Ja również miałem tam serwer, pingi 20,30+. Polecam!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
FvN3
Rejestracja: 17.11.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2014 22:11





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 26
- Odwiedzin: 2 755
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Czermna
#609439 [OPINIE] Netshoot.pl
Napisane przez Ender #
w 26.01.2014 15:43
#608111 [OPINIE] Netshoot.pl
Napisane przez
Alpacino
w 22.01.2014 15:57
glock jak kupujesz ten tańszy serwer to puknij sie kup sobie serwer z lokalizacją atman (warszawa) miły ping administracja zawsze pomoże mam tam 5 serwerów i jest bardzo dobrze mały ping itd. polecam
#607914 Dodanie do vip-a podwójnego expa oraz kamieni
Napisane przez FarGoosiek
w 21.01.2014 20:40
#606337 Dodanie do vip-a podwójnego expa oraz kamieni
Napisane przez FarGoosiek
w 17.01.2014 09:45
#582015 Sklep Automatyczny Counter-Strike
Napisane przez byCZUS
w 01.11.2013 17:46
Wrzucam API pod Homepay może komuś się przyda
homepay.zip 2,58 KB 355 Ilość pobrań
Dodaję API pod FiberHost
fiberhost.zip 2,46 KB 300 Ilość pobrań
Nie wiem na 100% czy poprawnie działa, ale powinno
Rozłożenie plików pod ver 1.3.0 !
#606181 Minecraft Mod Aktualizacja
Napisane przez DarkGL
w 16.01.2014 19:56
#606918 Dodanie do vip-a podwójnego expa oraz kamieni
Napisane przez FarGoosiek
w 18.01.2014 21:51
#606867 Diablo mod by Stachuu :D ?? edit by !_0ne_!
Napisane przez FarGoosiek
w 18.01.2014 17:51
#606385 Jak przenieść graczowi exp
Napisane przez skibos
w 17.01.2014 14:56
wgraj sobie statystyki pod diablo moda tam będzie można http://amxx.pl/topic...enoszenie +expa
Poszukaj jeszcze w wyszukiwarce powinna być o przenoszeniu wzmianka
#606473 Jak przenieść graczowi exp
Napisane przez
.K3K
w 17.01.2014 18:15
#604367 [ROZWIĄZANE] [PROŚBA] o komplikacje diablo moda
Napisane przez glut
w 12.01.2014 08:58
#604358 [ROZWIĄZANE] [PROŚBA] o komplikacje diablo moda
Napisane przez
.K3K
w 12.01.2014 02:52
usunąłem tylko 2 errory z jednym sobie poradzić nie mogę pierwszy raz go spotykam może ktoś poprawi po mnie
(4807) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
Załączone pliki
-
testewentu.sma 409,68 KB 18 Ilość pobrań
testewentu.amxx
#276302 Butelkowy event
Napisane przez Stachuu :D ??
w 31.07.2011 21:37
Przedstawię wam sposób na zrobienie eventu.
Polega on na tym ze jakiś h@ stawia totem a z niego wypada 150 butelek.
Kazda butelka ma w sobie exp.
Kto 1 podniesie dostaje exp (podnieś = wbiegnij na nią )
Ok to na początek
w
plugin_initdodaj
register_think("Effect_20121_Totem","Effect_20121_Totem_Think")
w
plugin_precache()dodaj
precache_model("addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl"); precache_sound("diablosound/paczka.wav");teraz w
client_PreThink ( id )dodaj
if( get_user_button(id) & IN_USE && !(get_user_oldbutton(id) & IN_USE) && is_user_alive(id)) { if (on_knife[id]) { if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime()) { switch(player_item_id[id]) { case 182:item_wysyp(id) } g_PreThinkDelay[id] = get_gametime() } } }(sory mój prethink (mam taki bo mam kilka itemow co działają na noz+e)
na koniec
public wysyp(id) { new Float:vOrigin[3] new Float:origin1[3] for (new i=0; i<15; i++) { pev(id,pev_origin,origin1) vOrigin[0] = origin1[0] + random_num(-600,600) vOrigin[1] = origin1[1] + random_num(-600,600) vOrigin[2] = origin1[2] new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"paczka") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS) set_pev(ent,pev_origin,vOrigin) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/w_paczka.mdl") engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}) drop_to_floor(ent) entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture,255) } } public item_wysyp(id) { new Float:vOrigin[3] new origin[3]; get_user_origin(id, origin, 3); IVecFVec(origin, vOrigin); new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_20121_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,vOrigin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 15 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 34,139,34, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_20121_Totem_Think(ent) { new totem_dist = 500 //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time()) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } wysyp(ent) //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) new red = random_num(1,255) new grenn = random_num(1,255) new blue = random_num(1,255) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( red); // r, g, b write_byte( grenn ); // r, g, b write_byte( blue ); // r, g, b write_byte( 170 ); // brightness write_byte( 6 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE }
w
public pfn_touch ( ptr, ptd )pod
if (ptr != 0 && pev_valid(ptr))dodaj
if(equal(szClassName, "paczka") && equal(szClassNameOther, "player")) { new Float:origin[3],exppak exppak = random_num(250,500) ///////// ile expa za paczke pev(ptd,pev_origin,origin) Give_Xp(ptr,exppak) ColorChat(ptr, GREEN, "Dostales ^x04 %i^x01 expa",exppak) emit_sound (ptr, 0, "diablosound/paczka.wav", 0.25, 0.8,0, 100 ) remove_entity(ptd) }
w
award_itemdodaj
case xxx: ///case twojego itemku { if( get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) { player_item_name[id] = "Butelkowy Miszcz" player_item_id[id] = 182 cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x04 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) // jesli masz colorchat item_durability[id] = 3000000 player_b_inv[id] = 1 } else award_item(id,0)}
dodam jeszcze ss (sora rozdzielczość zla cos jest )
dodam wiec link Obrazek
P.S
paczka.wav ma byc w folderze
sound/diablosound/paczka.wav
Załączone pliki
-
paczka.wav 107,54 KB 277 Ilość pobrań
-
w_paczka.rar 6,55 KB 329 Ilość pobrań
#603822 [POSZUKUJĘ] Dobry hosting gier FPS
Napisane przez Zabijaka Gryps
w 10.01.2014 23:18
#603816 [POSZUKUJĘ] Dobry hosting gier FPS
Napisane przez ^Grzyboo
w 10.01.2014 23:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: FvN3
- Regulamin