Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dadaniek - zdjęcie

Dadaniek

Rejestracja: 17.02.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.07.2010 20:26
-----

Moje posty

W temacie: Zombiehell.

06.05.2010 21:59

Dobrze - http://amxx.pl/post-...ell-v16sma.html

Proszę.

W temacie: Zombiehell.

06.05.2010 21:36

To jak mógłby to ktoś zrobić jednak za mnie ? ; /
Coś poszperałem, ale jak jest 1 atak zombie to są 3 rodzaje modeli ...
w 2 ataku są też te 3 rodzaje!

Mam do zrobienia:
1) Modele
2) Zrobić sklepik (jak na lajty.pl)
3) Usunać wybieranie klas przez playersów
4) Dostawanie expa za zombiaka, zmiana broni wraz ze wzrostem lvl'a

Mógłby ktoś z tym pomóc?

Oczywiście wynagrodzę w jakiś sposób.
np. reputacja, admin itd

W temacie: Zombiehell.

06.05.2010 20:37

new const ZOMBIE_MODEL1[] = "zh_corpse"
new const ZOMBIE_MODEL2[] = "zh_crispy2"
new const ZOMBIE_MODEL3[] = "zh_classic"


Czy chodzi o to?
W v1.6 też jest coś takiego.

precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")


Czy raczej o to?
Przez tym jest:

zh_fire = precache_model("sprites/zh_fire.spr")


I nie wiem czy chodzi o to, gdy się "zapali" przez granat i jak będzie wyglądał, czy poprostu "stały" wygląd normalnego zombiaka?

W temacie: Zombie Hell!

06.05.2010 13:29

No tak, ale słyszałem, że to jest lekko inny plugin... ; d