Zmieniasz w (csgo_skins)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
hudyzg
Rejestracja: 27.08.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2020 23:38





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 28
- Odwiedzin: 2 899
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zielona Góra
Kontakt
#767769 Stawka za wylosowanie skina z CS GOMOD by O`Zone
Napisane przez TomLU
w 17.07.2020 12:10
#767749 CS:GO Mod by O'Zone
Napisane przez O'Zone
w 16.07.2020 10:20
Na prawdę nie podoba mi się to, że pomimo uwagi zarówno mojej jak i Dark'a co do założenia osobnego tematu, nadal ciągniesz tą dyskusję tutaj.
Powinienem wręcz kompletnie zignorować twój post dopóki nie pojawi się tam, gdzie powinien.
Piszę tu gdyż wydałeś jak sam powiedziałeś grywałną wersję 2.0, a nie jest ona na tą chwilę grywalna.
Grałeś w jakąkolwiek grę AAA wydaną w ostatnich kilku latach?
To, że coś jest grywalne nie oznacza, że jest pozbawione bugów.
Ja chociaż nikogo nie oszukuję oznaczając to wydanie jako wersję beta.
P.s: Jesteś developerem więc zrób jak sztuka pisze i postaraj się odtworzyć błąd na własnym środowisku...
I tak właśnie zrobiłem, kiedy w końcu dostarczyłeś jakieś sensowne informacje, a nie pisząc "I na dzień dobry leci crash".
Po wejściu HLTV na serwer leci crash (REUNION) authenticated HLTV
Dokupiłem sobie zatem HLTV na swój serwer testowy i bez problemu udało mi się zreplikować problem.
Bardzo przydatny był tutaj stack z logu crasha na serwerze, gdzie w parametrach startowych jest -debug.
CRASH: Thu Jul 16 10:22:10 CEST 2020 Start Line: ./hlds_linux -autorestart -game cstrike +maxplayers 6 +ip 46.29.21.219 +port 27540 +sys_ticrate 500 +exec server.cfg +map de_dust2 -pidfile /data/thedoctor0/logs/780916.cs.pid [New LWP 30083] [New LWP 30085] [New LWP 30110] [New LWP 30104] [New LWP 30106] [New LWP 30084] [Thread debugging using libthread_db enabled] Using host libthread_db library "/lib/x86_64-linux-gnu/libthread_db.so.1". Core was generated by `./hlds_linux -autorestart -game cstrike +maxplayers 6 +ip 46.29.21.219 +port 27'. Program terminated with signal SIGSEGV, Segmentation fault. #0 0xf2cb91ee in get_pcvar_num(tagAMX*, int*) () from /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so #0 0xf2cb91ee in get_pcvar_num(tagAMX*, int*) () from /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so #1 0xf2e13238 in ?? () from /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so Backtrace stopped: previous frame inner to this frame (corrupt stack?) No symbol table info available. From To Syms Read Shared Object Library No linux-gate.so.1 0xf77b4ad0 0xf77b596c Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libdl.so.2 0xf7727914 0xf776dc78 Yes ./libstdc++.so.6 0xf769e600 0xf76cbed5 Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libm.so.6 0xf7504420 0xf76346fe Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6 0xf77cd860 0xf77e580c Yes (*) /lib/ld-linux.so.2 0xf74d9e04 0xf74e9490 Yes ./libgcc_s.so.1 0xf6e0a200 0xf6ef08d0 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/engine_i486.so 0xf6dce9b0 0xf6dd1eaa Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/librt.so.1 0xf6dbc5c0 0xf6dc6d74 Yes (*) ./libsteam_api.so 0xf6da2840 0xf6daef57 Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libpthread.so.0 0xf6d86aa0 0xf6d93428 Yes /home/data/thedoctor0/780916.cs16/filesystem_stdio.so 0xf5b62300 0xf6875c44 Yes (*) ./steamclient.so 0xf5a11670 0xf5a87020 Yes (*) ./crashhandler.so 0xf31b06a0 0xf31f2f70 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/./cstrike/addons/metamod/metamod.so 0xf2f72e20 0xf30efed0 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/dlls/cs.so 0xf2c6fa10 0xf2cd2de7 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so 0xf2936790 0xf29cefc5 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/mysql_amxx_i386.so 0xf28192d0 0xf28fa980 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/sqlite_amxx_i386.so 0xf27f2660 0xf27f6f84 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/fun_amxx_i386.so 0xf27d9290 0xf27e580c Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/engine_amxx_i386.so 0xf27999d0 0xf27c5d6c Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/fakemeta_amxx_i386.so 0xf2770a50 0xf27768e4 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/geoip_amxx_i386.so 0xf2763f60 0xf276524c Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/sockets_amxx_i386.so 0xf26fc5d0 0xf2745548 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/regex_amxx_i386.so 0xf26ec9b0 0xf26f0a08 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/nvault_amxx_i386.so 0xf26d6d50 0xf26e6460 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/cstrike_amxx_i386.so 0xf2675830 0xf26bc974 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/hamsandwich_amxx_i386.so 0xf20e0540 0xf211f670 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/reapi_amxx_i386.so 0xf261c840 0xf26404e0 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/reunion/reunion_mm_i386.so 0xf20347b0 0xf209ebc4 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/voicetranscoder/voicetranscoder_mm_i386.so 0xf1fba120 0xf1fc0444 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/csx_amxx_i386.so 0xf0c73ad0 0xf0c7a8ab Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libnss_files.so.2 (*): Shared library is missing debugging information. Stack level 0, frame at 0xffdc6194: eip = 0xf2cb91ee in get_pcvar_num(tagAMX*, int*); saved eip = 0xf2e13238 called by frame at 0xb1815e8 Arglist at 0xffdc618c, args: Locals at 0xffdc618c, Previous frame's sp is 0xffdc6194 Saved registers: eip at 0xffdc6190 End of crash report
Szybko się okazało, że wynika on ze zmian wprowadzonych tutaj, gdzie dały o sobie znać stare nawyki co do pobierania wartości cvarów.
Crash występowałby zarówno dla HLTV jak i każdego gracza bez flagi VIP/SVIP, kiedy to wykonywała się ta część warunku,
gdzie jako pointery wskazane były wartości cvarów rejestrowane przez bind_pcvar_num.
Odpowiedni fix został już zrobiony i pojawiła się wersja 2.0-beta2.
Idąc dalej:
Przy wyłączonym HLTV, ale działającym reunion leci multum błędów dotyczących dźwięków w grze
Logi w konsoli typu SV_BuildSoundMsg: player/pl_grate4.wav not precached (0) są efektem ubocznym działania Unprecachera.
Nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę i są obecne od niemalże samego początku tego moda - na długo przez jego upublicznieniem.
Przy css_overpass hud "miga" w rytmie upływających sekund
Na swoim serwerze testowym (46.29.21.219:27540, hasło: test) nic takiego nie doświadczam.
css_overpass ma błędy modeli i crashuje
Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.
Zapewne wgrałeś pluginy rejestrujące dodatkowe zasoby i mino wszystko przekroczyłeś dla nich magiczny limit 512.
#767701 CS:GO Mod by O'Zone
Napisane przez O'Zone
w 09.07.2020 15:28
Starałem się wygospodarować jak najwięcej czasu w ostatnich dwóch tygodniach, żeby wreszcie wypuścić zapowiadaną wersję beta.
Kto na to czekał, wreszcie się doczekał Grywalna wersja 2.0 beta jest dostępna do pobrania!
Ile skinów łącznie jest dostępnych? Aż 1419, czyli 10 razy więcej niż wersji bez submodeli.
Względem wersji 1.4 zaszły także zmiany w konfiguracji, mapach i kilku innych drobnych aspektach.
Można o tym poczytać pobierając archiwum z betą z najnowszego release.
Czego nie zawiera ona względem finalnej wersji?
Wyłącznie gotowego cennika dla skinów i wsparcia multilang, a raczej dla nikogo tutaj nie są to rzeczy absolutnie niezbędne.
PS. Ciekawie wyglądają statystyki zmian w repozytorium w ostatnich 7 dniach.
#767404 Wylączenie vipa z CS GOMOD by O`Zone
Napisane przez Rivit
w 16.06.2020 16:15
Jak brakuje natywów to można włączyć plugin wydmuszke, który udostępni natywy i wszystko będzie banglać. Wyłączasz plugin z vipem, a włączasz plugin wydmuszkę, który nie zmienia nic poza tym, że mówi, że nikt nie ma vipa.
#include <amxmodx> #define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP - wydmuszka" #define VERSION "1.4" #define AUTHOR "O'Zone" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); } public plugin_natives() { register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1); register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1); register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1); register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1); } public _csgo_get_user_vip(id) return 0 public _csgo_get_user_svip(id) return 0 public _csgo_set_user_vip(id) { } public _csgo_set_user_svip(id) { }
#765627 Amxbans 1.5.1 vs Gomod O`zone
Napisane przez Roughster
w 06.04.2020 16:11
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: hudyzg
- Regulamin