Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

domzak3 - zdjęcie

domzak3

Rejestracja: 09.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2014 01:13
-----

#607443 [ROZWIĄZANE] zmienne w nowym menu (zmieniajaca sie tresc)

Napisane przez DarkGL w 20.01.2014 14:05

jak dodam tam zmienne to wywala błąd.

 

gdzie ?

 

Zformatuj tekst w menu przed dodanie go do menu


  • +
  • -
  • 2


#608015 Ile zwróci sizeof?

Napisane przez DarkGL w 22.01.2014 09:40

Spytałeś o to ile zwróci sizeof , siezof zwróci 4 co robisz potem z tym ( odejmujesz , dodajesz , i inne cuda ) to już inna sprawa
 
PS. 4 - 1 = 3 
 
Charsmax to tak naprawdę prosta makrodefinicja 
#define charsmax(%1)  sizeof( %1 ) - 1 

  • +
  • -
  • 2


#608062 [ROZWIĄZANE] Czas jakiejś funkcji

Napisane przez DarkGL w 22.01.2014 12:40

http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/

 

http://amxx.pl/topic...asek-ladowania/


  • +
  • -
  • 2


#608064 Warning CL_FlushEntiyPacket

Napisane przez DarkGL w 22.01.2014 12:46

Logi , lista pluginów , cokolwiek


  • +
  • -
  • 2


#608076 Warning CL_FlushEntiyPacket

Napisane przez DarkGL w 22.01.2014 13:18

I zawartość plugins.ini jeszcze

 

wersja binarek i dodatków zainstalowanych na serwerze


  • +
  • -
  • 2


#608407 [ROZWIĄZANE] Sprawdzenie niezdefiniowanych klawiszy

Napisane przez DarkGL w 23.01.2014 13:21

Cześć, jeżeli gracz użyje np. "F8" albo "INS" to da się odczytać takiego binda tak samo jak sprawdza się np. interp u graczy?

 

Nie

 

Czy jest jakiś magiczny sposób na wywołanie "jakas_funkcja" wciskając "F10" ale nie bindując tego klawisza??

 

Nie


  • +
  • -
  • 3


#608406 Czy w VIP'ie by Misieq trzeba wgrać jakiś plik amxx do folderu "plug...

Napisane przez DarkGL w 23.01.2014 13:20

Tak , skompiluj plik sma


  • +
  • -
  • 2


#247708 Mega Sklep

Napisane przez ;(( w 09.05.2011 11:44

Dołączona grafika


Dołączona grafika

Jest to sklep, gdzie można kupić wiele rzeczy, np bronie, dodatki oraz jest sklep dla admina.

- Menu główne -

Bronie
Dodatki
Sklep Admina

Dołączona grafika

Instalacja standardowa - Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

SAY = /megashop, /mshop, /shop
SAY_TEAM = /megashop, /mshop, /shop

Dołączona grafika

Cvary edytuje się w mega_shop.cfg !

Mega Sklep Włączony/Wyłączony (1/0) / Inne

amx_mega_shop 1 - Sklep włączony/wyłączony (1/0)
amx_ms_oneround 1 - Sklep tylko na jedną rundę, 0 - Bez ograniczeń

Dodatki/Sklep Admina Włączone/Wyłączone (1/0)

amx_ms_gravity 1 - Grawitacja Włącz/Wyłącz
amx_ms_special 1 - Specjalny gracz Włącz/Wyłącz
amx_ms_bunnyhop 1 - BunnyHop Włącz/Wyłącz
amx_ms_ammo 1 - Nieskonczona Amunicja Włącz/Wyłącz
amx_ms_silentf 1 - Ciche Chodzenie Włącz/Wyłącz
amx_ms_glow 1 - Poswiata Włącz/Wyłącz
amx_ms_noclip 1 - Noclip Włącz/Wyłącz
amx_ms_godmode 1 - GodMode Włącz/Wyłącz
amx_ms_money 1 - Kasa Włącz/Wyłącz

Ustawienia itemów

amx_ms_gravity_amount 0.5 - Siła grawitacji
amx_ms_special_speed 500.0 - Szybkość specjalnego gracza
amx_ms_special_life 150 - Życie specjalnego gracza
amx_ms_special_gravity 0.7 - Grawitacja specjalnego gracza

Mega Sklep (Menu [Włączone/Wyłączone])


amx_ms_weapon_menu 1 - Menu broni Włącz/Wyłącz
amx_ms_extra_menu 1 - Menu dodatków Włącz/Wyłącz
amx_ms_admin_menu 1 - Menu admina Włącz/Wyłącz

Menu Broni (Bronie [Włączone/Wyłączone])

amx_ms_weapon_awp 1 - AWP Włącz/Wyłącz
amx_ms_weapon_ak47 1 - AK47 Włącz/Wyłącz
amx_ms_weapon_m4a1 1 - M4A1 Włącz/Wyłącz

Menu Dodatków - Ceny

amx_ms_gravity_cost 9000 - Koszt Grawitacji
amx_ms_ammo_cost 16000 - Kosz Nieskończonej Amunicji
amx_ms_special_cost 13000 - Koszt Specjalnego Gracza
amx_ms_bhop_cost 15000 - Koszt BunnyHopa
amx_ms_silentf_cost 7000 - Kosz Cichego Chodzenia
amx_ms_glow_cost 3000 - Kosz Poświaty

Menu Broni - Ceny / Obrażenia

amx_ms_awp_cost 16000 - Koszt AWP
amx_ms_ak47_cost 15000 - Koszt AK47
amx_ms_colt_cost 15000 -> Koszt M4A1
amx_ms_pweapon_damage 2.0 - Siła obrażeń broni

Menu Admina - Czasy/Ceny

amx_ms_noclip_cost 15000 - Koszt NoClipa
amx_ms_godmod_cost 16000 - Koszt GodMode
amx_ms_godmod_time 10.0 - Czas GodMode
amx_ms_noclip_time 10.0 - Czas NoClipa

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Changelog:

v1.0 -> Stworzenie i wydanie pluginu
v1.1 -> Dodano cvar do siły obrażeń broni - amx_ms_pweapon_damage 2.0
v1.2 -> Dodano cvar do włączania/wyłączania sklepu tylko na jedną rundę -  amx_ms_oneround 1 
1 = Tylko na 1 rundę, 0 = Bez ograniczeń

Podziękowania (języki):
[EN] : TheArmagedon
[BP] : TheArmagedon
[DE] : Mordekay
[PL] : DAMIANq
[TR] : Carbon3180
[ES] : Neeeeeeeeeel.-
[RU] : Serejka
[BG] : aLaDiN
[KR] : ms@.@
[MN] : Shadymn

Spolszczone przeze mnie.

Download w załączniku.

źródło: AlliedModders - Powered by vBulletin

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#553286 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa

Napisane przez O'Zone w 07.07.2013 23:44

opis

Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.

Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.

 

konfiguracja

Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.

paintballgun.amxx

amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5)

amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa

amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP

amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock

pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe]

pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość)

pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))

pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami

pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach

pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa

pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę

pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia

paintballnade.amxx

amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy

pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata

paintballmod.amxx

amx_pbmod (domyślnie 1) -  Włącza PaintBall Mod

amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza

amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz

amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie

amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę

amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy

amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane

amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy)

amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)

instalacja

Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546

Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.

Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.

Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy

paintballgun.amxx
paintballmod.amxx
paintballnade.amxx

na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.

 

download

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#565930 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa

Napisane przez O'Zone w 21.08.2013 23:40

Mały błąd z mojej strony dotyczący podmiany modeli broni.

W załączniku jest poprawiona wersja.

@Proszę jakiegoś moderatora o zaktualizowanie załącznika w pierwszym poście, żeby oszczędzić kłopotu kolejnym osobom.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3