Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Rubikrapid - zdjęcie

Rubikrapid

Rejestracja: 26.09.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2014 22:12
-----

Moje tematy

Pluginy Chowany&KillDay

30.07.2014 21:47

Może mi ktoś to edytować tak aby killday nie był co piątek a chowany był co piątek ?

 

CHOWANY

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;

new const g_FlashlightColors[][3] = { 
	{255,0,0},//czerwony
	{0,255,0},//zielony
	{0,0,255},//niebieski
	{255,69,0},//pomaranczowy
	{0,255,255},//aqua
	{255,255,0},//zolty
	{255,0,255},//rozowy
	{255,255,255}//bialy
};

new const g_FlashlightColorNames[][] = { 
	"Czerwonym",
	"Zielonym",
	"Niebieskim",
	"Pomaranczowym",
	"Aqua",
	"Zoltym",
	"Rozowym",
	"Bialy ratuje!"
};
new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];

new id_zabawa;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
	{
		OnRemoveData(id_zabawa);
		set_user_maxspeed(id, 250.0);
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		RegisterChowany(false);
		set_lights("#OFF");
		usun = false;
	}
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_zabawa)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);		
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[7] = 2;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
		
		RegisterChowany(true);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		if(!usun)
		{
			set_lights("a");
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
			set_lights("#OFF");	
			
			RegisterChowany(false);
	
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				g_ChoosenColor[i] = false;
				if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
					set_user_maxspeed(i, 250.0);
			}
		}
		usun = !usun;
	}
}

//
RegisterChowany(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(!fPlayerPreThink)
			fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
		
		if(!fCmdStart)
			fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
	}
	else
	{
		if(fPlayerPreThink)
		{
			unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
			fPlayerPreThink = 0;
		}
		if(fCmdStart)
		{
			unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
			fCmdStart = 0;
		}
	}
}

public showColorMenu(id)
{
	new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");

	menu_additem(menu, "Czerwony");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
	menu_additem(menu, "Aqua");
	menu_additem(menu, "Zolty");
	menu_additem(menu, "Rozowy");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
		return;
	
	new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
	get_user_name(id, szName, 31);
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);

	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
	
	SprwaczCzyOstatni();
}

SprwaczCzyOstatni()
{
	new bool:koniec = false;
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
			continue;
			
		koniec = true;
		if(!g_ChoosenColor[i])
		{
			koniec = false;
			break;
		}
	}
	if(koniec)
	{
		jail_remove_game_hud();
		jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		
		set_lights("#OFF");	
			
		RegisterChowany(false);
	
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			g_ChoosenColor[i] = false;
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
				set_user_maxspeed(i, 250.0);
		}
	}
}

public fwCmdStart(id, uc)
{
	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 
		return FMRES_HANDLED;
		
	if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
	{
		new id2, body;
		get_user_aiming(id, id2, body);
		
		if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
		{
			if(!g_ChoosenColor[id2])
			{
				new szName[2][32];
				get_user_name(id, szName[0], 31);
				get_user_name(id2, szName[1], 31);
				
				client_cmd(id, "spk fvox/blip");
				client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
				showColorMenu(id2);
		
				set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
				ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
				g_ChoosenColor[id2] = true;
			}
			else
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
			}
		}
	}
	if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
	{
		g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
		g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
		
		set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
		return FMRES_HANDLED;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
	set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);
	
	switch(get_user_team(id))
	{
		case 1:{
			if(!usun)
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
				set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			}
			else
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
				set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
			}
		}
		case 2:{
			if(!usun)
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
				set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
			}
			else
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
				set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			}
			
			if(g_HasFlashOn[id])
				Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
} 

Make_FlashLight(id, color)
{
	new Origin[3];
	get_user_origin(id, Origin, 3);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
	write_byte(TE_DLIGHT);
	write_coord(Origin[0]);
	write_coord(Origin[1]);
	write_coord(Origin[2]);
	write_byte(17);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
	write_byte(1);
	write_byte(60);
	message_end();
	
	set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
	show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}

KillDay

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] KillDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new const idWeapons[] = {3,5,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,23,27,28,30};

new id_killday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_killday = jail_register_game("KillDay");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		static szTimes[12];
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		format_time(szTimes, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - wiezniowie dostaja bron^n%s - walka wiezniow miedzy soba^nGrupy moga byc maksymalnie 2 osobowe!^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTimes);
		szInfo = "Dzisiaj jest KillDay";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudTick(day, count)
{
	if(count != 30)
		return;
		
	if(day != PIATEK && day != id_killday)
		return;
	
	new nameweapon[24], wid = idWeapons[random(charsmax(idWeapons))];
	get_weaponname(wid, nameweapon, 23);
	
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
			continue;
		
		strip_user_weapons(i);
		give_item(i, "weapon_knife");
		give_item(i, "weapon_glock18");
		give_item(i, nameweapon);
		
		cs_set_user_bpammo(i, wid, maxAmmo[wid]);
		cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, maxAmmo[CSW_GLOCK18]);
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == PIATEK || day == id_killday)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0);
		show_hudmessage(0, "== TT vs TT ==");
			
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
	}
}

Dodanie Deagle do Sklepu

30.07.2014 17:02

Prosiłbym aby do sklepu który podam dodać Deagle z 1 nabojem za 12000$

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <colorchat> 
#include <hamsandwich> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "Sklep" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "None" 
 
new name [32]; 
new speed[33]; 
new ilosc_skokow_gracza[33];
 
public plugin_init() { 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
register_clcmd("say /cybersklep", "jbshop")
register_clcmd("say /cybershop", "jbshop")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" ); 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1) 
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
} 
/////////////////////////////////Skoki//////////////////
public CmdStart(id, uc_handle){
if(!is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
// obsluga multiskoku
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id])
{
  --ilosc_skokow_gracza[id];
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
   ilosc_skokow_gracza[id]=0;
   speed[id]=0;
   set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
  speed[i]=0;
  ilosc_skokow_gracza[i]=0;
  set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
}
//////////////////////////////////////////////////////////
public jbshop(id)
{ 
if(is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{ 

{
client_print(id, print_chat, "Tylko TT moze korzystac ze sklepu!")
}
new menu = menu_create("\wSklep Jail Break \r Edit by SlaNdisH","menu") 
menu_additem(menu,"\ySzybkosc \d[16000$]","1",0) 
menu_additem(menu,"\yGrawitacja \d[12000$]","2",0) 
menu_additem(menu,"\yCiche Buty \d[10000$]","3",0) 
menu_additem(menu,"\y2 Skoki \d[16000$]","4",0) 
menu_additem(menu,"\y20HP \d[10000$]","5",0) 
menu_additem(menu,"\y50HP \d[16000$]","6",0) 
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
menu_display(id,menu,0) 
}
}
 
public menu(id, menu, item){ 
if(item==MENU_EXIT) 
{ 
menu_destroy(menu) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
new data[6], iName[64] 
new access, callback 
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
new key = str_to_num(data) 
 
switch(key) 
{ 
case 1 :{ 
if (cs_get_user_money(id) < 16000){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03Nie masz wystarczajaca hajsu!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, BLUE, "%s ^x03Tylko zywi moga kupowac!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, RED, "Kupiles wiekszego speeda.", name) 
speed[id] = 1; 
set_user_maxspeed(id, 500.0) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0) 
} 
} 
case 2 : { 
if (cs_get_user_money(id) < 12000){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03Nie masz wystarczajaca hajsu!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, BLUE, "%s ^x03Tylko zywi moga kupowac!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 12000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, RED, "Kupiles mniejsza gravitacje.", name) 
set_user_gravity(id, 0.5) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 12000, 0) 
} 
 
} 
case 3 :{ 
if (cs_get_user_money(id) < 10000){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03Nie masz wystarczajaca hajsu!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, BLUE, "%s ^x03Tylko zywi moga kupowac!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 10000 ){ 
get_user_name(id, name, 31)  
set_user_footsteps( id, 1)
ColorChat(id, RED, "Kupiles Ciche Buty.", name)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 10000, 0) 
} 
} 
case 4 :{ 
if (cs_get_user_money(id) < 16000){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03Nie masz wystarczajaca hajsu!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, BLUE, "%s ^x03Tylko zywi moga kupowac!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ){ 
get_user_name(id, name, 31)  
ilosc_skokow_gracza[id] = 2;
ColorChat(id, RED, "Kupiles Double Jumpa, Dzięki ktoremu masz podwojny skok.", name)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0) 
} 
} 
 
case 5 :{ 
if (cs_get_user_money(id) < 10000){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03Nie masz wystarczajaca hajsu!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, BLUE, "%s ^x03Tylko zywi moga kupowac!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 810000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
new health = get_user_health(id);
ColorChat(id, RED, "Kupiles 20HP", name) 
set_user_health(id, health+20)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 10000, 0) 
} 
 
} 
case 6 :{ 
if (cs_get_user_money(id) < 16000){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, GREEN, "%s ^x03Nie masz wystarczajaca hajsu!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
ColorChat(id, BLUE, "%s ^x03Tylko zywi moga kupowac!", name) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 16000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
new health = get_user_health(id);
ColorChat(id, RED, "Kupiles 50hp", name) 
set_user_health(id, health+50)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 16000, 0) 
} 
 
}
 
} 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
public Event_Change_Weapon(id){ 
if(speed[id] == 1){ 
set_user_maxspeed(id, 500.0) 
} 
} 
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){ 
if (is_user_alive(id)){ 
if(!speed[id]){ 
speed[id] = 0; 
} 
set_user_footsteps(id, 0) 
} 
} 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Jak zresetować gangi na JailBreak'u

28.07.2014 12:31

http://amxx.pl/topic...ailbreak-gangi/ - Mam te gangi

 

Mam problem gdyż chcę zrobić konkurs gangów czyli gang który będzie pierwszy w topce cala jego ekipa ma vip na miech

i problem tkwi tutaj że nie wiem jak zresetować statystyki gangów lub wogóle jak usunąć wszystkie gangi usuwałem już jb_gangs.ini i nic :/

 

Wynagrodzę 

[ROZWIĄZANE] HLTV

26.09.2013 12:37

Niedawno kupiłem własny serwer i dziś sb pomyślałem że możeby spróbować HLTV

(nigdy jeszcze tego nie używałem) ;d mam zakupione i nie wiem jak zainstalować :(

 

HELP Nagradzam +