Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TeRcJaK - zdjęcie

TeRcJaK

Rejestracja: 02.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.02.2013 20:30
-----

#125212 Zmiana ilości punktów na lvl w Diablo Mod

Napisane przez TeRcJaK w 11.04.2010 17:20

Chyba musisz zmienić w public Give_Xp(id,amount)
player_point[id]+=2 zmień na player_point[id]+=1

public Give_Xp(id,amount)
{	
	if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
	{
		if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
			player_xp[id]+=amount
			if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
			{
				player_lvl[id]+=1
				player_point[id]+=1
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				client_cmd(id, "spk %s", gSoundRank);
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			
			if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
			{
				player_lvl[id]-=1
				player_point[id]-=1
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			write_hud(id)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#115981 Pomoc w anty itemach.

Napisane przez TeRcJaK w 02.03.2010 19:24

To chyba będzie dobre

public add_respawn_bonus(id)
{
		new szansa=random_num(1,4)
		if(player_b_respawn[id] > 0) szansa = player_b_respawn[id];
		else if(player_class[id] == Nekromanta) szansa =1;
		if (szansa==1)
	{
		new svIndex[32] 
		num_to_str(id,svIndex,32)
		new roll = random_num(1,player_b_respawn[id])
		if (roll == 1)
		{
			new maxpl,players[32]
			get_players(players, maxpl) 
			if (maxpl > 2)
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+4000)
				set_task(0.5,"respawn",0,svIndex,32) 		
			}
			else
			{
				set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
				show_hudmessage(id, "Wiecej niz 2 graczy jest wymagane do ponownego odrodzenia sie")	
			}
			
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#105788 blockmaker_v4.02 (Dadatkowe Blocki)

Napisane przez TeRcJaK w 16.01.2010 19:42

Więc tak wgrałem wszystko OK
Nie ma żadnych błędów w logach
A na serwerze wpisuje /bm i nic nie wyskakuje...

Możecie jakoś pomóc ?


@EDIT
Ajjj przepraszam ..
Przeszukałem .sma i znalazłem ,że to komenda /maker
  • +
  • -
  • 1