Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

lukas6661 - zdjęcie

lukas6661

Rejestracja: 30.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2019 18:59
-----

Moje tematy

Gracze Dead

16.01.2019 12:38

Witam,

Miał ktoś taki problem z serwerem; po zmianie mapy kilku graczy po wybraniu drużyny ma status Dead, ping skacze normalnie, dopiero po wykonaniu recconect gracz "ożywa", podobnie sytuacja wygląda w środku mapy gdy nowy gracz wejdzie na serwer, oczywiście niema reguły na to, większości graczy się to nie zdarza.

Pytałem na hostingu (1shot1kill) i tam twierdzą, że to błąd CS-a i występuje odkąd pamiętają.

Ja osobiście miałem kilka serwerów na różnych hostingach i nigdy nie spotkałem się z czymś takim, grając gościnnie również nigdy nie widziałem takich rzeczy.

Poprawa kodu na Vipa

23.12.2018 23:51

Witam,

Pomoże ktoś dodać do tego kodu na darmowego Vipa, aby nie dublowały sie bronie tylko ta co się wybierze z menu była jedyną?

Jeśli ktoś ma AK i z menu Vip dobierze M4 to ma 2 bronie.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

public plugin_init() 
{
	register_plugin("VIPGunmenu", "0.1", "Ex1ne")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1);
}

public Fwd_PlayerSpawn_Post(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_USER))
        {
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	set_task(3.0, "VipMenu", id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public VipMenu(id)
{
	new szText[555 char]
	formatex(szText, charsmax(szText), "\yVIP-Menu!")
	new VipMenu = menu_create(szText, "VipMenuHandle")
	
	formatex(szText, charsmax(szText), "\rM4A1 + Deagle.")
	menu_additem(VipMenu, szText, "1", 0)
	formatex(szText, charsmax(szText), "\rAK47 + Deagle.")
	menu_additem(VipMenu, szText, "2", 0)
	
	menu_setprop(VipMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, VipMenu, 0)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public VipMenuHandle(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64], access, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), iName, charsmax(iName), callback )
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1: HandleM4Menu(id)
		case 2: HandleAKMenu(id)
		case 3: HandleAwpMenu(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HandleM4Menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	give_item(id, "weapon_m4a1")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public HandleAKMenu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	give_item(id, "weapon_ak47")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	return PLUGIN_HANDLED
}