Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Uqane - zdjęcie

Uqane

Rejestracja: 23.09.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.09.2013 00:30
-----

Moje posty

W temacie: [5.9l] Naprawa mocy pistoletowej maga

27.09.2013 18:12

sory ze refresh'uje ale moze mi ktos podac komende na zwiekszenie obrazen 5 + INT/25 ?  nigdzie nie moge tego znależć [wiec albo nie ma w poradniakach albo slabo szukam xD]

 

pozdrawiam

W temacie: Piorun Zeusa Jako MOC

26.09.2013 21:51

mam juz if'a czyli teraz rposze o kod do tego co mam wstawic zeby tylko moc byla na serwerze  wiec musze zrobic nowa zmienna

 new piorun_zeusa[33] = 1 

 

dodatkowo pewnie musze dodac

 public add_bonus_piorun(attacker_id,id)

{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
        new Float:fl_Origin[3]
        pev(id, pev_origin, fl_Origin)    
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED

set_pev
(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3])
{
    new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]



    // Beam effect between two points
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_BEAMPOINTS)        // 0
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0)    // start position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // end position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
    write_short(sprite_lgt)    // sprite index
    write_byte(1)                    // starting frame
    write_byte(15)                    // frame rate in 0.1's
    write_byte(10)                    // life in 0.1's
    write_byte(80)                    // line width in 0.1's
    write_byte(30)                    // noise amplitude in 0.01's
    write_byte(255)                    // red
    write_byte(255)                    // green
    write_byte(255)                    // blue
    write_byte(255)                    // brightness
    write_byte(200)                    // scroll speed in 0.1's
    message_end()

    // Sparks
    message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_SPARKS)            // 9
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
    message_end()

    // Smoke
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_SMOKE)            // 5
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
    write_short(sprite_smoke)        // sprite index
    write_byte(10)                    // scale in 0.1's
    write_byte(10)                    // framerate
    message_end()
    
    
// Blood
    engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
    write_byte(TE_LAVASPLASH)        // 10
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)    // position
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
    message_end()




} 

 

oraz  

 #include <hamsandwich> 

 

 

 

jak ktos moze niech powie mi czy to by dzialalo a jezeli nie to co powinienem gdzie wstawic [dopiero sie ucze wiec sory ze tak sie dopytuje  i stwarzam problemy w miejscu w ktorym nie powinno byc problemow :P] pozdrawiam

W temacie: brak expa [5.9L]

25.09.2013 15:30

ROZWIAZANIE !

 

w .sma

 

zmieniacie

 

if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){

 

na

 if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>0){

 

czyli ze exp bedzie dzialal od 0 graczy na serwie a nie jednego przynajmniej ja tak to rozumiem

 

ale dziala wiec to sie liczy

W temacie: brak expa [5.9L]

25.09.2013 00:09

 

 

witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy  oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci] 

 

to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]

 

 

 

 

Pozdrawiam uqane

 

 

 

 

Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.

 

Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql  /klasa zaczela dzialac

 

^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^

 

DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc"  takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%

 

 

 

Oczywiscie juz edytowac nie mozna, ale pomyslalem ze blad moze tkwic tutaj

 

 

public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!= && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])  
client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

 

 

 

 

 

 

 

Po wrzuceniu nowego amx'a nadal to samo zmienialem juz baze sql w ch*j razy ale to w niej musi byc problem a moim problemem jest niewiedza jak taki problem naprawic niech ktos mi wrzuci jakis pordanik jak dobrze skonfigurowac baze sql na pukawce pod diablo [wczesniej dzialalo wszystko dobrze tylko dzis sie cos spieprzylo a ten problem mnie dobija bo jak tego nie zrobie to nic nie zrobie wiec siedze juz troche nad tym i nie mam zadnego pomysly wiec sie tym  bawie ale jakos nic z tego nie wyszlo...

W temacie: brak expa [5.9L]

24.09.2013 22:46

 

witam mam problem z 5.9l juz troche zmodifikowanym [dodalem pare rzeczy prefixy  oraz powiadomienie jak ktos wbije lvl [od momentu dodania tego drugiego exp nie leci] 

 

to jest sma jezeli potrzebne jezeli nie to napiszcie co powinienem podrzucic ;]

 

 

 

 

Pozdrawiam uqane

 

 

 

 

Juz zmienialem baze sql etc pare razy nadal nic.

 

Dodam takze ze po zainstalowaniu ostatniego "pluginu" tez mialem problem z /klasa ale po paru minutach i paru zmianach bazy sql  /klasa zaczela dzialac

 

^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^^ ^^

 

DOdam takze ze komenda amx_giveexp "nazwa" "wartosc"  takze nie zmienia mojego expa jak bylo 0% tak jest 0%

 

 

 

Oczywiscie juz edytowac nie mozna, ale pomyslalem ze blad moze tkwic tutaj

 

 

public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!= && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])  
client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/lvlup")
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
ColorChat(0, user_team == CS_TEAM_T ? RED : user_team == CS_TEAM_CT ? BLUE : GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]);
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}