Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PysieQ - zdjęcie

PysieQ

Rejestracja: 07.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.10.2013 20:32
-----

#580807 Proszę o Klasę "Skoczek" i 1 inną

Napisane przez Shambonix w 27.10.2013 19:08

Skoczek

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]    = "Zabicie z kosy(ppm) autobh, 2 skoki w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Cichy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Cichy";
new const opis[]    = "Niewidoczny na nozu, M4A1";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Cichy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}




#303470 Jak ustawić 1/x szans na zabicie z wybranej broni

Napisane przez d0naciak w 05.10.2011 19:46

W tym poradniku pokaże, jak zrobić perk który bedzie miała 1/x szans na natychmiastowe zabicie z przypisanej broni
1. A więc dodajemy na sam początek :
#include <hamsandwich>

i pod wszystkimi include :
#define DMG_BULLET (1<<1)

jezeli dodajemy 1/x z granata, dodaj to
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

2. do plugin_init() dodajemy :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

[/sma]

3. A tera rejestrujemy przykladowy public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

3.1 W powyższym publicu przyjżyj się temu :
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 7) == 1)

Tam gdzie pisze CSW_AWP zmieniamy na bron z której chcemy miec 1/x szans na zabicie np. CSW_M4A1
Aby ustawić granata odlamkowego wpisz to :
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,7) == 1)

zamiast
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

3.2 Ok, tera przyjzyjmy sie temu :
random_num(1, 7) == 1

To tutaj ustawiamy, jaką mamy szanse na zabicie przeciwnika, w tym przypadku 1/7, zeby zmienic np. na 1/4 zamieniamy to wyzej na
random_num(1, 4) == 1


Czyli nasz public bedzie wygladac tak :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

I to daje 1/4 szans na zabicie z m4a1

Zeby ustawic natychmiastowe (1/1) pozbywamy się tego
random_num(1, 7) == 1

I usuwamy jeszcze "&&" Czyli w sumie caly warunek bedzie wygladac tak

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

To już chyba zrozumieliscie ;>
3.3 Dla granatow, zmieniamy
DMG_BULLET
Na
DMG_HEGRENADE

czyli tak np.

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)


3.4 Jeżeli chcemy np dla dwoch broni dac 1/x z broni, to pod tym
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

dodajemy to
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

i nastepnie konfigurujemy :)
Jak zrobic 1/x szans na zabicie z kosy (PPM) ?
Spoiler


Natychmiastowe z HeadShota
Spoiler


Mam nadzieje ze zrozumieliście :P Oczywiście to można przerobić na klase :D
  • +
  • -
  • 13


#297366 Flagi

Napisane przez DarkGL w 18.09.2011 11:34

Flagi dostępne standardowo :
ADMIN_ALL - wszystkie
ADMIN_IMMUNITY - flaga "a"
ADMIN_RESERVATION - flaga "b"
ADMIN_KICK - flaga "c"
ADMIN_BAN - flaga "d"
ADMIN_SLAY - flaga "e"
ADMIN_MAP - flaga "f"
ADMIN_CVAR - flaga "g"
ADMIN_CFG - flaga "h"
ADMIN_CHAT - flaga "i" *
ADMIN_VOTE - flaga "j"
ADMIN_PASSWORD - flaga "k"
ADMIN_RCON - flaga "l"
ADMIN_LEVEL_A - flaga "m"
ADMIN_LEVEL_B - flaga "n"
ADMIN_LEVEL_C - flaga "o"
ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
ADMIN_LEVEL_E - flaga "q"
ADMIN_LEVEL_F - flaga "r"
ADMIN_LEVEL_G - flaga "s"
ADMIN_LEVEL_H - flaga "t"
ADMIN_MENU - flaga "u"
ADMIN_ADMIN - flaga "y"
ADMIN_USER - flaga "z"
Flagi dodatkowe :
ADMIN_FLAG_V - flaga "v"
ADMIN_FLAG_W - flaga "w"
ADMIN_FLAG_X - flaga "x"

żeby ich używać trzeba dodać do pluginu
#define ADMIN_FLAG_V (1<<21)
#define ADMIN_FLAG_W (1<<22)
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)

sprawdzenie czy gracz ma flage
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A){
	//gracz ma flage m
}

sprawdzanie czy gracz nie ma flagi
if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A) ){
	//gracz nie ma flagi m
}

sprawdzanie czy gracz ma kilka flag
public has_flags(id,string[])
{
	new ret=1
	new byte
	
	new len = strlen(string)
	new p_flag = get_user_flags(id)
	
	for(new i=0;i<=len;i++)
	{
		if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
		else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
		else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
		else if(string[i]==',') ret=1
		if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0

		byte=0
	}
	
	return ret
}

Przyklady:
Jak ma dzialac na - a lub b lub c - to dajemy
has_flag(id,"a,b,c")
Jak ma dzialac tylko gdy user ma flage - a i b i c - to dajemy
has_flag(id,"abc")
Jak ma dzialac w przypadkach - a i b lub a i c lub b i c - to dajemy
has_flag(id,"ab,ac,bc")

Gracz musi mieć wszystkie 3 flagi
new flaga = (ADMIN_LEVEL_A | ADMIN_LEVEL_B | ADMIN_LEVEL_C)
if((get_user_flags(id) & flaga) == flaga) {
	// KOD
}
lub inaczej
new sprawdz = get_user_flags(id)
if(sprawdz & ADMIN_LEVEL_A && sprawdz & ADMIN_LEVEL_B && sprawdz & ADMIN_LEVEL_C) {
	// KOD
}

Inne przykłady:
if (get_user_flags(id) & DEFINICJA_FLAGI) {
	//osoba ma jakas tam flage
} else {
	//osoba nie ma jakies tam flagi
}

public client_authorized(id)
{
	if( get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
	client_print(0,print_chat,"Admin wchodzi na server")
}

  • +
  • -
  • 55


#179609 Paczka Deathrun by Keno

Napisane przez Keno w 13.10.2010 17:33

AMX pack DeathRun by Keno


  • Chciałbym przedstawic Wam moją drugą paczkę AMX Deathrun.
  • Wprowadziłem pewne przydatne dla Was poprawki.
  • Ostatnio zauważyłem, że gracze deathrun chętnie wykorzystują moją starą paczkę, co za tym idzie kopiują ją na inne strony.
    Nie życzę sobie kopiowania mojej pracy !
  • Jeśli masz problem z paczką pisz w tym temacie, bądź na 10055455 gg
  • Paczka w 100%'ach działa, sam mam ją na własnym serwerze
  • Paczka 1.8.1 pod Linux
  • Download: >>KLIK<<
Paczka zawiera:

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

bunnyhop.amxx			; AutoBH
DeathrunManager.amxx		; Główny plugin Deathrun
DRM_trigger_hurt_fix.amxx	; Główny plugin Deathrun
team_join.amxx			; Automatyczne dołączenie do teamu CT
afkkicker.amxx			; Wywala afkujących graczy
BestSpeed_Edition_v2.amxx	; Rekord szybkości na mapie
speedometer.amxx		; Pokazuje naszą prędkośc
mutemenu.amxx			; Umożliwia mutowanie graczy
reconnect_features.amxx		; Zakaz reconnekta
Galileo.amxx			; Mapchooser
extreme_bancfg2.amxx		; Lepszy od minibans
adminlisten.amxx		; Admin widzi wszystkie wiadomości
amx_gag.amxx			; Admin może gagowac graczy
50hp.amxx			; Wszyscy mają po 50hp 
hpk.amxx			; Wywala graczy z pingiem max 95
use_button_once.amxx		; TT włącza 1 raz pułapkę
specinfo.amxx			; Widzisz obserwujących Cię graczy
Allow_round_finish.amxx		; Pozwala dokończyc rundę
ad_manager.amxx			; Reklamy w say
amx_ip.amxx			; Pokazuje IP graczy
tl_fix.amxx			; Gdy TT ucieknie, czas się nie zmieni

  • +
  • -
  • 22


#82169 Freeze Traps

Napisane przez R3X w 11.09.2009 18:53

Freeze Traps
v1.11
Każdy granat dymny zamraża pułapki. Nie można ich wtedy uruchomić.

Plugin działa z większością pułapek, ale ciągle wymaga poprawy.

Cvary

freezetrap_distribute <0|1|2>

W jaki sposób można się zaopatrzyć w granat
0 - tylko komendą
1 - każdy dostaje po 1 na początku rundy
2 - są do kupienia

freezetrap_distance

zasięg explozji, w jednostkach

freezetrap_time

czas trwania efektu
W przypadku kupna (freezetrap_distribute 2)

freezetrap_limit

Ile granatów na rundę

freezetrap_carry

Ile granatów na raz można nieść

freezetrap_cost

koszt w $
Komendy

amx_give_sg

używając tej komendy admin daje granat graczowi

say /freeze

kupno granata

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#92072 Deathrun Manager v3.0.3 [13/02/2010]

Napisane przez bakul. <3 w 09.11.2009 19:23

Dołączona grafika



..:Opis:..
Deathrun Manager dla gier Counter Strike i Counter Strike: Condition Zero

Co on robi?
Co rundę automatycznie przenosi losową osobę z drużyny CT do TT.
Wyłącza/włącza komendy radiowe (ustawiane za pomocą cvar`a)
Wyłącza/włącza malowanie tagów (spray`ów) na serwerze (ustawiane za pomocą cvar`a)
Rozpoczyna rundę dopiero, gdy wykryje, że przynajmniej jeden gracz jest w drużynie TT
Sprawdza co 15 sekund czy jest gracz w TT, gdy go nie ma restartuje rundę (nie mapę)
Usuwa bronie dla graczy na początku rundy.

Life System
Zyskasz jedno życie momencie, kiedy zabijesz wroga. To życie będziesz mógł wykorzystać, gdy się zabijesz.


..:Instalacja
DRM_trigger_hurt_fix.amxx do addons/amxmodx/plugins
DeathrunManager.amxx do addons/amxmodx/plugins
deathrun.txt do addons/amxmodx/data/lang
DeathrunManager.sma do addons/amxmodx/scripting
DRM_trigger_hurt_fix.sma do addons/amxmodx/scripting



..:Cvar`y

1=włącz; 0=wyłącz

Włącz/wyłącz plugin
deathrun_toggle 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów
deathrun_spray 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych
deathrun_radio 1/0

Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT
deathrun_giveusp 1/0

Włącz/wyłącz strefę kupowania
deathrun_removebz 1/0

Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD
deathrun_hidehud 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy
deathrun_blockmoney 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli
deathrun_blockkill 1/0

Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy
deathrun_semiclip 1/0

Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia
deathrun_lifesystem 2/1/0

Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0'
deathrun_gamename 1/0

Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości
deathrun_terrnfd 1/0


..:Dodatkowe opcje
1. Aby zmienić prefix (standardowo: [Deathrun]) wystarczy znaleźć w 23 linijce:
// Messages prefix
new const g_szPrefix[ ] = "[Deathrun]";
I zmienić na takie jakie chcemy przykładowo możemy wpisać nazwę naszego forum lub coś innego.
2. Nazwa bota (standardowo: DRM Fake Player), aby to zmienić odnajdujemy w 20 linijce:
// Bot name
new const g_szBotName[ ] = "DRM Fake Player";
3. Usuwanie bota (17 linijka)
Znajdź:
#define FAKE_PLAYER
i zamień na:
// #define FAKE_PLAYER

..:Zmiany:
Wersja 3.0.3
Naprawiono system żyć
Mała optymalizacja semiclip
Wersja 3.0.2
Naprawiono robienie spray-ów przy starcie rundy kiedy były wyłączone
Version 3.0.1
Naprawiono nieśmiertelnego bota kiedy system żyć był wyłączony

Tłumaczenie by ~bakul & honey

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#96608 naven's surf mod 2.4.8

Napisane przez naven w 30.11.2009 20:07

Obecna wersja: 2.4.8

Kilka słów o modzie:

Jest to mod, który stworzyłem, dzięki połączeniu kilku innych pluginów i oczywiście jest w nim dużo mojego kodu.
Plugin był tworzony, aby zapewnić duże FPS graczy, bez wymaganego połączenia z bazami danych ani innych zbędnych pierdół.

Co potrafi ten mod?
-może wymuszać przechodzenie graczy do CT(należy odkomentować linię 192 ("server_cmd("humans_join_team ct")") i przekompilować plugin),
-automatycznie przystosowuje serwer do map typu surf_,
-automatycznie ożywia graczy po śmierci,
-ożywia graczy po wpisaniu komend(podane poniżej),
-wszyscy gracze moga przez siebie przechodzić(zapobiega blokowaniu się), możliwość ustawienia tylko dla teamu,
-po wpisaniu /spec przenosi gracza do obserwatorów,
-nie dodaje fragów to tablicy (+showscores), można wyłączyć cvarem,
-daje każdemu graczowi bronie po każdym zrespieniu się(cvary poniżej),
-po wyrzuceniu bronie znikają(zapobiega spadkom FPS),
-po smierci ciała automatycznie znikają(również lepsze FPS).


Cvary:

surf_weapons 0/1/2/3 -jakie bronie dostajesz na spawnie: 0- nie daje nic(nawet noża), 1- daje tylko nóż, 2-nóż i pistolet(usp/glock), 3-nóż, pistolet(usp/glock) i scout,
surf_respawn 0/1 - włącza/wyłącza automatyczne respienie się,
surf_scores 0/1 -wyłącza/włącza pokazywanie fragów w tablicy,
surf_weapon_strip 0/1 - włącza/wyłącza zabieranie broni na początku rundy(własć. po spawnie),
surf_weapon_remove 0/1 - włącza/wyłącza usuwanie broni po upuszczeniu,
surf_allow_spectate 0/1 - czy pozwalać na wpisywanie /spec? Na mapy freestyle polecane 0, gdyż gracz po wróceniu ze /spec jest respiony,
surf_semiclip_enabled 0/1 - włącz/wyłącz semiclip,
surf_semiclip_team 0/1 - semiclip działa tylko dla członków twojej drużyny,
surf_semiclip_trans 0/1 - czy gracze mają być widzialni słabiej, gdy działa semiclip.

Komendy dla gracza:

say /respawn - ożywia cię(wraca na spawna)
say /spec -przenosi na spectatora, ponowne wpisanie przenosi do CT

Instalacja:

-ściągnij archiwum z załącznika,
-wypakuj,
-wgraj na serwer paczkę,
-dopisz linię naven_surf_mod.amxx w pliku plugins.ini,
-zrestartuj serwer.

Podziękowania dla:
-kyku
-darkman
-hlstriker
-xPaw
-R3X


Download: wszystkie wymagane pliki są w załączniku.

Poprzednich pobrań:
dla v.2.3: 1216
dla v.2.1: 554

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#578430 Edycja cvarów GG

Napisane przez White w 17.10.2013 20:18

Pomyliłeś mody. Znajdź CSDM 2.1.2 i tam masz to czego szukasz.


  • +
  • -
  • 1


#379826 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2012 05:46

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )

Dołączona grafika


Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 6 poziomach: Poczatkujacy, Podstawowy, Weteran, Expert,Profesjonalista, Licencja agenta 007
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale Dołączona grafika
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| CS Flags ] //
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia MySQL ] //
bf2_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Odznaki ] //
bf2_odznaka_hp "10" // Dodatkowe HP za odznake Supportu (Standardowo 10)
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" // Dodatkowa Szybkosc za odznake SMG (Standardowo 15)
bf2_odznaka_kasa "150" // Dodatkowa Kasa za odznake Platny Morderaca (Standardowo 150)
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 1 (Standardowo 0.9375)
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 2 (Standardowo 0.875)
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 3 (Standardowo 0.8125)
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 4 (Standardowo 0.75)
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 5 (Standardowo 0.65625)
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 6 (Standardowo 0.5625)
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 1 (Standardowo 50)
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 2 (Standardowo 100)
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 3 (Standardowo 150)
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 4 (Standardowo 200)
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 5 (Standardowo 250)
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 6 (Standardowo 300)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //


Dołączona grafika
say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/odznaki4 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.4
/odznaki5 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.5
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty

Dołączona grafika

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)




Dołączona grafika

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN Dołączona grafika
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.silema...mxx/bf2webdocs"


4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Włączenie kolorowego say. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define KOLOROWY_SAY

zamień na:

#define KOLOROWY_SAY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

6. Włączenie zapisu na MySQL. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define SQL

zamień na:

#define SQL


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2rank_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

7. Włączenie V.I.P z BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define VIP_BF2

zamień na:

#define VIP_BF2


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

8. Włączenie Prefixów w BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define PREFIX

zamień na:

#define PREFIX



Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!


Dołączona grafika

W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:Program FilesValve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Dołączona grafika

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)


Dołączona grafika

Lista Zmian:
1.5.1a:
* Naprawiono bug cichego chodzenia jak sie ma odznake z SMG
1.5.1:
* Poprawione Menu Vip (Bronie)
* Usunęto <tutor> bo i tak był nie używany
* Usunięto <weapon.inc> czy jak ktoś woli <weapon> zastąpienie tego funkcją z <fun>
1.1.1~1.5.0:
* Masa poprawek i dodatków których az nie chce mi sie wymieniać
1.1.0:
* Usunięcie modułu CStrike Dołączona grafika
* Usunięcie modułu Fun
* Dodanie nowego pliku inl (stock.inl) z dodatkowymi stockami które pomogły zastąpić moduły Fun oraz CStrike Dołączona grafika
1.0.7:
* Łatwiejsza konfiguracja MySQL(osobne cvary)
* Poprawiony cvar bf2_wymus Dołączona grafika
1.0.6:
* Poprawiono numeracje (wcześniej pisało 1.0.4 Dołączona grafika)
* Poprawione ze jak się miało 12 odznak to się nie dostawało pancerza Dołączona grafika
* Poprawiono błąd z dawaniem maksymalnej wartości pancerza
* Poprawiona komenda bf2_resetserverstats
* Poprawiona odznak Assaul Badge(HP) aby dodawała hp tylko w tedy gdy nasza wartość jest mniejsza od tej którą aktualnie mamy(usuwa bugi erroru z vip plugin itp)
* Zmieniono 3 ostatnie odznaki aby można je było zdobyć gdy odznaki są wyłączone
* Zmieniono tryb ładowania danych, na szybszy i aby nie powodował błędów z botam
1.0.5:
* Zamieniono komendy bf2_hud i bf2_shadows na bf2_wymus
* Poprawiono menu
* Poprawiono wymuszanie ustawień
1.0.4:
* Poprawione komendy bf2_hud i bf2_shadows
* Naprawiono błąd cichego chodzenia
* Mała poprawka w plikach pomocy
1.0.3:
* Poprawka odznaki odpowiedzialnej za dawanie HE oraz optymalizacja owego kodu
* Dodanie wymuszanie cl_shadows (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_shadows "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Dodanie przycisku Wstecz w menu
* Lekkie zmiany w menu Dołączona grafika
* Dodanie pliku .amxx z colorchatem aktywnym
* Zmieniony opis jednej z odznak
1.0.2:
* Usunięcie starej definicji semicolon
* Male poprawki w menu
* Mini poprawka błędu z 1.0.1
1.0.1:
* Naprawiono zapis odznaki Profesjonalista
* Poprawiona mały błąd wywołujący error
* Poprawiono informacje o ilosci zdobytych odznak
1.0:
* Naprawiony błąd z zapisame nvalut
* Dodano Kolorowy Say
* Poprawka kilku błędów
* Dodanie 21 rangi "Marszalek Polski"
* Dodanie 4 Poziomu odznak "Profesjonalista"
* Dodanie komendy "/gracze" ktorej brakowało Dołączona grafika
* Dodanie wymuszanie hudcenterid "1" (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_hud "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Poprawione pliki pomocy
* Dodanie colorchat.inc do paczki
* Mod bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v1.5.3 by pRED*

Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać Dołączona grafika

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Dołączona grafika


Archwium Spakowane jest 7Zip'em tak więc proszę to tez 7Zip'em wypakowywać albo błąd będzie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 56


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1720 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6252 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#577052 Jak rozkręcić serwer bez forum?

Napisane przez Gość w 12.10.2013 20:42

Nie masz czasu na założenie forum, a serwer chcesz rozkręcić?

 

Jedynym racjonalnym rozwiązaniem, msz, jest w tym wypadku zapłacenie komuś za zrobienie tego za Ciebie.

Może to być reklama, bądź promocja na liście serwerów, jak zasugerowano Ci powyżej.

 

Jednakże, bez forum, gracze nawet, jeśli przyjdą, to zapewne szybko odejdą.

Aspektu społecznościowego serwera nie można pominąć przy rozkręcaniu serwera,

bo, de facto, to ludzie na nim grają i to dla ludzi tworzysz serwer, a nie do ludzi.

 

Serwer bez forum, to jak głupi jaś, co worek piasku (czyt. graczy) niesie.




#455557 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez ric0 w 04.09.2012 17:01

Witam. Plugin napisany według tego tematu : http://amxx.pl/topic...-pluginu-bonus/
Funkcję tworzenia paczki po zginięciu zapożyczyłem z tego tematu : http://amxx.pl/topic...turki-leczenia/ .
Mam na dzieję że radim się nie obrazi .(próbowałem się z nim skontaktować ale mi to nie wyszło :P

Dołączona grafika

Po zabiciu wroga wypada z niego paczka . Po zebraniu paczki losuję się bonus.
Bonusy do wylosowania:
Trucizna od -5 do -20 HP
Apteczka od 5 do 40 HP
Sakiewki ze złotem od 20 do 5000$
Losowy exp od 30 do 250
Losowy perk.

Dołączona grafika
Standardowa : http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
model z załącznika dodajemy bezpośrednio do folderu models.


----------------------Wersja dla Coda Starego----------------------
http://amxx.pl/topic..._20#entry456219

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 44


#357467 Doświadczenie za asystę [Update 3.02.12]

Napisane przez ToRRent w 03.02.2012 12:43

Dołączona grafika
Przeróbka pluginu Kill Assist pod Nowego Cod moda :) wszyscy którzy korzystają z tego pluginu proszeni są o zaktualizowanie go ponieważ znalazłem błąd w obliczeniach (zamiast dodawać doświadczenie mnożyło je względem poziomów)

Gracz otrzymuje doświadczenie według wzoru
=50% expa za fraga + 1 xp za każdy lvl przeciwnika (jeżeli miał wyższy od nas)

Dołączona grafika
- amx_killassist_enable 0-2 (default: 1)
0 = Wyłącz plugin / 1 =Asysty będzie wyświetlać w Death Notice (Górny prawy róg) / 2 = Asysty będzie wyświetlać w wiadomości Hud

- amx_killassist_mindamage 1-9999 (default: 30)
ilość dmg jaką musi wykonać gracz żeby zaliczyło asystę

- amx_killassist_givefrags 0/1 (default: 1)
Dać fraga graczowi który asystował ?

- amx_killassist_givemoney 0-16000 (default: 150)
Ile $$ dać pomocnikowi ?

- amx_killassist_onlyalive 0/1 (default: 1)
Czy tylko żywi pomocnicy mają otrzymywać wynagrodzenie za asystę ?

Dołączona grafika
plik z rozszerzeniem .sma dodajemy do addons/amxmodx/scripting
plik z rozszerzeniem .amxx dodajemy do addons/amxmodx/plugins
w pliku plugins-codmod.ini znajdującym się w addons/amxmodx/configs dopisujemy pod
QTM_CodMod.amxx
to
COD_Asysta.amxx

Dołączona grafika
Załączony plik  COD_Asysta.sma   10,43 KB  823 Ilość pobrań
  COD_Asysta.amxx
Załączony plik  COD_Asysta.amxx   14,62 KB  43 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 15


#574376 Roundsound by Sermaxa

Napisane przez thespook w 29.09.2013 17:18


  • Ilość kawałków - 21 lol ;P

  • Typ dźwięku - mp3

  • Długość utworów - 19-20 sek.


1. Dillon Francis & Kill The Noise - Dill The Noise
2. Zedd - Shave It (501 Remix)
3. Sebastian Ingrosso & Tommy Trash - Reload
4. Skrillex - Breakn a Sweat (Zedd Remix)
5. Hey Sexy Lady - i SQUARE (Skrillex remix) 
6. Knife Party - Centipede 
7. Yellow Claw - Kaolo
8. ak9 - Fu*k Yo Own Face
9. Avicii - Levels (Skrillex Remix)
10. Lock N Bounce – Bad News (Virtual Riot Remix)
11. Zedd, Foxes -  Clarity Feat. Foxes (Torro Torro Remix)
12. Skrillex - First Of The Year (Equinox)
13. Knife Party - Bonfire
14. Dimitri Vegas, Like Mike, Moguai - Mammoth (Original Mix)
15. Ivan Gough & Feenixpawl feat. Georgi Kay - In My Mind (Axwell Mix)
16. Steve Aoki & Angger Dimas vs Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Bram
17. Pendulum - The Island
18. Yves V & Felguk - Wow
19. M-3ox - Beating Of My Heart (Matisse & Sadko Remix) 
20. Madeon - Icarus

+21. 2 Chainz, Wiz Khalifa - We Own It (Fast And Furious)

1351111675_draw-something-download-butto

 

 


  • +
  • -
  • 3


#304391 Saw Mod 2.0 + JiggMode

Napisane przez dasiek w 08.10.2011 11:56

to może tak po staremu.... ;)

Dołączona grafika

Witaj graczu. Zagrajmy sobie w pewną grę...
Do tej pory biegałeś bez celu nabijając fragi bronią, którą kupowałeś za kolejne zabójstwa lub za pieniądze, które dostawałeś co rundę. Celem do tej pory było jedynie mieć pierwsze miejsce na serwerze które dawało Ci jedynie satysfakcje. Czy tu będziesz miał tą samą satysfakcje w tym, co Cię tu spodka?
Otóż u mnie dostajesz broń. Zasada gry się nie zmienia. Musisz iść i zabić. Jednak żyjesz tylko 30 sekund. Jak je wykorzystasz? Czy pobiegniesz w wir walki i przeżyjesz czy będziesz kampił oczekiwaniu na innego gracza który ma takie same cele jak Ty?
Za każde zabójstwo dostaniesz 20 sekund dodatkowego życia. Jednak czy w wirze walki starczy Tobie jeden magazynek? Możesz dokupić kolejne magazynki jednak kosztują Cię one życiem. Konkretniej 20 HP. Będziesz w stanie oddać cześć siebie żeby ułatwić sobie rozgrywkę?

i Tu nowość :)

W trakcie gry wybiorę sobie spośród graczy jednego, którego zadaniem będzie przetrwać z kluczem. Ale aż tak łatwo dla innych nie będzie. Mój pomocnik ma minute by rozstawić pułapki. Gdy to zrobi gracze muszą go złapać i zabić. Wtedy osoba która go zabije otrzyma więcej doświadczenia. Czy jednak będziecie działać w grupie, czy ktoś się zbuntuje? nie wiadomo. W tym czasie każdy może zabić kogo chce nawet osobe z tej samej drużyny.

Życie lub śmierć - Twój wybór.

instalacja

Modele do modeli, dzwieki do dzwiekow, pluginy do plugins

Dodatkowo plik plugins-saw.ini do addons/amxmodx/configs

plik sawmod.inc do addons/amxmodx/scripting/include

w paczce jest wszystko na swoim miejscu.

komendy

saw_setlvl "nick" "ile"

ustawia Lvl

cvary

saw_xp_kill - xp za zabicie.

inne informacje

Obecnie Wersja 2.0 Modu ma Biblioteke. Pozwala ona na pisanie Pułapek i Dodatków do Modu. Powodzenie ich wczytania wyskakuje na początku mapy w konsoli. Jest to moja pierwsza "poważna akcja" więc w razie jakichkolwiek błędów proszę pisać w temacie. Będe poprawiał ;)

Biblioteka


/* Ustawianie */
native saw_set_jigg_points(id,ile) // Ustawia Punkty Jiggsawa
native saw_set_xp(id,ile) // ustawia Exp
native saw_set_money(id,ile) // ustawia Monety
native saw_set_time(id,ile,falga)
//Ustawia czas graczowi o podanym indeksie i wg danej flagi
//flaga 0 - Ustawia mu czas
//flaga 1 - dodaje mu czas do obecnego
//flaga 2 - dodaje do glownego czasu (30 sek)
/* Pobieranie */
native saw_get_money(id) //monety
native saw_get_jigg_points(id) //punkty Jigg
native saw_get_xp(id) // exp/* Inne */
native saw_remove_time(id) // ustawa czas graczowinative saw_start_jiggmode() // Startuje JiggsawMode

native saw_addtrap(nazwa[],koszt) // Rejestruje Pulapke (w plugin_init) koszt w JiggPoints
native saw_add_plugin(nazwa[],autor[]) // Rejestruje Plugin do Sawa
native bool:is_jigg_mode() // true gdy jest tryb JiggsawMode
native bool:is_user_jiggsaw(id) // true gdy gracz jest Jiggsawem//
// Forwardy
//
forward saw_put_trap(id)
//wykonywane po wyborze pulapki (polozenie, zmiana itp)
forward saw_use(id)
//wykonywany gdy gracz wcisnie "use" (domyslnie e)

Proszę o komentarze i co można dodać lub poprawić oraz inne uwagi. Mam w planach dalsze update'y ;)

Pozdrawiam ;)



UPDATE!

1)Usunięte monety. JiggMode nie wywala serwera:)


Wersja 2.23 - Dodane Info o grze Jiggsawa. Do ściągnięcia w załączniku.


ps - Można by prefix zrobić dla moda. :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 40