Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gustlik123 - zdjęcie

Gustlik123

Rejestracja: 30.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.03.2015 15:58
-----

#581363 Dragon Ball Z Mod

Napisane przez Kot-CSHH w 29.10.2013 22:08

Nigdy nie byłem fanem Dragon Ball Z, ale na forum na pewno się tacy znajdą.

 

Plugin z AlliesModda.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Opis:

Dragon Ball Z Mod składa się z dwóch drużyn walczących przeciw sobą różnymi postaciami.

KI(moc) jest zwiększana automatycznie i gdy osiągnie poziom 100, gracz może użyć kamehameha(kula energii).

Do ewolucji wymagane są fragi, po ewolucji, obrażenia gracza są zwiększone.

Kiedy gracz ginie, odradza się po 3 sec na swoim respie z osłonką.

 

Cvary:

• dbz_on ( 1 /WŁ - 0/WYŁ )

• dbz_goku_health // HP Goku
• dbz_goku_gravity // Grawitacja Goku
• dbz_goku_speed // Szybkość Goku
• dbz_vegeta_health // HP Vegeta
• dbz_vegeta_gravity // Grawitacja Vegeta
• dbz_vegeta_speed // Szybkość Vegeta
• dbz_trunks_health // HP Trunks
• dbz_trunks_gravity // Grawitacja Trunks
• dbz_trunks_speed // Szybkość Trunks
• dbz_gohan_health // HP Gohan
• dbz_gohan_gravity // Grawitacja Gohan
• dbz_gohan_speed // Szybkość Gohan
• dbz_freezer_health // HP Freezer
• dbz_freezer_gravity // Grawitacja Freezer
• dbz_freezer_speed // Szybkość Freezer
• dbz_cell_health // HP Cell
• dbz_cell_gravity // Grawitacja Cell
• dbz_cell_speed // Szybkość Cell
• dbz_dabura_health // HP Dabura
• dbz_dabura_gravity // Grawitacja Dabura
• dbz_dabura_speed // Szybkość Dabura
• dbz_maginboo_health // HP Magin Boo
• dbz_maginboo_gravity // Grawitacja Magin Boo
• dbz_maginboo_speed // Szybkość Magin Boo

Materiał pluginu:

Blokowanie zabójstwa,
Blokowanie HUD Money,
Blokowanie podnoszenia broni,
Usunięto C4,
Usunięto BuyZon'y,
Nieskończoność rund.

Wymagania:

Orpheu
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116393

Instalacja:

Umieść dźwięki i sprites do folderów z tymi plikami. Skompiluj .SMA i umieść .AMXX do folderu plugins,
Napisz DBZMode.amxx w plugins.ini,
I na końcu umieść pliki językowe w data/lang.

Plugin wykonany przez EnterPrice62 z forums.alliedmods.

 

Download:

w załączniku.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Tłumaczenie by Kot-CSHH.

 

Nie testowałem pluginu, i nie daję gwarancji działania.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#581036 [Poprawione] Kill Streak Wyzwania !

Napisane przez Misiu. w 28.10.2013 19:23

Witam,

nie da się nie zauważyć tego spamu w temacie Wyzwania do KillStreaka 1.4c

- Nie mogę skompilować.
- Mam takie błędy.
- Jak to zrobić.

Faktycznie i ja nie mogłem od razu skompilować sobie nowo dodanych wyzwań.

Dlaczego ? A to dlatego, że było tam parę błędów, których nie będę teraz wymieniał ponieważ nie o to chodzi w temacie.

Z tego co widzę nikt jeszcze nigdzie nie opublikował poprawionej wersji, a "Nowicjusze" nie są w stanie poradzić sobie sami z tym problemem.

 

Umieszczam Wam niżej do pobrania poprawione pliki.

 

Jak należy poprawienie skompilować plik ? Możemy skompilować go tylko lokalnie.

Ściągamy plik killstreak-bez.sma lub killstreak-tarcza.sma, wyzwania.inl oraz engine.inc

 

Plik engine.inc umieszczamy w folderze include.

Plik .sma oraz wyzwania.inl umieszczamy w głównym katalogu kompilatora.

Przeciągamy plik .sma do kompilatora i gotowe.

 

Załączony plik  wyzwania.inl   13,86 KB  361 Ilość pobrań

Załączony plik  engine.inc   8,68 KB  263 Ilość pobrań

Sentry GUN nie będzie atakował gracza z tarczą

Załączony plik  killstreak-bez.sma   37,73 KB  309 Ilość pobrań
  killstreak-bez.amxx

Sentry GUN będzie atakował gracza z tarczą

Załączony plik  killstreak-tarcza.sma   37,66 KB  207 Ilość pobrań
  killstreak-tarcza.amxx

Dodanie zapisu SQL:

 

Jeśli chcemy, aby nasze wyzwania zapisywały się w bazie MySQL dodajemy 

 

#define USING_SQL do naszego .sma, a do pliku amxx.cfg

 

Cvary

ks_sql_host "" //podajemy w nim nazwę hosta do jakiego ma się łączyć baza
ks_sql_user "" //podajemy w nim nazwę użytkownika do jakiego ma się łączyć baza
ks_sql_pass "" //podajemy w nim hasło do bazy
ks_sql_db "" //podajemy w nim nazwę tabeli (database) do jakiej ma zapisywać dane

Jeżeli chcemy dodać wyzwania do COD'a Starego wystarczy, że usuniemy :

 

#define COD_NOWY

 

I oczywiście skompilować na nowo plik .sma, a plik .amxx dodać na serwer ;)
 


  • +
  • -
  • 11


#341131 Prefix z Aktualną Ranga

Napisane przez Misiaczek ;c w 28.12.2011 17:11

Witam ;)

Przedstawiam wam prosty i łatwy poradnik jak dorobić Prefixy przed nickiem do BF2 które zawierają aktualną range.

Dołączona grafika

A więc zaczynamy ;), instrukcje oparłem o BF2 1.1.0 ;)

bf2rank.sma
Szukamy:
	#if defined SQL
/* SQL */
register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
#endif


dodajemy pod tym to:
register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");


tak aby całość wyglądało tak:
    #if defined SQL
/* SQL */
register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
#endif

register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");


Zapisujemy i zamykamy plik.

hud.inl

Szukamy:
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


dodajemy pod tym to:
public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new rank = g_PlayerRank[id];
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


tak aby całość wyglądało tak:
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
new id = get_msg_arg_int(1);

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new szTmp[256],szTmp2[256]
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

new rank = g_PlayerRank[id];
new szPrefix[64]
formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else
{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}

set_msg_arg_string(2,szTmp2);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Zapisujemy i zamykamy plik.

Następnie kompilujemy lokalnie zmodyfikowane pliki bf2 i wgrywamy na serwer ;)
  • +
  • -
  • 11


#293791 Nowy Wygląd HUD

Napisane przez Misiaczek ;c w 08.09.2011 14:53

Witam :)

Jako iż mi się nudzi :D postanowiłem zmienić wygląd HUD w swoim bf2 ;](podpatrzone z coda) efekt jest fajny i miły dla oka :D

nowy HUD wygląda tak:
Dołączona grafika


Instrukcja dla 1.0.7 / 1.1.0

bf2rank.sma
Szukamy
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif


dodajemy pod tym to
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


aby wyglądało to tak
#if defined KOLOROWY_SAY
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
#else
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
#endif
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


następnie szukamy
  
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif.


dodajemy pod tym to
gHUD = CreateHudSyncObj();

aby to wyglądało tak
  
#if defined KOLOROWY_SAY
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
#else
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
#endif
gHUD = CreateHudSyncObj();


Szukamy dalej
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");


Zastepujemy to tym
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);


Zapisujemy Plik ;)

ham.inl

Szukamy
  
set_task(0.1, "DisplayHUD", id);


Zastepujemy to tym

if(!task_exists(id+TASK_HUD))
{
set_task(0.1, "DisplayHUD", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}


Szukamy
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}


Zastepujemy to tym
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}

public Ham_Death_Player(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

RemoveHUD(id)

return HAM_IGNORED;
}


Zapisujemy Plik :P

forwards.inl

Szukamy
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
{
client_cmd(id,"hud_centerid 0");
client_cmd(id,"cl_shadows 0");
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
else
{
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
}


Zamieniamy na to
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

if (!get_pcvar_num(gPcvarWymus))
{
client_cmd(id,"hud_centerid 0");
client_cmd(id,"cl_shadows 0");
set_task(20.0, "Announcement", id);
}
else
{
set_task(20.0, "Announcement", id);
}

RemoveHUD(id);
}


Szukamy
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
}


Zamieniamy na to
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
RemoveHUD(id);
}


Zapisujemy Plik :P

hud.inl

Szukamy
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

static HUD[64];

if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


Zamieniamy na to
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}

set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
}

public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}


Zapisujemy Plik :P

i kompilujemy teraz sma bf2 ;)

Instrukcja dla 1.5.3 / 1.5.5

bf2rank.sma
Szukamy
//Message sending variables
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;


dodajemy pod tym to
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


aby wyglądało to tak
//Message sending variables
new gmsgStatusText;
new gmsgScreenFade;
new gmsgScreenShake;
new gmsgSayText;
new gHUD;
//Task
#define TASK_HUD 9897


następnie szukamy
    //Message sending.
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");


dodajemy pod tym to
gHUD = CreateHudSyncObj();

aby to wyglądało tak
    //Message sending.
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gmsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
gHUD = CreateHudSyncObj();


Szukamy dalej
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");


Zastepujemy to tym
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1);	// cz bots won't hook here must RegisterHamFromEntity
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_Pre");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Death_Player", 1);


Zapisujemy Plik ;)

ham.inl

Szukamy
  
set_task(0.1, "DisplayHUD", id);


Zastepujemy to tym

if(!task_exists(id+TASK_HUD))
{
set_task(0.1, "DisplayHUD", id+TASK_HUD, _, _, "b");
}


Szukamy
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}


Zastepujemy to tym
	SetHamParamFloat(4, damage);

return HAM_HANDLED;
}

public Ham_Death_Player(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;

RemoveHUD(id)

return HAM_IGNORED;
}


Zapisujemy Plik :P

forwards.inl

Szukamy
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

set_task(20.0, "Announcement", id);
}


Zamieniamy na to
public client_putinserver(id)
{
// Find a czero bot to register Ham_Spawn
if ( !gCZBotRegisterHam && gPcvarBotQuota && get_pcvar_num(gPcvarBotQuota) > 0 && is_user_bot(id) )
{
// Delay for private data to initialize
set_task(0.1, "RegisterHam_CZBot", id);
}

g_imobile[id] = false;
newplayer[id] = true;
gStatsLoaded[id] = 0;

get_save_key(id);

set_task(20.0, "Announcement", id);
RemoveHUD(id);
}


Szukamy
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
}


Zamieniamy na to
public client_disconnect(id)
{
save_badges(id);

if ( id == highestrankid )
{
set_task(2.0, "ranking_officer_disconnect");
}

clear_stat_globals(id);
gStatsLoaded[id] = 0;
RemoveHUD(id);
}


Zapisujemy Plik :P

hud.inl

Szukamy
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

static HUD[64];

if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}


Zamieniamy na to
public DisplayHUD(id)
{
id -= TASK_HUD;

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) )
return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) )
return;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_HUD);
return;
}

set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3)
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName)
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp)
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp)
}
}
}

public RemoveHUD(id)
{
remove_task(id+TASK_HUD);
}


Zapisujemy Plik :P

i kompilujemy teraz sma bf2 ;)
  • +
  • -
  • 31