Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

klamus111 - zdjęcie

klamus111

Rejestracja: 27.09.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.10.2013 11:49
-----

Moje tematy

Crashe HLTV

17.10.2013 12:28

Witajcie mam problem z HLTV iż crashuje się z niewiadomego powodu i powoli włącza

oto ustawienia hltv

logfile hltv1.log // loguj wszystko do pliku
nomaster 1 // nie rejestruj w master servers (szybciej startuje)
forcemaster 0 // Nie edytuj
publicgame 0 // Nie edytuj
adminpassword "adminpasson" // haslo admina
name "Patrze na ciebie"
hostname "Patrze na ciebie" // nazwa widoczna na serwerze
record hltv // nagrywaj dema automatycznie
maxclients 0 // hltv ma tylko nagrywac, nie edytowac
autoretry 1 // automatycznie ma sie podlaczac po odlaczeniu
delay 90 // opoznienie w sekudnach
serverpassword "" // haslo do serwera
connect 79.133.192.40:27020

 

a oto wydruk y dumpąa (3)

 

Console initialized.
FileSystem initialized.
Network uses 79.133.216.67 as host IP.
Network initialized.
Setting breakpad minidump AppID = 10
gameserver.cpp (730) : Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn
Assert( Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn ):/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/gameserver.cpp:730

Master module initialized.
Server module initialized.
World module initialized.
Demo client initialized.
Executing file hltv.cfg.
System::OpenLogFile: error while opening logfile.
WARNING! System::DispatchCommand: command "forcemaster 0 " not registered.
Recording initialized.
Proxy module initialized.
Type 'help' for a list of commands.
Challenging 79.133.192.40:27020 (1/3).
Get challenge (HASHEDCDKEY)
Connecting to  79.133.192.40:27020 (1/3).
>
BUILD 6027 SERVER (0 CRC)
Server # 39

Added 750 resources.
Received baseline with 15 entities.
Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

[ERS] Say /roundsound to enable or disable the end round sounds for you.
Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute
Setting breakpad minidump AppID = 10
gameserver.cpp (730) : Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn
Assert( Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn ):/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/gameserver.cpp:730

Master module initialized.
Server module initialized.
World module initialized.
Demo client initialized.
Executing file hltv.cfg.
System::OpenLogFile: error while opening logfile.
WARNING! System::DispatchCommand: command "forcemaster 0 " not registered.
Recording initialized.
Proxy module initialized.
Type 'help' for a list of commands.
Challenging 79.133.192.40:27020 (1/3).
Get challenge (HASHEDCDKEY)
Connecting to  79.133.192.40:27020 (1/3).
>
BUILD 6027 SERVER (0 CRC)
Server # 39

Added 750 resources.
Received baseline with 15 entities.
Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

[ERS] Say /roundsound to enable or disable the end round sounds for you.
Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0


3.

Console initialized.
FileSystem initialized.
Network uses 79.133.216.67 as host IP.
Network initialized.
Setting breakpad minidump AppID = 10
gameserver.cpp (730) : Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn
Assert( Assertion Failed: m_CMInterface.GetLogonState() == k_ELogonStateNotLoggedOn ):/home/buildbot/buildslave_steam/steam_rel_client_linux/build/src/clientdll/gameserver.cpp:730

Master module initialized.
Server module initialized.
World module initialized.
Demo client initialized.
Executing file hltv.cfg.
System::OpenLogFile: error while opening logfile.
WARNING! System::DispatchCommand: command "forcemaster 0 " not registered.
Recording initialized.
Proxy module initialized.
Type 'help' for a list of commands.
Challenging 79.133.192.40:27020 (1/3).
Get challenge (HASHEDCDKEY)
Connecting to  79.133.192.40:27020 (1/3).
>
BUILD 6027 SERVER (0 CRC)
Server # 39

Added 750 resources.
Received baseline with 15 entities.
Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

Zapraszamy na nasze forum www.fraggamers.czo.pl

Na serwerze mozna kupic VIP'a. Wiecej info pod komenda /vip

Aby wylaczyc echo wpisz w konsole room_type 0

Aby zmutowac gracza wpisz /mute

>"sv_maxspeed" changed to "0"

>"mp_timelimit" changed to "18"
 

 

2.

 

 

Crash Serwera Bez logów

12.10.2013 20:25

Witajcie mam problem  z serwerem był CRASH a nie ma żadnych błędnych logów, nie wiem co go powoduje

oto wydruk z "ostatnie prace serwa"

 

System  2013-10-12   19:41:35   Serwer Uruchomiony Auto-Restart

System  2013-10-12   19:41:34   Serwer Zatrzymany  Auto-Restart

 

nie wiem co spowodowało crash , liczę na waszą pomoc

Pozdrawiam

Serwer zcina się wszystkim

09.10.2013 17:45

Witajcie mam problem ze swoim serwer.

Otóż od kilku dni serwer "zacina" się wszystkim tzn. wszystkim na kilka sekund wstrzymuje grę ( to nie lagi) iż u wszystkich jednocześnie występuje ten błąd.

Nie wiem co mam robić , a to psuje rozgrywkę .

Proszę o pomoc