Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

waldek4 - zdjęcie

waldek4

Rejestracja: 24.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2014 15:48
-----

#591761 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez Panu w 09.12.2013 18:33

Nie działa mi napis HEADSHOT

Bullet_Hs_Mode "2"

 

mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...

 

Napis nie działa w wersji 1.7 

Ściągnij sobie najnowszą wersję 2.0, tam już działa napis: https://forums.allie...ad.php?t=151190


  • +
  • -
  • 1


#591631 [ROZWIĄZANE] Rozmowa STEAM z NON STEAM

Napisane przez FORMOZA w 08.12.2013 22:45

http://amxx.pl/topic...m-jednocześnie/
http://amxx.pl/topic...oicetranscoder/


  • +
  • -
  • 1


#589781 rozmowa graczy steam z non steam/ szukam pluginu

Napisane przez farus92 w 30.11.2013 16:37

http://amxx.pl/topic...oicetranscoder/


  • +
  • -
  • 1


#589500 [ROZWIĄZANE] Taski, plugin nie działa

Napisane przez Droso w 29.11.2013 17:52

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "VIP PLUS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"

new maxpl;

#define CO_ILE_GRANAT 10.0 // co ile granacika dostajemy? :)
#define REGENERACJA 0.5 // REGENERACJA CO ILE :P

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	maxpl = get_maxplayers()
	
	set_task(REGENERACJA, "goodies", 4936, _, _, "b");
}

public goodies(){
	static GranacikPrzyznany[33];
	
	for(new id=1; id<=maxpl; id++){
		if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
			
			new hp = get_user_health(id);
			
			if(hp < 80 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
				set_user_health(id, hp +1);
			
			
			if(GranacikPrzyznany[id] && (GranacikPrzyznany[id] % floatround(CO_ILE_GRANAT/REGENERACJA)) == 0){
				
				new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
				if(!henum && henum<1){
					give_item(id, "weapon_hegrenade");
					++henum;
				}
				new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
				if(!fbnum && fbnum<1){
					give_item(id, "weapon_flashbang");
					++fbnum;
				}
                              GranacikPrzyznany[id] = 0;
			}
			else
			GranacikPrzyznany[id]++;
		}
	}
}


Boże literówkę zrobiłem przy warunku xD

 

+ zapomniałem twojej pętli usunąć.

 

 

Hubercik, wytłumaczysz mi co tu zrobiłeś i po co zaokrąglanie czasu 2 różnych bonusów? :P

if(GranacikPrzyznany[id] && (GranacikPrzyznany[id] % floatround(CO_ILE_GRANAT/REGENERACJA)) == 0){

I tak jak myślałem, kod nie działa. To mają być 2 osobne bonusy, 1 tylko na nożu ma dawać co 0.5 sekundy HP, a drugi ma się wykonywać przez całą mapę co 10 sekund dając po 1 HE/1FB i ustawiając limit 1HE/1FB/0SG. Wszystko tylko dla osób z określoną flagą ("t").

Dobrze Ciebie zrozumiałem tylko literówki walnąłem :P

 

Wszystko zrobiłem w JEDNYM tasku!

if(GranacikPrzyznany[id] && (GranacikPrzyznany[id] % floatround(CO_ILE_GRANAT/REGENERACJA)) == 0)

Ten kod odpowiada za to, aby granat dawał się co 'CO_ILE_GRANAT', a nie co 'REGENERACJA' (ustawione przez task).

 

Operator % - służy do reszty z dzielenia - czyli jak jest 0 - oznacza to wielokrotność :P

 

Ciężko to wytłumaczyć musisz pomyśleć xD

 


  • +
  • -
  • 3


#590705 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Droso w 05.12.2013 18:54

Poprawnie zainstalować sklep.


  • +
  • -
  • 3


#591212 Nowy Śnieg / New Snow (+cl_weather switch)

Napisane przez Droso w 07.12.2013 18:38

No niestety nie zadziała - bo nie wyświetlasz menu + nie ma handlera (jest, ale w funkcji gdzie powinno być wyświetlanie)

 

Wyświetlanie: menu_display

 


  • +
  • -
  • 2


#591221 [ROZWIĄZANE] Różnica w sposobie zapisywania

Napisane przez Droso w 07.12.2013 19:11

Cześć,

czy jest jakaś różnica między tym, że napisze sobie w kodzie coś takiego:

cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+kasa, 1)
    if(cs_get_user_money(id) > 16000) cs_set_user_money(id, 16000, 0)

a takiego?

if(cs_get_user_money(id) > 16000 ? cs_set_user_money(id, 16000, 0) : cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+kasa, 1))

Chodzi mi raczej o obciążenie serwera, szybkość funkcji etc.

Osobiście wolę używać drugiego sposobu, ale może to właśnie źle jest?

Drugie jest w ogóle źle zapisane, ale wiadomo o co Ci chodzi.

 

No jest drobna różnica kod drugi wygląda tak:

if(cs_get_user_money(id) > 16000)
cs_set_user_money(id, 16000, 0)
else
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+kasa, 1))

Porównaj z pierwszym ;)


  • +
  • -
  • 2


#591285 [ROZWIĄZANE] Różnica w sposobie zapisywania

Napisane przez Droso w 07.12.2013 22:14

Lepiej używać pierwszego sposobu - bo 'money' nie przekroczy nigdy 16k.

 

Drugi sposób też jest ok - tylko bardziej takiego sposobu używa się winnych sytuacjach ;)


  • +
  • -
  • 2


#591549 Zimowe mapy cs

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 19:46

Możesz to usunąć jedynie za pomocą pluginów ,które np. usuwają pliki sprite z map itp.

http://amxx.pl/pluginy/ - tu możesz je znaleźć.


  • +
  • -
  • 1


#591559 Zimowe mapy cs

Napisane przez Drago36 w 08.12.2013 20:00

Coś takiego znalazłem:

 

coś mi się nie wydaje ,że te pluginy rozwiążą twój problem ,ale spróbuj


  • +
  • -
  • 1


#587206 Proste RTV! [odnawiam]

Napisane przez Wielkie Jol w 21.11.2013 21:20

Zależy z jakiego mapchoosera korzystasz, osobiście polecam mapchooser4, zawiera wszystkie opcje, które opisałeś i działa dobrze. Jak wgrywasz innego mapchoosera niż rdzennego, musisz wyłączyć podstawowy.


  • +
  • -
  • 1