Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

R3k!N - zdjęcie

R3k!N

Rejestracja: 14.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.01.2015 16:47
-----

#563290 Sklep SMS v0.19

Napisane przez Sloenthran w 14.08.2013 06:37

SMS SHOP v0.19

 

Obsługiwane API:

 

 Zabijaka.pl | ProfitSMS.pl | Pukawka.pl | GameSol.pl | Platnosci-Online.pl | OwnServer.pl | HomePay.pl

 

Funkcje panelu admina:

 

* Dodawanie i usuwanie premek

* Zmiana ustawień i API

* Ustalanie numerów ProfitSMS

* System Rang

 

Wymagania skryptu:

 

*GM AmxBan 1.6+

* Odczyt adminów z SQL

 

Instalacja:

 

* Wrzucamy rozpakowany skrypt na FTP

* Wchodzimy na stronę naszego sklepiku -> Instalator przeprowadzi nas przez resztę

 

Uwaga:

 

* Jedynym warunkiem korzystania z skryptu jest nie modyfikowanie stopki...

 

Czekam na dalsze propozycje :)

 

 

 

CHANGELOG:

Spoiler

 

poprzednie wersje

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 31


#637441 [ROZWIĄZANE] Jakiego programu do robienia rs-ów używacie?

Napisane przez Rivit w 10.05.2014 10:13

Ja używam GoldWave od ponad roku i jestem zadowolony. Przyciszanie, podgłasnianie, wybor formatu zapisu, wybor bitrate itd.
Super program
  • +
  • -
  • 1


#612763 Prośba o klasę "Anioł"

Napisane przez Drago36 w 06.02.2014 22:10

Proszę

Załączony plik  aniol.sma   1,94 KB  40 Ilość pobrań
  aniol.amxx


  • +
  • -
  • 1


#612749 Po 3 dniach wróciliśmy!

Napisane przez xaze w 06.02.2014 21:41

Hmmm, Dark miał dobry blog, więc nie wiem, czemu jest przekierowanie z niego tutaj ;o 

Co do generatora, niech zostanie, bo nie każdy jest od razu super świetnie uzdolniony w tych sprawach i po co marnować czas? Skoro już takie coś macie, jest przydatne i pomocne, to niech zostanie. Po to chyba jest ta generacja, aby się uczyć i iść coraz wyżej. ;)


  • +
  • -
  • 5


#609270 Dodanie pełnego magazynku za zabójstwo

Napisane przez Drago36 w 25.01.2014 21:33

Proszę

 

Załączony plik  codclass_zawodowiec.sma   3,74 KB  48 Ilość pobrań
  codclass_zawodowiec.amxx


  • +
  • -
  • 2


#609269 Prośba o przerobienie klasy ,, Amadeusz "

Napisane przez Drago36 w 25.01.2014 21:28

ODŚWIEŻAĆ MOŻNA CO 24H I OD TEGO SŁUŻY PRZYCISK "PODBIJ TEMAT"

 

Usunąłem dodatkowo reklamę.

Załączony plik  codclass_amadeusz.sma   1,13 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_amadeusz.amxx


  • +
  • -
  • 2


#609323 [Poradnik] Jak zastąpić wyrzucenie perku na sprzedaż?

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 02:58

Witam!

 

W tym poradniku przedstawie jak zastąpić wyrzucanie perku na jego sprzedaż.

 

Zaczynajmy

1.Pod:

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

Dodajemy:

new money_sell;

2. W public plugin_init() szukamy:

cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 

I pod tym dodajemy:

money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "5000");

3.  Dalej w public plugin_init() szukamy i zamieniamy, to:

register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");

Na:

register_clcmd("say /sell", "SprzedajPerk");
register_clcmd("say /sprzedaj", "SprzedajPerk");

4.  Szukamy:

public WyrzucPerk(id)
{
	if(perk_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}

I zamieniamy to, na to:

public SprzedajPerk(id)
{	
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new cena = get_pcvar_num(money_sell);

	if(perk_gracza[id])
	{

		if(kasa+cena >= 16000)
		{
			cs_set_user_money(id, 16000);
		}
		else
		{
			cs_set_user_money(id, kasa+cena);
		}
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Sprzedales %s!", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
		
	}
	else
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku!");
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Gdy wszystko już wykonaliście kompilujecie i wrzucacie na serwa.

Od teraz nie będzie możliwe wyrzucenie perku ,tylko jej sprzedaż.

 

Komendy na sprzedaż perku:

/sell

/sprzedaj

 

Dodatkowo będziecie mogli ustawiać cvar'em kwote po sprzedaży perku:

cod_money_sellperk "3000" // kasa za sprzedaz perku

  • +
  • -
  • 4


#609333 Bersek

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 09:51

Nie mam pojęcia ,ale zaglądając w pliki ZPA ,to klasa powinna działać.

Niżej wstawiam wersje klasy ,która się nie świeci na pomarańczowo - bugował świecenie u survka na ZM 4.3

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#609355 Martwe Zło

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 11:14

Witam!

 

Kolejna klasa z cyklu Zombie Mod.

Martwe Zło - Niewidzialniejsza

 

Aby zmienić niewidzialność klasie wchodzimy w plik i szukamy:

#define NIEWIDZIALNOSC 70

Tam gdzie pisze 70 zmieniamy naszą niewidzialność.

Naprawiono bug, po zamrożeniu zombie nadal jest niewidoczny.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#609400 Nowy Extra item Ak 47 1/30

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 13:57

Sprawdź ,bo nie jestem pewien czy na ZPA pójdzie.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#609437 [HUMAN] Szybkostrzelność z broni

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 15:30

Witam!

 

Przedstawiam wam extra item dla ludzi umożliwiający im dodatkową szybkostrzelność z broni.

Nazwa: +50% Szybkostrzelnosci z broni

Koszt: 15 AP

Dla: ludzi

 

Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni ,nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny ,w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.

Efekt najlepiej widać na krowie (m249) ^^

 

konfiguracja.png

1. Aby zmienić koszt AP wchodzimy w plik i szukamy linijki:

g_szybk = zp_register_extra_item("+50% Szybkostrzelnosci z broni", 15, ZP_TEAM_HUMAN)

W miejsce 15 dajemy swoją cenę.

 

2. Aby zmienić dodatkową szybkostrzelność szukamy:

fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(50)/100.0));

i zamiast 50 dajemy swoją sugestię.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#609552 [HUMAN] Szybkostrzelność z broni

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 18:42

Niżej plik na cvar.

zp_fastshot "50" // szybkostrzelnosc broni z extra item

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#609823 [HUMAN] Szybkostrzelność z broni

Napisane przez Drago36 w 27.01.2014 16:09

żeby nie działał ten efekt na xm1014 i autolamy to trzeba usunąć z(...)

 

"weapon_xm1014", "weapon_sg550", "weapon_g3sg1" Tak?

Tak ,dobrze mówisz.


  • +
  • -
  • 2


#610008 Extra Item - Wspomagacz

Napisane przez Drago36 w 27.01.2014 21:16

Witam ,przedstawiam wam extra item zrobiony z nudów ,a jest  w miarę ciekawy ^^

 

Nazwa: Wspomagacz

Koszt: 5 AP

Dla: ludzi

Opis - gracz dostaje zmniejszony rozrzut oraz za każde zabicie zombie/nemezisa dostanie +10 armoru i pełen magazynek.

Jeśli przeżyjemy (nie zostaniemy zakażeni, nie umrzemy) to extra item będzie w następnej rundzie aktywny, w przeciwnym razie utracimy go i będziemy musieli kupić go jeszcze raz.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#607004 Proszę O Klasę "Wzorowy Strzelec"

Napisane przez Drago36 w 19.01.2014 10:04

Spoiler

  • +
  • -
  • 2