podaj sql.cfg, plugins.ini i modules.ini
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
KoSSaK
Rejestracja: 06.11.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.01.2015 00:41





O mnie
SkunSkill.PL Zjarani skilem jestem zjarany
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 25
- Odwiedzin: 2 383
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Czerwiec 18, 1994
-
Imię
Hubert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Prostki
-1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#681205 Problem z czytaniem adminów z sql
Napisane przez
`Krzychuu
w 06.01.2015 14:03
#624796 Problem z menu broni dla vipa
Napisane przez sNH.
w 11.03.2014 14:43
Nazwa niezgodna z tematem, ale łap.
Spoiler
#include <amxmodx>#include <colorchat>#include <cstrike>#include <engine>#include <fakemeta>#include <fun>#include <hamsandwich>#include <stripweapons>forward amxbans_admin_connect(id);new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};public plugin_init(){register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");g_Array=ArrayCreate(64,32);for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");}register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");set_task(60.0, "ShowAdv",.flags = "b");register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();}public client_authorized(id){if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){client_authorized_vip(id);}}public client_authorized_vip(id){g_Vip[id]=true;new g_Name[64];get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));new g_Size = ArraySize(g_Array);new szName[64];for(new i = 0; i < g_Size; i++){ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));if(equal(g_Name, szName)){return 0;}}ArrayPushString(g_Array,g_Name);set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);return PLUGIN_CONTINUE;}public client_disconnect(id){if(g_Vip[id]){client_disconnect_vip(id);}}public client_disconnect_vip(id){g_Vip[id]=false;new Name[64];get_user_name(id,Name,charsmax(Name));new g_Size = ArraySize(g_Array);new g_Name[64];for(new i = 0; i < g_Size; i++){ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));if(equal(g_Name,Name)){ArrayDeleteItem(g_Array,i);break;}}}public CmdStartPre(id, uc_handle){if(g_Vip[id]){if(is_user_alive(id)){CmdStartPreVip(id, uc_handle);}}}public CmdStartPreVip(id, uc_handle){new flags = pev(id, pev_flags);if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){--skoki[id];new Float:velocity[3];pev(id, pev_velocity,velocity);velocity[2] = random_float(265.0,285.0);set_pev(id,pev_velocity,velocity);} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){skoki[id] = 1;}}public SpawnedEventPre(id){if(g_Vip[id]){if(is_user_alive(id)){SpawnedEventPreVip(id);}}}public SpawnedEventPreVip(id){skoki[id]=1;set_user_health(id, get_user_health(id)+10);cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);if(!henum && henum<2){give_item(id, "weapon_hegrenade");++henum;}cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, min(2, henum+2));new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);if(!fbnum && fbnum<2){give_item(id, "weapon_flashbang");++fbnum;}cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, min(2, fbnum+2));new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);if(!sgnum && sgnum<2){give_item(id, "weapon_smokegrenade");++sgnum;}cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, min(2, sgnum+2));show_vip_menu(id);new g_Model[64];formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");cs_set_user_model(id,g_Model);}public menu_1_handler(id){if(gRound>=3){StripWeapons(id, Secondary);give_item(id, "weapon_deagle");give_item(id, "ammo_50ae");weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);recharge(id);if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){give_item(id, "weapon_ak47");give_item(id, "ammo_762nato");weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);}}}public menu_2_handler(id){if(gRound>=3){StripWeapons(id, Secondary);give_item(id, "weapon_deagle");give_item(id, "ammo_50ae");weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);recharge(id);if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){give_item(id, "weapon_m4a1");give_item(id, "ammo_556nato");weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);}}}public menu_3_handler(id){if(gRound>=3){StripWeapons(id, Secondary);give_item(id, "weapon_deagle");give_item(id, "ammo_50ae");weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);StripWeapons(id, Primary);give_item(id, "weapon_awp");give_item(id, "ammo_338magnum");weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);recharge(id);}}public recharge(id){new wid=get_user_weapon(id);if(wid){new weaponname[32], weid;get_weaponname(wid, weaponname, 31);weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);if(weid){cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);}}}public show_vip_menu(id){if(gRound>=3){menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");new bool:active=false, num=-1;menu_additem(menu,"\wAK47+Deagle","",0,menu_callback_handler);if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){active=true;}menu_additem(menu,"\wM4A1+Deagle","",0,menu_callback_handler);if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){active=true;}menu_additem(menu,"\wAWP+Deagl","",0,menu_callback_handler);if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){active=true;}if(active){menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");menu_display(id, menu);} else {menu_destroy(menu);}}}public event_new_round(){++gRound;}public GameCommencing(){gRound=0;}public menu_callback(id, menu, item){return ITEM_DISABLED;}public menu_handler(id, menu, item){menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}public VipStatus(){new id=get_msg_arg_int(1);if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);}}public ShowVips(id){new g_Name[64],g_Message[192];new g_Size=ArraySize(g_Array);for(new i = 0; i < g_Size; i++){ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);if(i == g_Size - 1){add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");}else{add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");}}ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);return PLUGIN_CONTINUE;}public client_infochanged(id){if(g_Vip[id]){new szName[64];get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));new Name[64];get_user_name(id,Name,charsmax(Name));if(!equal(szName,Name)){ArrayPushString(g_Array,szName);new g_Size=ArraySize(g_Array);new g_Name[64];for(new i = 0; i < g_Size; i++){ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));if(equal(g_Name,Name)){ArrayDeleteItem(g_Array,i);break;}}}}}public plugin_end(){ArrayDestroy(g_Array);}public ShowMotd(id){show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");}public ShowAdv(){ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");}public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){new id = get_msg_arg_int(1);if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){new szTmp[256],szTmp2[256];get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);}else{add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");}set_msg_arg_string(2,szTmp2);}return PLUGIN_CONTINUE;}public plugin_precache(){precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");}public amxbans_admin_connect(id){client_authorized(id);}
#623268 Nie pokazuje się tabelka menu Vip'a
Napisane przez skunew
w 07.03.2014 15:11
Stwórz jeszcze raz vip'a przez Generator na Amxx.pl i nie popełnij żadnych blędów lub wgraj to:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "MotD" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "michal" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /vip", "reg") } public reg(id) { show_motd( id,"vip.txt","VIP") }
#247289 A simple warm-up
Napisane przez Gufinsky
w 08.05.2011 10:45

Prosta nożówka z cvarem na czas i odradzaniem po śmierci, odliczaniem w hud.
2 wersje.
- z muzyką w czasie rozgrzewki
- bez muzyki

rr_czas 50 - czas nożówki, standardowo 50

Standardowa.
.amxx do plugins
.sma do scripting
cvary do amxx.cfg

W wersji mp3, ścieżkę do muzyki możemy zmienić w .sma w linijce:
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"Standardowo sound/misc/rozgrzewka/nuta.mp3"







#131264 Advanced Weapon Tracers
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 03.05.2010 14:22
Advanced Weapon Tracers
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.3.0
Opis:
Dzięki temu pluginowi możemy zobaczyć ślady pocisków wystrzeliwanych przez naszych przeciwników(i nas).
Dowolnie możemy skonfigurować dla jakich broni ma on działać oraz po odpowiedniej zmianie kodu każdy gracz będzie miał wybór czy chce z tego korzystać.
Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Z tym że standardowo używamy plików:
advanced_weapon_tracers.amxx 5,31 KB 359 Ilość pobrań
i
advanced_weapon_tracers.sma 6,37 KB 1099 Ilość pobrań
advanced_weapon_tracers.amxx
a w przypadku gdy zamiast smugi chcemy mieć całą linię(laser) używamy plików
weapon_laser_tracers.amxx 5,77 KB 137 Ilość pobrań
i
weapon_laser_tracers.sma 7,36 KB 585 Ilość pobrań
weapon_laser_tracers.amxx
.
Nie korzystamy z obu pluginów jednocześnie
Wymagane moduły:
Cvary:
aby gracze mogli włączać/wyłączać plugin należy w kodzie zamienić:
Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.3.0
Opis:
Dzięki temu pluginowi możemy zobaczyć ślady pocisków wystrzeliwanych przez naszych przeciwników(i nas).
Dowolnie możemy skonfigurować dla jakich broni ma on działać oraz po odpowiedniej zmianie kodu każdy gracz będzie miał wybór czy chce z tego korzystać.


Instalacja:
Standardowo wrzucić plik .amxx do amxmodx/plugin oraz dopisać go do configs/plugins.ini a .sma do amxmodx/scripting
Z tym że standardowo używamy plików:

i


a w przypadku gdy zamiast smugi chcemy mieć całą linię(laser) używamy plików

i


Nie korzystamy z obu pluginów jednocześnie
Wymagane moduły:
- Cstrike
- Fakemeta
- Hamsandwich
Cvary:
- amx_tracers < 1|0 >
włącza/wyłącza plugin - amx_trace_handguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy broni krótkiej - amx_trace_shotguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy shotgun'ach - amx_trace_smgguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy pistotach maszynowych (SMG,MP5...) - amx_trace_riffleguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy karabinach maszynowych (AK47, M4A1...) - amx_trace_snipeguns < 1|0 >
włącza/wyłącza ślady przy snajperkach (SCOUT, AWM...) - amx_trace_hide_silen < 1|0 >
1 : ukrywa ślady przy wytłumionych broniach
0 : nie ukrywa śladów przy wytłumionych broniach - amx_trace_hltv < 1|0 >
jeśli ustawienia graczy* są włączone to 1 wyświetla ślady w HLTV - amx_trace_laser_color < RRRGGGBBB >
kolor lasera, tylko w wersji z laserem (weapon_laser_tracers.*)
- say /tracers
umożliwia graczom włączenie/wyłączenie pluginu, tylko jeśli ustawienia graczy* są włączone
aby gracze mogli włączać/wyłączać plugin należy w kodzie zamienić:
//#define PER_PLAYER_SETTINGSna:
#define PER_PLAYER_SETTINGSi skompilować ponownie.
Jeżeli chcemy aby TMP nie był uznawany za broń wytłumioną zamieniamy:
#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPONna:
//#define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPONi kompilujemy ponownie.
#583380 Poszukuję pluginu na robienie ssów+ban z powodem
Napisane przez sznycel
w 07.11.2013 09:52
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KoSSaK
- Regulamin