Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kazhanek - zdjęcie

Kazhanek

Rejestracja: 08.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.11.2013 20:42
-----

Moje tematy

Program z auto-teleportem

08.11.2013 10:34

Staram się napisać plugin ktory by automatycznie teleportował graczy do prezentów(współdłużne x,y,z). Już jest prawie skonczony ale nie wiem czemu teleportuje tylko jednego gracza(pierwszego na serwerze reszty nie rusza)
 

 

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

#define PL_VERSION "1.0"


new Float:g_fLocation[MAXPLAYERS + 1][3];


new Float:g_fLocation1[MAXPLAYERS + 1][3];


public Plugin:myinfo =
{
    name = " Auto-Teleport Halloween 2013",
    author = "Kazhan",
    description = "Auto-Teleport on Halloween map 2013",
    version = PL_VERSION,
    url = ""
}




public OnClientPutInServer(serial)
{

    CreateTimer(5.0, Tele1,GetClientFromSerial (serial), TIMER_REPEAT)
       CreateTimer(10.0, Tele2,GetClientFromSerial (serial), TIMER_REPEAT)


         g_fLocation[serial][0] = 6121.0; // daszek
     g_fLocation[serial][1] = 7599.0;
     g_fLocation[serial][2] = 360.0;


         g_fLocation1[serial][0] = 7972.0; // przy domku
     g_fLocation1[serial][1] = 7585.0;
     g_fLocation1[serial][2] = -110.0;
}



 
public Action:Tele1(Handle:timer, any:serial)
{
    new client = GetClientFromSerial(serial)
 TeleportEntity(serial, g_fLocation[serial], NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);

}

public Action:Tele2(Handle:timer, any:serial)
{
    new client = GetClientFromSerial(serial)
TeleportEntity(serial, g_fLocation1[serial], NULL_VECTOR, NULL_VECTOR);

}