sory ze refresh'uje ale moze mi ktos podac komende na zwiekszenie obrazen 5 + INT/25 ? nigdzie nie moge tego znależć [wiec albo nie ma w poradniakach albo slabo szukam ]
pozdrawiam
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Uqane nie posiada znajomych
27.09.2013 18:12
sory ze refresh'uje ale moze mi ktos podac komende na zwiekszenie obrazen 5 + INT/25 ? nigdzie nie moge tego znależć [wiec albo nie ma w poradniakach albo slabo szukam ]
pozdrawiam
26.09.2013 21:51
mam juz if'a czyli teraz rposze o kod do tego co mam wstawic zeby tylko moc byla na serwerze wiec musze zrobic nowa zmienna
new piorun_zeusa[33] = 1
dodatkowo pewnie musze dodac
public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
new Float:fl_Origin[3]
pev(id, pev_origin, fl_Origin)
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3])
{
new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]
// Beam effect between two points
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_BEAMPOINTS) // 0
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0) // start position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // end position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
write_short(sprite_lgt) // sprite index
write_byte(1) // starting frame
write_byte(15) // frame rate in 0.1's
write_byte(10) // life in 0.1's
write_byte(80) // line width in 0.1's
write_byte(30) // noise amplitude in 0.01's
write_byte(255) // red
write_byte(255) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(255) // brightness
write_byte(200) // scroll speed in 0.1's
message_end()
// Sparks
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPARKS) // 9
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
message_end()
// Smoke
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_SMOKE) // 5
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
write_short(sprite_smoke) // sprite index
write_byte(10) // scale in 0.1's
write_byte(10) // framerate
message_end()
// Blood
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
write_byte(TE_LAVASPLASH) // 10
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX) // position
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
message_end()
}
oraz
#include <hamsandwich>
jak ktos moze niech powie mi czy to by dzialalo a jezeli nie to co powinienem gdzie wstawic [dopiero sie ucze wiec sory ze tak sie dopytuje i stwarzam problemy w miejscu w ktorym nie powinno byc problemow ] pozdrawiam
25.09.2013 15:30
ROZWIAZANIE !
w .sma
zmieniacie
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
na
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>0){
czyli ze exp bedzie dzialal od 0 graczy na serwie a nie jednego przynajmniej ja tak to rozumiem
ale dziala wiec to sie liczy
25.09.2013 00:09
witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci]
to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]
Pozdrawiam uqane
Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.
Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql /klasa zaczela dzialac
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc" takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%
Oczywiscie juz edytowac nie mozna, ale pomyslalem ze blad moze tkwic tutaj
public Give_Xp(id,amount){if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id]){if(player_xp[id]+amount!= && get_playersnum()>1){player_xp[id]+=amountif (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]){player_lvl[id]+=1player_point[id]+=2set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")new name[32];get_user_name(id, name, 31);new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);savexpcom(id)player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]}
Po wrzuceniu nowego amx'a nadal to samo zmienialem juz baze sql w ch*j razy ale to w niej musi byc problem a moim problemem jest niewiedza jak taki problem naprawic niech ktos mi wrzuci jakis pordanik jak dobrze skonfigurowac baze sql na pukawce pod diablo [wczesniej dzialalo wszystko dobrze tylko dzis sie cos spieprzylo a ten problem mnie dobija bo jak tego nie zrobie to nic nie zrobie wiec siedze juz troche nad tym i nie mam zadnego pomysly wiec sie tym bawie ale jakos nic z tego nie wyszlo...
24.09.2013 22:46
witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci]
to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]
Pozdrawiam uqane
Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.
Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql /klasa zaczela dzialac
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc" takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%
Oczywiscie juz edytowac nie mozna, ale pomyslalem ze blad moze tkwic tutaj
public Give_Xp(id,amount){if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id]){if(player_xp[id]+amount!= && get_playersnum()>1){player_xp[id]+=amountif (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]){player_lvl[id]+=1player_point[id]+=2set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")new name[32];get_user_name(id, name, 31);new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);savexpcom(id)player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]}