav");teraz w client_PreThink ( id )dodaj
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(player_item_id[id])
{
case 182:item_wysyp(id)
}
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
} (sory mój prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)na koniec
public wysyp(id)
{
new Float:vOrigin[3]
new Float:origin1[3]
for (new i=0; i<15; i++)
{
pev(id,pev_origin,origin1)
vOrigin[0] = origin1[0] + random_num(-600,600)
vOrigin[1] = origin1[1] + random_num(-600,600)
vOrigin[2] = origin1[2]
new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"paczka")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent,pev_origin,vOrigin)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})
drop_to_floor(ent)
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture,255)
}
}
public item_wysyp(id)
{
new Float:vOrigin[3]
new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
IVecFVec(origin, vOrigin);
new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Effect_20121_Totem")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent,pev_origin,vOrigin)
set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 34,139,34, kRenderFxNone, 255 )
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Effect_20121_Totem_Think(ent)
{
new totem_dist = 500
//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time())
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}
wysyp(ent)
//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 )
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin)
FVecIVec(forigin,origin)
new red = random_num(1,255)
new grenn = random_num(1,255)
new blue = random_num(1,255)
//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( red); // r, g, b
write_byte( grenn ); // r, g, b
write_byte( blue ); // r, g, b
write_byte( 170 ); // brightness
write_byte( 6 ); // speed
message_end();
set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)
return PLUGIN_CONTINUE
}w
public pfn_touch ( ptr, ptd )pod
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))dodaj
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player"))
{
new Float:origin[3],exppak
exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke
pev(ptd,pev_origin,origin)
Give_Xp(ptr,exppak)
ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak)
emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 )
remove_entity(ptd)
}
w
award_itemdodaj
case xxx: ///case twojego itemku
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
{
player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz"
player_item_id[id] = 182
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat
item_durability[id] = 3000000
player_b_inv[id] = 1
}
else award_item(id,0)
}dodam jeszcze ss (sora rozdzielczość zla cos jest )
dodam wiec link Obrazek
P.S
paczka.wav ma byc w folderze
sound/diablosound/paczka.wav
Załączone pliki
-
paczka.wav 107,54 KB 288 Ilość pobrań
-
w_paczka.rar 6,55 KB 345 Ilość pobrań
#603822 [POSZUKUJĘ] Dobry hosting gier FPS
Napisane przez Zabijaka Gryps
w 10.01.2014 23:18
#603816 [POSZUKUJĘ] Dobry hosting gier FPS
Napisane przez ^Grzyboo
w 10.01.2014 23:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: FvN3
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość




