Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Madzikxx - zdjęcie

Madzikxx

Rejestracja: 10.09.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.03.2014 19:38
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Klasa tylko dla ct/tt

26.03.2014 10:49

Dziekuje :)

W temacie: Generator klas- dodatki.

01.10.2013 17:40

Czyli ,że nie DODACIE ?:D

W temacie: Modyfikacja Silnika (Dodanie Frakcji)

21.09.2013 14:33

Sorry ,że na wklejce ale nie umiem dodawać załączników kilk  :D

W temacie: Proszę o klasę Fantom i 10 innych

21.09.2013 12:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Rusher";
new const opis[]    = "M3 , XM 1014 | 1 Dynamit";
new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
 
new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(entDynamit > 0)
{
if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entDynamit);
entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if(is_user_alive(id)){
if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
}
else{
 
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_dynamit);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white_dynamit );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{               
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
}
else
{
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
}
}
}
 
}
 
public fwSpawn_Dynamit(id)
{
client_disconnect(id);
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
 
 
public NowaRunda_Dynamit()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}
 

W temacie: [KLASY] Czyzak , Drabik itp

21.09.2013 12:53

Nic nowego ,ale :plus: