Nie działa mi napis HEADSHOT
Bullet_Hs_Mode "2"
mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...
Napis nie działa w wersji 1.7
Ściągnij sobie najnowszą wersję 2.0, tam już działa napis: https://forums.allie...ad.php?t=151190
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Panu
w 09.12.2013 18:33
Nie działa mi napis HEADSHOT
Bullet_Hs_Mode "2"
mam ustawione na 2 i nie ma napisu, ustawiałem na 1 też nie było...
Napis nie działa w wersji 1.7
Ściągnij sobie najnowszą wersję 2.0, tam już działa napis: https://forums.allie...ad.php?t=151190
Napisane przez FORMOZA
w 08.12.2013 22:45
Napisane przez farus92
w 30.11.2013 16:37
Napisane przez Droso
w 29.11.2013 17:52
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "VIP PLUS"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Filip / `NN"
new maxpl;
#define CO_ILE_GRANAT 10.0 // co ile granacika dostajemy? :)
#define REGENERACJA 0.5 // REGENERACJA CO ILE :P
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
maxpl = get_maxplayers()
set_task(REGENERACJA, "goodies", 4936, _, _, "b");
}
public goodies(){
static GranacikPrzyznany[33];
for(new id=1; id<=maxpl; id++){
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
new hp = get_user_health(id);
if(hp < 80 && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_user_health(id, hp +1);
if(GranacikPrzyznany[id] && (GranacikPrzyznany[id] % floatround(CO_ILE_GRANAT/REGENERACJA)) == 0){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
if(!henum && henum<1){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
}
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
if(!fbnum && fbnum<1){
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
}
GranacikPrzyznany[id] = 0;
}
else
GranacikPrzyznany[id]++;
}
}
}
Boże literówkę zrobiłem przy warunku ![]()
+ zapomniałem twojej pętli usunąć.
Hubercik, wytłumaczysz mi co tu zrobiłeś i po co zaokrąglanie czasu 2 różnych bonusów?
if(GranacikPrzyznany[id] && (GranacikPrzyznany[id] % floatround(CO_ILE_GRANAT/REGENERACJA)) == 0){I tak jak myślałem, kod nie działa. To mają być 2 osobne bonusy, 1 tylko na nożu ma dawać co 0.5 sekundy HP, a drugi ma się wykonywać przez całą mapę co 10 sekund dając po 1 HE/1FB i ustawiając limit 1HE/1FB/0SG. Wszystko tylko dla osób z określoną flagą ("t").
Dobrze Ciebie zrozumiałem tylko literówki walnąłem ![]()
Wszystko zrobiłem w JEDNYM tasku!
if(GranacikPrzyznany[id] && (GranacikPrzyznany[id] % floatround(CO_ILE_GRANAT/REGENERACJA)) == 0)
Ten kod odpowiada za to, aby granat dawał się co 'CO_ILE_GRANAT', a nie co 'REGENERACJA' (ustawione przez task).
Operator % - służy do reszty z dzielenia - czyli jak jest 0 - oznacza to wielokrotność ![]()
Ciężko to wytłumaczyć musisz pomyśleć ![]()
Napisane przez Droso
w 05.12.2013 18:54
Napisane przez Droso
w 07.12.2013 18:38
No niestety nie zadziała - bo nie wyświetlasz menu + nie ma handlera (jest, ale w funkcji gdzie powinno być wyświetlanie)
Wyświetlanie: menu_display![]()
Napisane przez Droso
w 07.12.2013 19:11
Cześć,
czy jest jakaś różnica między tym, że napisze sobie w kodzie coś takiego:
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+kasa, 1) if(cs_get_user_money(id) > 16000) cs_set_user_money(id, 16000, 0)a takiego?
if(cs_get_user_money(id) > 16000 ? cs_set_user_money(id, 16000, 0) : cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+kasa, 1))Chodzi mi raczej o obciążenie serwera, szybkość funkcji etc.
Osobiście wolę używać drugiego sposobu, ale może to właśnie źle jest?
Drugie jest w ogóle źle zapisane, ale wiadomo o co Ci chodzi.
No jest drobna różnica kod drugi wygląda tak:
if(cs_get_user_money(id) > 16000) cs_set_user_money(id, 16000, 0) else cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+kasa, 1))
Porównaj z pierwszym ![]()
Napisane przez Droso
w 07.12.2013 22:14
Napisane przez Drago36
w 08.12.2013 19:46
Możesz to usunąć jedynie za pomocą pluginów ,które np. usuwają pliki sprite z map itp.
http://amxx.pl/pluginy/ - tu możesz je znaleźć.
Napisane przez Drago36
w 08.12.2013 20:00
Coś takiego znalazłem:
coś mi się nie wydaje ,że te pluginy rozwiążą twój problem ,ale spróbuj
Napisane przez Wielkie Jol
w 21.11.2013 21:20



Moja zawartość