Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dziobak? - zdjęcie

Dziobak?

Rejestracja: 16.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.08.2016 21:39
-----

#728828 COD Elite 801 by Play

Napisane przez Dziobak? w 02.08.2016 14:30

opis.png

Przedstawiam wam paczkę strzowoną przeze mnie, być może graliście na niej, wrzucam ją bo widziałem że już ktoś ją wrzucił w internet dlatego ja z racji iż już nie gram w cs'a, nie zajmuję się serwerami, nie potrzebne mi to więc upubliczniam dla was wszystkich, nie będę opisywał kazdej klasy po kolei bo to bez sensu.

 

Prawdopodobnie wszystkie pliki *sma są, jeżeli jakiegoś nie ma proszę o informację.

 

Paczka zawiera pluginy takie jak:

Spoiler

 

 

instalacja.png

 

Ja zawsze instalowałem

Pierw wgrywałem foldery (Models / Sound / Spirtes)

Następnie wchodziłem do addons/amxmodx

wgrywałem plugins/scripting/data

Następnie wchodziłem w config i wgrywałem wszystkie pliki których nie ma a następnie nadpisywałem plugins.ini ręcznie, tzn. nie podmieniałem plików tylko zawartość.

 

download.png

Załączony plik  CodElite 801.rar   29,47 MB  1270 Ilość pobrań

 


  • +
  • -
  • 4


#718446 Generator Vipa amxx.pl jak używać

Napisane przez Dziobak? w 18.01.2016 09:18

To jest flaga te cyferki

if(get_user_flags(id) & 41943810 == 41943810)

Inaczej

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

  • +
  • -
  • 1


#718396 [DM] SZUKAM pluginu

Napisane przez Dziobak? w 17.01.2016 17:32

-po śmierci nie zostaja bronie na ziemi

http://amxx.pl/topic...broni/?p=375613

 

- vote na początku mapy-- vote hs

http://amxx.pl/topic...-początku-mapy/

 

- antykampa

http://amxx.pl/topic/219-bad-camper/

 

Co do ostatniego nie jestem pewien czy o to ci chodziło. Na drugi raz spróbuj samemu poszukać, nie gryzie, na prawdę.

 


  • +
  • -
  • 1


#718386 Urywanie 0.1 z float.

Napisane przez Dziobak? w 17.01.2016 16:30

Ostatnio też się na tym zastanawiałem, ale zignorowałem to i ustawiłem sobie liczbę o 1 większą i tak jak chciałem pokazywało;D

 

http://amxx.pl/dokum...f944/floatround


  • +
  • -
  • 1


#718355 Kupowane przedmioty w sklepie nie dają efektu

Napisane przez Dziobak? w 17.01.2016 13:11

Co do norecoil to nie zarejestrowałeś publicu.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 

	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;

	if(dmg[attacker])
		SetHamParamFloat(4,(damage*1.3)) 

	return HAM_IGNORED;
}
	


public fmPreThink(id){
	
	if(norecoil[id])		
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public fmUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(norecoil[id])	
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
}

W ten sposób sprawdź.

 


  • +
  • -
  • 1


#718316 Prośba o modyfikację pluginu free vip na rundę

Napisane przez Dziobak? w 16.01.2016 22:11

Wszystko się już prawie zgadza, oprócz tego, że losuje vipa dla dwóch osób :P

Tak powinno być w tym pluginie bo jest svip i vip. Jak nie chcesz to łap to powinno pomóc.

#include <amxmodx> 
#include <fun>   
#include <colorchat>

#define LOSOWANIE_VIP_OD 15
#define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G

new iPlayer
new tmp;

public plugin_init(){
	register_plugin("Losowanie vipa", "1.0", "Wielkie Jooool");
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
	set_task(30.0, "UsunVipa", .flags="d")
	//set_task(120.0, "advert", _, _, _, "b")
}
/*
public advert()
	ColorChat(0, GREEN, "[FREE VIP]^x01 Zawsze w %d rundzie bedzie losowany^x03 VIP.^x01 Na serwerze musi byc conajmniej %d graczy, by losowanie sie odbylo!", LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE, LOSOWANIE_VIP_OD);
*/
public Poczatek_Rundy()
{   
	set_task(20.0, "sprawdz")
}
public sprawdz()
{		
	ColorChat(0, GREEN, "[DARMOWY VIP]^x01 Uwaga! za moment zostanie rozlosowany^x03 darmowy vip^x01 na ta mape!");
	if(get_playersnum()>=LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD){
		Losuj_Vipa(FLAGA_SVIP)
		tmp = FLAGA_SVIP;
		return PLUGIN_HANDLED
	}	
	else if(LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD > get_playersnum()>= LOSOWANIE_VIP_OD)
	{
		Losuj_Vipa(FLAGA_VIP)
		tmp = FLAGA_VIP
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	for(new i=1; i<=32; i++){
		if(is_user_connected(i))
			ColorChat(i, GREEN, "[DARMOWY VIP]^x01 Niestety, na serwerze nie bylo %d osob! Losowanie nie odbedzie sie", LOSOWANIE_VIP_OD);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id){
	if(id == iPlayer){
		remove_user_flags(iPlayer, tmp)
	}
}
public Losuj_Vipa(FLAGA) 
{         
	new players[32], count;    
	get_players(players, count, "ch");    
	
	if(count)              
	{
		iPlayer = players[random(count)];
		
		if(get_user_flags(iPlayer) & FLAGA_VIP || get_user_flags(iPlayer) & FLAGA_SVIP){
			ColorChat(0, RED, "[FREE VIP]^x01 Zostala wylosowana osoba, ktora jest VIPEM! Losowanie przepada.^x04 Do nastepnej mapy!");
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		new Name[32];
		get_user_name(iPlayer, Name, charsmax(Name))
		set_user_flags(iPlayer, get_user_flags(iPlayer) | FLAGA);
		ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[DARMOWY VIP]^x01 Gratulacje dla gracza ^x03 %s, ktory uzyskal w wyniku losowania darmowego %s na tej mapie!", Name, FLAGA == FLAGA_VIP ? "VIPA":"S-VIPA");
		set_hudmessage(255, 125, 0, -1.0, 0.40)
		show_hudmessage(0, "Gratulacje dla gracza %s, ktory uzyskal w wyniku losowania darmowego %s na tej mapie!", Name, FLAGA == FLAGA_VIP ? "VIPA":"S-VIPA")
		
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public UsunVipa(){
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[KONIEC] Dziekujemy za udzial w zabawie. Vip zostal usuniety. Nastepne losowanie na nastepnej mapie w zaleznosci od ilosci graczy");
	remove_user_flags(iPlayer, tmp);
}


  • +
  • -
  • 1


#718286 Plugin lol

Napisane przez Dziobak? w 16.01.2016 15:53

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Play"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say lol", "odpo");
}
public odpo(id)
{
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.0, 0, 6.0, 12.0)
	show_hudmessage(id, "lol")

}

Przykład


  • +
  • -
  • 1


#718271 dodanie używania spadochronu pod nazwą "spadochron"

Napisane przez Dziobak? w 16.01.2016 14:06

 

	register_clcmd("use", "spadochron");
	register_clcmd("spadochron", "spadochron");

Mam nadzieję że to ci wystarczy :]

A bind sobie sam robisz w konsoli.

 

w tym pluginie raczej tak tego nie zrobie 

 

 

Sprawdź, powinno działać :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718267 Prośba o modyfikację pluginu free vip na rundę

Napisane przez Dziobak? w 16.01.2016 13:34

Wgrałem na serwer, plugin szaleje i każdemu graczowi rozdaje vipa

Oj soory, pomyliło mi się xDD

#include <amxmodx> 
#include <fun>   
#include <colorchat>

#define LOSOWANIE_VIP_OD 15
#define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G

new iPlayer
new tmp;

public plugin_init(){
	register_plugin("Losowanie vipa", "1.0", "Wielkie Jooool");
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
	set_task(30.0, "UsunVipa", .flags="d")
	//set_task(120.0, "advert", _, _, _, "b")
}
/*
public advert()
	ColorChat(0, GREEN, "[FREE VIP]^x01 Zawsze w %d rundzie bedzie losowany^x03 VIP.^x01 Na serwerze musi byc conajmniej %d graczy, by losowanie sie odbylo!", LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE, LOSOWANIE_VIP_OD);
*/
public Poczatek_Rundy()
{   
	set_task(20.0, "sprawdz")
}
public sprawdz()
{		
	ColorChat(0, GREEN, "[DARMOWY VIP]^x01 Uwaga! za moment zostanie rozlosowany^x03 darmowy vip^x01 na ta mape!");
	if(LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD > get_playersnum()>= LOSOWANIE_VIP_OD)
	{
		Losuj_Vipa(FLAGA_VIP)
		tmp = FLAGA_VIP
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(get_playersnum()>=LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD){
		Losuj_Vipa(FLAGA_SVIP)
		tmp = FLAGA_SVIP;
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	for(new i=1; i<=32; i++){
		if(is_user_connected(i))
			ColorChat(i, GREEN, "[DARMOWY VIP]^x01 Niestety, na serwerze nie bylo %d osob! Losowanie nie odbedzie sie", LOSOWANIE_VIP_OD);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id){
	if(id == iPlayer){
		remove_user_flags(iPlayer, tmp)
	}
}
public Losuj_Vipa(FLAGA) 
{         
	new players[32], count;    
	get_players(players, count, "ch");    
	
	if(count)              
	{
		iPlayer = players[random(count)];
		
		if(get_user_flags(iPlayer) & FLAGA_VIP || get_user_flags(iPlayer) & FLAGA_SVIP){
			ColorChat(0, RED, "[FREE VIP]^x01 Zostala wylosowana osoba, ktora jest VIPEM! Losowanie przepada.^x04 Do nastepnej mapy!");
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		new Name[32];
		get_user_name(iPlayer, Name, charsmax(Name))
		set_user_flags(iPlayer, get_user_flags(iPlayer) | FLAGA);
		ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[DARMOWY VIP]^x01 Gratulacje dla gracza ^x03 %s, ktory uzyskal w wyniku losowania darmowego %s na tej mapie!", Name, FLAGA == FLAGA_VIP ? "VIPA":"S-VIPA");
		set_hudmessage(255, 125, 0, -1.0, 0.40)
		show_hudmessage(0, "Gratulacje dla gracza %s, ktory uzyskal w wyniku losowania darmowego %s na tej mapie!", Name, FLAGA == FLAGA_VIP ? "VIPA":"S-VIPA")
		
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public UsunVipa(){
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[KONIEC] Dziekujemy za udzial w zabawie. Vip zostal usuniety. Nastepne losowanie na nastepnej mapie w zaleznosci od ilosci graczy");
	remove_user_flags(iPlayer, tmp);
}


  • +
  • -
  • 1


#718266 Problem z menu broni z VIp Generator

Napisane przez Dziobak? w 16.01.2016 13:27

Skasowane wraz z tą pod świtą o której pisałeś na pw.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718247 [DM] Problem z mapami/jakimś pluginem

Napisane przez Dziobak? w 16.01.2016 10:19

http://www.17buddies..._office_32.html

http://www.17buddies...de_nuke_32.html

http://www.17buddies...s_italy_32.html

 

Łap


  • +
  • -
  • 1


#718181 Lekka edycja Head crab

Napisane przez Dziobak? w 15.01.2016 01:13

Łap

 

cvar:

class1_ile_skokow 1

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718179 Ustawienia rankingu

Napisane przez Dziobak? w 15.01.2016 00:58

Coś takiego zrobiłem, acz kolwiek nie sprawdzałem nie jestem pewien czy bd działać tak jak powinno.

#define MIN_PLAYERS_SAVE_STATS 3

	if(get_playersnum()>=MIN_PLAYERS_SAVE_STATS)
			return PLUGIN_HANDLED;

taką część kodu dodałem do:

// Save killer info on death.
public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)

and

// Display hudmessage stats on death.
// This will also update all round and game stats.
// Must be called at least once per round.
kill_stats(id)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718178 Problem z menu broni z VIp Generator

Napisane przez Dziobak? w 15.01.2016 00:38

Łap

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718173 Prośba o modyfikację pluginu free vip na rundę

Napisane przez Dziobak? w 15.01.2016 00:06

Coś takiego ci zrobiłem. Po 20 sekundach od rozpoczęcia rundy losuje.

#include <amxmodx> 
#include <fun>   
#include <colorchat>

#define LOSOWANIE_VIP_OD 15
#define LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD 28
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
#define FLAGA_SVIP ADMIN_LEVEL_G

new iPlayer
new tmp;

public plugin_init(){
	register_plugin("Losowanie vipa", "1.0", "Wielkie Jooool");
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
	set_task(30.0, "UsunVipa", .flags="d")
	//set_task(120.0, "advert", _, _, _, "b")
}
/*
public advert()
	ColorChat(0, GREEN, "[FREE VIP]^x01 Zawsze w %d rundzie bedzie losowany^x03 VIP.^x01 Na serwerze musi byc conajmniej %d graczy, by losowanie sie odbylo!", LOSOWANIE_W_KTOREJ_RUNDZIE, LOSOWANIE_VIP_OD);
*/
public Poczatek_Rundy()
{   
	set_task(20.0, "sprawdz", _, _, _, "b")
}
public sprawdz()
{		
	ColorChat(0, GREEN, "[DARMOWY VIP]^x01 Uwaga! za moment zostanie rozlosowany^x03 darmowy vip^x01 na ta mape!");
	if(LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD > get_playersnum()>= LOSOWANIE_VIP_OD)
	{
		Losuj_Vipa(FLAGA_VIP)
		tmp = FLAGA_VIP
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(get_playersnum()>=LOSOWANIE_VIP_DO_SVIP_OD){
		Losuj_Vipa(FLAGA_SVIP)
		tmp = FLAGA_SVIP;
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	for(new i=1; i<=32; i++){
		if(is_user_connected(i))
			ColorChat(i, GREEN, "[DARMOWY VIP]^x01 Niestety, na serwerze nie bylo %d osob! Losowanie nie odbedzie sie", LOSOWANIE_VIP_OD);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id){
	if(id == iPlayer){
		remove_user_flags(iPlayer, tmp)
	}
}
public Losuj_Vipa(FLAGA) 
{         
	new players[32], count;    
	get_players(players, count, "ch");    
	
	if(count)              
	{
		iPlayer = players[random(count)];
		
		if(get_user_flags(iPlayer) & FLAGA_VIP || get_user_flags(iPlayer) & FLAGA_SVIP){
			ColorChat(0, RED, "[FREE VIP]^x01 Zostala wylosowana osoba, ktora jest VIPEM! Losowanie przepada.^x04 Do nastepnej mapy!");
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		new Name[32];
		get_user_name(iPlayer, Name, charsmax(Name))
		set_user_flags(iPlayer, get_user_flags(iPlayer) | FLAGA);
		ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[DARMOWY VIP]^x01 Gratulacje dla gracza ^x03 %s, ktory uzyskal w wyniku losowania darmowego %s na tej mapie!", Name, FLAGA == FLAGA_VIP ? "VIPA":"S-VIPA");
		set_hudmessage(255, 125, 0, -1.0, 0.40)
		show_hudmessage(0, "Gratulacje dla gracza %s, ktory uzyskal w wyniku losowania darmowego %s na tej mapie!", Name, FLAGA == FLAGA_VIP ? "VIPA":"S-VIPA")
		
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public UsunVipa(){
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[KONIEC] Dziekujemy za udzial w zabawie. Vip zostal usuniety. Nastepne losowanie na nastepnej mapie w zaleznosci od ilosci graczy");
	remove_user_flags(iPlayer, tmp);
}


  • +
  • -
  • 1