Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hudyzg - zdjęcie

hudyzg

Rejestracja: 27.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2020 23:38
-----

#767769 Stawka za wylosowanie skina z CS GOMOD by O`Zone

Napisane przez TomLU w 17.07.2020 12:10

Zmieniasz w (csgo_skins) 

 
[KNIFE - 0.10]

  • +
  • -
  • 1


#767749 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 16.07.2020 10:20

Na prawdę nie podoba mi się to, że pomimo uwagi zarówno mojej jak i Dark'a co do założenia osobnego tematu, nadal ciągniesz tą dyskusję tutaj.

Powinienem wręcz kompletnie zignorować twój post dopóki nie pojawi się tam, gdzie powinien.

 

Piszę tu gdyż wydałeś jak sam powiedziałeś grywałną wersję 2.0, a nie jest ona na tą chwilę grywalna.

Grałeś w jakąkolwiek grę AAA wydaną w ostatnich kilku latach?

To, że coś jest grywalne nie oznacza, że jest pozbawione bugów.

Ja chociaż nikogo nie oszukuję oznaczając to wydanie jako wersję beta.

 

P.s: Jesteś developerem więc zrób jak sztuka pisze i postaraj się odtworzyć błąd na własnym środowisku...  ;)

I tak właśnie zrobiłem, kiedy w końcu dostarczyłeś jakieś sensowne informacje, a nie pisząc "I na dzień dobry leci crash".

 

Po wejściu HLTV na serwer leci crash (REUNION) authenticated HLTV

Dokupiłem sobie zatem HLTV na swój serwer testowy i bez problemu udało mi się zreplikować problem.

 

Bardzo przydatny był tutaj stack z logu crasha na serwerze, gdzie w parametrach startowych jest -debug.

Spoiler

 

Szybko się okazało, że wynika on ze zmian wprowadzonych tutaj, gdzie dały o sobie znać stare nawyki co do pobierania wartości cvarów.

Crash występowałby zarówno dla HLTV jak i każdego gracza bez flagi VIP/SVIP, kiedy to wykonywała się ta część warunku,

gdzie jako pointery wskazane były wartości cvarów rejestrowane przez bind_pcvar_num.

Odpowiedni fix został już zrobiony i pojawiła się wersja 2.0-beta2.

 

Idąc dalej:

Przy wyłączonym HLTV, ale działającym reunion leci multum błędów dotyczących dźwięków w grze

Logi w konsoli typu SV_BuildSoundMsg: player/pl_grate4.wav not precached (0) są efektem ubocznym działania Unprecachera.

Nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę i są obecne od niemalże samego początku tego moda - na długo przez jego upublicznieniem.

 

Przy css_overpass hud "miga" w rytmie upływających sekund

Na swoim serwerze testowym (46.29.21.219:27540, hasło: test) nic takiego nie doświadczam.

 

css_overpass ma błędy modeli i crashuje

Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.

Zapewne wgrałeś pluginy rejestrujące dodatkowe zasoby i mino wszystko przekroczyłeś dla nich magiczny limit 512.


  • +
  • -
  • 6


#767701 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 09.07.2020 15:28

Starałem się wygospodarować jak najwięcej czasu w ostatnich dwóch tygodniach, żeby wreszcie wypuścić zapowiadaną wersję beta.

Kto na to czekał, wreszcie się doczekał :) Grywalna wersja 2.0 beta jest dostępna do pobrania!

 

Ile skinów łącznie jest dostępnych? Aż 1419, czyli 10 razy więcej niż wersji bez submodeli.

 

Względem wersji 1.4 zaszły także zmiany w konfiguracji, mapach i kilku innych drobnych aspektach.

Można o tym poczytać pobierając archiwum z betą z najnowszego release.

 

Czego nie zawiera ona względem finalnej wersji?

Wyłącznie gotowego cennika dla skinów i wsparcia multilang, a raczej dla nikogo tutaj nie są to rzeczy absolutnie niezbędne.

 

PS. Ciekawie wyglądają statystyki zmian w repozytorium w ostatnich 7 dniach.

1PYfVeU.png


  • +
  • -
  • 3


#767404 Wylączenie vipa z CS GOMOD by O`Zone

Napisane przez Rivit w 16.06.2020 16:15

Jak brakuje natywów to można włączyć plugin wydmuszke, który udostępni natywy i wszystko będzie banglać. Wyłączasz plugin z vipem, a włączasz plugin wydmuszkę, który nie zmienia nic poza tym, że mówi, że nikt nie ma vipa.

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "CS:GO VIP & SVIP - wydmuszka"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "O'Zone"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}

public plugin_natives()
{
	register_native("csgo_set_user_vip", "_csgo_set_user_vip", 1);
	register_native("csgo_get_user_vip", "_csgo_get_user_vip", 1);
	register_native("csgo_set_user_svip", "_csgo_set_user_svip", 1);
	register_native("csgo_get_user_svip", "_csgo_get_user_svip", 1);
}

public _csgo_get_user_vip(id)
	return 0

public _csgo_get_user_svip(id)
	return 0

public _csgo_set_user_vip(id)
{
}

public _csgo_set_user_svip(id)
{
}

  • +
  • -
  • 4


#765627 Amxbans 1.5.1 vs Gomod O`zone

Napisane przez Roughster w 06.04.2020 16:11

Wszystko co ma w nazwie plugins jest wczytywane.

Zawsze możesz spróbować do plugins-csgo dodać amxbansa


  • +
  • -
  • 1