Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BizoN_ - zdjęcie

BizoN_

Rejestracja: 27.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.12.2014 23:07
-----

#671321 PTB - niepotrzebnie przerzuca graczy.

Napisane przez glutex w 22.11.2014 10:00

amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny

 

amx_ptb maxdiff      2        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie


  • +
  • -
  • 1


#670864 PTB - niepotrzebnie przerzuca graczy.

Napisane przez glutex w 17.11.2014 21:58

...a trzecim jest HLTV ... ? :-P


  • +
  • -
  • 1


#669795 PTB - niepotrzebnie przerzuca graczy.

Napisane przez glutex w 11.11.2014 11:44

amx_ptb switchmin    5        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie


  • +
  • -
  • 1


#627846 Dodawanie frakcji do Opisu Klas

Napisane przez Andrzejek w 24.03.2014 16:31

No nareszcie ktoś to napisał, sam takie coś miałem napisać ale ale nie było czasu.

Oczywiście +

 

5 minut roboty :X


  • +
  • -
  • 1


#598226 Dodawanie frakcji do Opisu Klas

Napisane przez Andrzejek w 29.12.2013 00:20

Witam pisze ten poradnik, dla osób, którym się nie chce przez chwile pomyśleć.

Dobra tak więc zaczynamy, mam nadzieje że zrobiliście to ? http://amxx.pl/topic...osoby/?p=209383 jeżeli nie to zrób to a potem przystąp do poniższego poradnika.

 

Szukamy w kodzie tego :

public OpisKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


i podmieniamy na to :

public OpisKlasy(id)
{    
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlase_Frakcje");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(!is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
            menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
        }
    }
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}

public OpisKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    
    new klasa[50],szTmp[5];
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
    {
        if(equali(data,frakcja_klas[i])){
            format(klasa, charsmax(klasa), "%s", nazwy_klas[i]);
            num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
            menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
        }
    }
        
    menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu2);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new data[65], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
    
    item = str_to_num(data);
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)    
            add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

I powinno śmigać ^^

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 11


#630313 QTM_CodMod_2163798.sma::UstawPerk

Napisane przez same w 05.04.2014 17:52

Podmień na to:

public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
static obroty[33];
 
if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; 
 
new ret;
 
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
 
perk_gracza[id] = 0;
 
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
 
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
 
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
perk_gracza[id] = perk; 
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
 
obroty[id] = 0;
 
if(pokaz_info && perk_gracza[id]) 
client_print(id, print_chat, "[Play4Frag] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#625968 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić wiadomość z chatu na wiadomość w hudzie?

Napisane przez volshebnik w 16.03.2014 20:03

show_hudmessage(id, "[COD:MW] ^x01 Dostales %i doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs");

Oczywiście poprzedasz to set_hudmessage ;)


  • +
  • -
  • 1


#626242 [ROZWIĄZANE] Jak zmienić wiadomość z chatu na wiadomość w hudzie?

Napisane przez volshebnik w 17.03.2014 23:09

Tu masz błędy z powodu nie dodanie wszystkich parametrów set_hudmessage
Owa funkcja posiada takie parametry: 

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.35, 2, 6.0, 7.0, 0.1, 0.7, 2)

Ja Ci postaram się to wytłumaczyć.

set_hudmessage(kolor, kolor, kolor, położenie x, położenie y, efekty, czas:efektu, czas wyświetlania się wiadomości, czas pojawiania się hudu, czas znikania, kanał(0,1,2,3,4)

Dokładniej możesz sobie popatrzyć: www.amxx.pl/dokumentacja/
W polu do wyszukiwania wpisujesz set_hudmessage
 
I show_hudmessage powinno wyglądać tak:

show_hudmessage(attacker, "HeadShoot +%ixp", doswiadczenie_za_hs); // Nie potrzebnie dałeś cudzysłów oraz podałeś id które do niczego nie pasowało, podanie w id (attacker) powoduje wysłanie wiadomości dla atakującego dlatego wywalało Ci kolejny błąd. //

  • +
  • -
  • 1


#625782 [ROZWIĄZANE] Menu serwerowe - jak ustawić bind na serwerze?

Napisane przez Lacostii w 16.03.2014 03:02

Tak jak piszą, nikt Ci nie pomoże w sprawie bindowania graczom klawiszy. Za to mogę polecić alternatywę. Wywoływanie menu na klawisz X , czyli standardowo na polecenie "radio2".

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "menu")
}  

To wyżej zamieniasz na to w pluginie:

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu", "menu")
    register_clcmd("radio2", "menu");
} 

  • +
  • -
  • 1


#611104 [ROZWIĄZANE] Perki - bugowanie się na 1/0

Napisane przez Danio7 w 30.01.2014 17:19

Może jest to spowodowane pluginem do wymiany perków bo nie sądzę żeby to było czymś innym.


  • +
  • -
  • 1


#611418 [ROZWIĄZANE] Perki - bugowanie się na 1/0

Napisane przez Night90 w 31.01.2014 17:24

Na pewno to jest spowodowane właśnie pluginem od wymiany perków, miałem to samo u Siebie, po prostu musisz naprawić tą wymianę, bądź komuś zlecić.


  • +
  • -
  • 1


#611613 [ROZWIĄZANE] Błędne wiadomości - jak sprawdzić co je wywołuje?

Napisane przez Night90 w 01.02.2014 11:19

Jaką masz wersje HLDS ? Ja u Siebie używam tych najnowszych binarek ( Bodajże 6027, o ile dobrze napisałem) i orpheu oraz ten plugin do wyłapywania błędów działa wyśmienicie, bo przy full serwerze miałem ten sam problem, czyli zawsze crash.


  • +
  • -
  • 1


#609323 [Poradnik] Jak zastąpić wyrzucenie perku na sprzedaż?

Napisane przez Drago36 w 26.01.2014 02:58

Witam!

 

W tym poradniku przedstawie jak zastąpić wyrzucanie perku na jego sprzedaż.

 

Zaczynajmy

1.Pod:

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

Dodajemy:

new money_sell;

2. W public plugin_init() szukamy:

cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 

I pod tym dodajemy:

money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "5000");

3.  Dalej w public plugin_init() szukamy i zamieniamy, to:

register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");

Na:

register_clcmd("say /sell", "SprzedajPerk");
register_clcmd("say /sprzedaj", "SprzedajPerk");

4.  Szukamy:

public WyrzucPerk(id)
{
	if(perk_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}

I zamieniamy to, na to:

public SprzedajPerk(id)
{	
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new cena = get_pcvar_num(money_sell);

	if(perk_gracza[id])
	{

		if(kasa+cena >= 16000)
		{
			cs_set_user_money(id, 16000);
		}
		else
		{
			cs_set_user_money(id, kasa+cena);
		}
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Sprzedales %s!", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
		
	}
	else
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku!");
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Gdy wszystko już wykonaliście kompilujecie i wrzucacie na serwa.

Od teraz nie będzie możliwe wyrzucenie perku ,tylko jej sprzedaż.

 

Komendy na sprzedaż perku:

/sell

/sprzedaj

 

Dodatkowo będziecie mogli ustawiać cvar'em kwote po sprzedaży perku:

cod_money_sellperk "3000" // kasa za sprzedaz perku

  • +
  • -
  • 4


#593069 Star Wars Mod

Napisane przez RasiaQ w 13.12.2013 22:26

Witajcie,

Nie wiem, czy było tu już coś takiego(nie chciało mi się szukać ;_; ), ale od dłuższego czasu chodzi mi po głowie stworzenie Star Wars Mod'a.

W mojej głowie wygląda to fajnie, mianowicie:

Myślałem o zrobieniu czegoś w rodzaju COD, tylko gracz awansowałby odpowiednio:

  • R2D2
  • C-3PO
  • Han Solo
  • Chewbacca
  • Luke Skywalker
  • Obi-Wan Kenobi
  • Darth Vader
  • Yoda

To tylko kilka z możliwości. Do tego każdy gracz mógłby wybrać ciemną lub jasną stronę mocy (byłby przypisywany odpowiedni strój).

Oczywiście walka odbywałaby się na noże (tak tak, skin miecza świetlnego Ciemna Strona ->Czerwony, Jasna ->Zielony)

*Myślałem coś o czapkach od Cypisa, ale to później.

 

Na każdym stopniu otrzymywalibyśmy nowe moce, jak pchnięcie, przyciąganie, piorun itp. oraz byłoby zwiększane DMG naszego "miecza".

 

Jest to właściwie połowa tego (mniej więcej), co chcę wykonać. Muszę się jednak jakoś za to zabrać i będę szukał pomocników. Jak myślicie, ciekawe, czy raczej nudne ? xD

 


  • +
  • -
  • 3


#579041 [Perk COD] Climber

Napisane przez QTM. Peyote w 20.10.2013 10:13

Dziękuję Beniu za uwagę, usuwałem reklamę z pluginu, a o tym zapomniałem, niestety nie mogę edytować mojego pierwszego posta :-\
Znalazłby siē ktoś miły w moderacji bądź administracji, kto podjąlby się tego zadania za mnie?

było już coś takiego ale łap + :P

Możliwe, że ktoś zreuploadował z mojej stronki. Nieładnie :-D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5