Ustawiłem i nic
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Lylu2
Rejestracja: 22.08.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.04.2016 13:50





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 17
- Odwiedzin: 1 235
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Lipiany
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Lylu2 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: [KOSZ] [Problem] JailBreak zabawy
24.04.2015 22:16
W temacie: [KOSZ] [Problem] JailBreak zabawy
24.04.2015 20:47
Naprawdę nie wiem jak to napisać
W temacie: [KOSZ] [Problem] DMG Deathreun
21.04.2015 07:00
http://speedy.sh/48SAm/QTM-CodMod.sma
http://speedy.sh/9qCKf/DeathrunManager.sma
W temacie: [KOSZ] [Problem] DMG Deathreun
20.04.2015 20:00
Silnik dr:
Silnik coda tu masz klasy itp:
Spoiler
/*** * Link to the plugin * * http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=78197 */ #include < amxmodx > #include < engine > #include < cstrike > #include < fun > #include < fakemeta > #include < hamsandwich > #pragma semicolon 1 // Comment this line if you do not want to have fake player ! #define FAKE_PLAYER // Bot name #if defined FAKE_PLAYER new const g_szBotName[ ] = "[BOT]sieć.pl "; #endif // Messages prefix new const g_szPrefix[ ] = "[Deathrun]"; // Global Variables new bool:g_bHauntedHouse, bool:g_bGamerFun, bool:g_bRandromized, bool:g_bStarting, bool:g_bFirstRound; new bool:g_bEnabled, bool:g_bRestart, bool:g_bConnected[ 33 ]; new g_pRemoveBuyZone, g_pHideHuds, g_pBlockMoney, g_pLifeSystem, g_pSvRestart, g_pAutoBalance, g_pLimitTeams; new g_pNoFallDmg, g_pGameName, g_pToggle, g_pBlockSpray, g_pBlockRadio, g_pSemiclip, g_pGiveUsp, g_pBlockKill; new g_iMsgHideWeapon, g_iMsgCrosshair, g_iMsgMoney, g_iMsgTeamInfo, g_iMsgSayText; new g_iMaxplayers, g_iHudSync, g_iHudSync2, g_iLastTerr, g_iThinker; new g_iSemiClip[ 33 ], g_Lifes[ 33 ]; #if defined FAKE_PLAYER new g_iFakeplayer; #endif // Macros #if cellbits == 32 #define OFFSET_BZ 235 #else #define OFFSET_BZ 268 #endif // Colorchat enum Color { NORMAL = 1, GREEN, RED, BLUE }; new TeamName[ ][ ] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" }; // ======================================================================================= public plugin_init( ) { register_plugin( "Deathrun Manager", "3.0.2", "xPaw" ); g_pToggle = register_cvar( "deathrun_toggle", "1" ); g_pBlockSpray = register_cvar( "deathrun_spray", "1" ); g_pBlockRadio = register_cvar( "deathrun_radio", "1" ); g_pBlockKill = register_cvar( "deathrun_blockkill", "1" ); g_pBlockMoney = register_cvar( "deathrun_blockmoney", "1" ); g_pSemiclip = register_cvar( "deathrun_semiclip", "1" ); g_pGiveUsp = register_cvar( "deathrun_giveusp", "1" ); g_pHideHuds = register_cvar( "deathrun_hidehud", "1" ); g_pLifeSystem = register_cvar( "deathrun_lifesystem", "1" ); g_pGameName = register_cvar( "deathrun_gamename", "1" ); g_pNoFallDmg = register_cvar( "deathrun_terrnfd", "1" ); g_pRemoveBuyZone = register_cvar( "deathrun_removebz", "1" ); // Lets get map name... new szMapName[ 64 ]; get_mapname( szMapName, 63 ); if( contain( szMapName, "deathrun_" ) != -1 ) { set_pcvar_num( g_pToggle, 1 ); if( contain( szMapName, "hauntedhouse" ) != -1 ) g_bHauntedHouse = true; else { g_bHauntedHouse = false; if( equal( szMapName, "deathrun_gamerfun" ) ) g_bGamerFun = true; else g_bGamerFun = false; } } else set_pcvar_num( g_pToggle, 0 ); g_pSvRestart = get_cvar_pointer( "sv_restart" ); g_pAutoBalance = get_cvar_pointer( "mp_autoteambalance" ); g_pLimitTeams = get_cvar_pointer( "mp_limitteams" ); register_cvar( "deathrun_version", "3.0.2", FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY ); set_cvar_string( "deathrun_version", "3.0.2" ); // Registering Language file register_dictionary( "deathrun.txt" ); // Logging Events register_logevent( "EventRoundStart", 2, "1=Round_Start" ); register_logevent( "EventRandromize", 2, "1=Round_End" ); register_event( "SendAudio", "EventTerrsWin", "a", "2&%!MRAD_terwin" ); register_event( "TextMsg", "EventRandromize", "a", "2&#Game_w" ); register_event( "DeathMsg", "EventDeath", "a"); register_event( "Money", "EventMoney", "b" ); register_event( "ResetHUD", "EventResetHud", "be" ); g_bFirstRound = true; g_iMaxplayers = get_maxplayers( ); g_iMsgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" ); g_iMsgCrosshair = get_user_msgid( "Crosshair" ); g_iMsgMoney = get_user_msgid( "Money" ); g_iMsgSayText = get_user_msgid( "SayText" ); g_iMsgTeamInfo = get_user_msgid( "TeamInfo" ); g_iHudSync = CreateHudSyncObj( ); g_iHudSync2 = CreateHudSyncObj( ); if( get_pcvar_num( g_pToggle ) ) { RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FwdHamPlayerDamage" ); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 ); register_forward( FM_ClientKill, "FwdClientKill" ); register_impulse( 201, "FwdImpulse_201" ); if( get_pcvar_num( g_pGameName ) ) register_forward( FM_GetGameDescription, "FwdGameDesc" ); register_clcmd( "say /lifes", "CmdShowlifes" ); register_clcmd( "say /lives", "CmdShowlifes" ); register_clcmd( "radio1", "CmdRadio" ); register_clcmd( "radio2", "CmdRadio" ); register_clcmd( "radio3", "CmdRadio" ); // Terrorist Check g_iThinker= create_entity( "info_target" ); if( is_valid_ent( g_iThinker ) ) { entity_set_string( g_iThinker, EV_SZ_classname, "DeathrunThinker" ); entity_set_float( g_iThinker, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 20.0 ); g_bRestart = true; // First think will happen in 20.0, Restart will be done there. register_think( "DeathrunThinker", "FwdThinker" ); } else { set_task( 15.0, "CheckTerrorists", _, _, _, "b" ); // Lets make restart after 20 seconds from map start. set_task( 20.0, "RestartRound" ); } if( get_pcvar_num( g_pRemoveBuyZone ) ) { register_message( get_user_msgid( "StatusIcon" ), "MsgStatusIcon" ); // BuyZone Icon // Remove buyzone on map remove_entity_name( "info_map_parameters" ); remove_entity_name( "func_buyzone" ); // Create own entity to block buying new iEntity = create_entity( "info_map_parameters" ); DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" ); DispatchSpawn( iEntity ); } if( get_pcvar_num( g_pSemiclip ) ) { register_forward( FM_StartFrame, "FwdStartFrame", 0 ); register_forward( FM_AddToFullPack, "FwdFullPack", 1 ); } g_bEnabled = true; #if defined FAKE_PLAYER new iEntity, iCount; while( ( iEntity = find_ent_by_class( iEntity, "info_player_deathmatch" ) ) > 0 ) if( iCount++ > 1 ) break; if( iCount <= 1 ) g_iFakeplayer = -1; set_task( 5.0, "UpdateBot" ); register_message( get_user_msgid( "DeathMsg" ), "MsgDeathMsg" ); #endif } else g_bEnabled = false; } // FAKEPLAYER /////////////////////////////////////////// #if defined FAKE_PLAYER public UpdateBot( ) { if( g_iFakeplayer == -1 ) return; new id = find_player( "i" ); if( !id ) { id = engfunc( EngFunc_CreateFakeClient, g_szBotName ); if( pev_valid( id ) ) { engfunc( EngFunc_FreeEntPrivateData, id ); dllfunc( MetaFunc_CallGameEntity, "player", id ); set_user_info( id, "rate", "3500" ); set_user_info( id, "cl_updaterate", "25" ); set_user_info( id, "cl_lw", "1" ); set_user_info( id, "cl_lc", "1" ); set_user_info( id, "cl_dlmax", "128" ); set_user_info( id, "cl_righthand", "1" ); set_user_info( id, "_vgui_menus", "0" ); set_user_info( id, "_ah", "0" ); set_user_info( id, "dm", "0" ); set_user_info( id, "tracker", "0" ); set_user_info( id, "friends", "0" ); set_user_info( id, "*bot", "1" ); set_pev( id, pev_flags, pev( id, pev_flags ) | FL_FAKECLIENT ); set_pev( id, pev_colormap, id ); new szMsg[ 128 ]; dllfunc( DLLFunc_ClientConnect, id, g_szBotName, "127.0.0.1", szMsg ); dllfunc( DLLFunc_ClientPutInServer, id ); cs_set_user_team( id, CS_TEAM_T ); ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id ); set_pev( id, pev_effects, pev( id, pev_effects ) | EF_NODRAW ); set_pev( id, pev_solid, SOLID_NOT ); dllfunc( DLLFunc_Think, id ); g_iFakeplayer = id; } } } public MsgDeathMsg( const iMsgId, const iMsgDest, const id ) { if( get_msg_arg_int( 2 ) == g_iFakeplayer ) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } #endif // NEW TERRORIST /////////////////////////////////////////// public EventRandromize( ) { if( !g_bEnabled || g_bFirstRound || g_bRandromized ) return PLUGIN_CONTINUE; g_bRandromized = true; new i, iPlayers[ 32 ], iNum, iPlayer; get_players( iPlayers, iNum, "c" ); if( iNum <= 1 ) return PLUGIN_CONTINUE; for( i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[ i ]; if( cs_get_user_team( iPlayer ) == CS_TEAM_T ) cs_set_user_team( iPlayer, CS_TEAM_CT ); } new iRandomPlayer, CsTeams:iTeam; while( ( iRandomPlayer = iPlayers[ random_num( 0, iNum - 1 ) ] ) == g_iLastTerr ) { } g_iLastTerr = iRandomPlayer; iTeam = cs_get_user_team( iRandomPlayer ); if( iTeam == CS_TEAM_T || iTeam == CS_TEAM_CT ) { cs_set_user_team(iRandomPlayer, CS_TEAM_T); new szName[ 32 ]; get_user_name( iRandomPlayer, szName, 31 ); for( i = 0; i < iNum; i++ ) ColorChat(iPlayers[ i ], RED, "%s^4 %L", g_szPrefix, iPlayers[ i ], "DR_NOW_TERR", szName); if( !g_bRestart && is_valid_ent( g_iThinker ) ) entity_set_float( g_iThinker, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 15.0 ); } else { g_bRandromized = false; EventRandromize( ); } return PLUGIN_CONTINUE; } // NEW ROUND /////////////////////////////////////////// public EventRoundStart( ) { if( !g_bEnabled ) return PLUGIN_CONTINUE; g_bRandromized = false; g_bStarting = false; new i, iPlayers[ 32 ], iNum, iRealPlayers, CsTeams:iTeam; get_players( iPlayers, iNum, "c" ); if( iNum <= 1 ) return PLUGIN_CONTINUE; for( i = 0; i < iNum; i++ ) { iTeam = cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ); if( iTeam == CS_TEAM_T || iTeam == CS_TEAM_CT ) iRealPlayers++; } if( iRealPlayers <= 1 ) { set_hudmessage( 0, 128, 0, -1.0, 0.1, 0, 4.0, 4.0, 0.5, 0.5, 4 ); for( i = 0; i < iNum; i++ ) ShowSyncHudMsg( iPlayers[ i ], g_iHudSync, "%L", iPlayers[ i ], "DR_NOT_ENOUGH" ); return PLUGIN_CONTINUE; } set_pcvar_num( g_pAutoBalance, 0 ); set_pcvar_num( g_pLimitTeams, 0 ); if( g_bFirstRound ) { set_hudmessage( 0, 128, 0, -1.0, 0.1, 0, 4.0, 4.0, 0.5, 0.5, 4 ); for( i = 0; i < iNum; i++ ) { ShowSyncHudMsg( iPlayers[ i ], g_iHudSync, "%L", iPlayers[ i ], "DR_STARTING" ); ColorChat( iPlayers[ i ], RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, iPlayers[ i ], "DR_STARTING_CC" ); } if( is_valid_ent( g_iThinker ) ) { g_bRestart = true; entity_set_float( g_iThinker, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 9.0 ); } else set_task( 9.0, "RestartRound" ); g_bStarting = true; g_bFirstRound = false; } return PLUGIN_CONTINUE; } // CHECK TERRORIST /////////////////////////////////////////// public FwdThinker( iEntity ) { if( g_bRestart ) { g_bRestart = false; RestartRound( ); } else CheckTerrorists( ); entity_set_float( iEntity, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 15.0 ); } public CheckTerrorists( ) { if( !g_bEnabled || g_bFirstRound || g_bStarting ) return PLUGIN_CONTINUE; new i, iPlayers[ 32 ], iTerrors, iNum, iRealPlayers, CsTeams:iTeam; get_players( iPlayers, iNum, "c" ); if( iNum <= 1 ) return PLUGIN_CONTINUE; for( i = 0; i < iNum; i++ ) { iTeam = cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ); if( iTeam == CS_TEAM_T ) iTerrors++; if( iTeam == CS_TEAM_T || iTeam == CS_TEAM_CT ) iRealPlayers++; } if( iRealPlayers <= 1 ) { set_hudmessage( 0, 128, 0, -1.0, 0.1, 0, 4.0, 4.0, 0.5, 0.5, 4 ); for( i = 0; i < iNum; i++ ) ShowSyncHudMsg( iPlayers[ i ], g_iHudSync, "%L", iPlayers[ i ], "DR_NOT_ENOUGH" ); return PLUGIN_CONTINUE; } if( iTerrors == 0 ) { for( i = 0; i < iNum; i++ ) { ColorChat(iPlayers[ i ], RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, iPlayers[ i ], "DR_NO_DETECT"); if( is_user_alive( iPlayers[ i ] ) && cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) == CS_TEAM_CT ) user_silentkill( iPlayers[ i ] ); } set_task( 0.5, "EventRandromize" ); } return PLUGIN_CONTINUE; } // LIFE SYSTEM /////////////////////////////////////////// public EventTerrsWin( ) { if( !g_bEnabled || g_bFirstRound ) return PLUGIN_CONTINUE; new iPlayers[ 32 ], iNum, iPlayer; get_players( iPlayers, iNum, "c" ); if( iNum <= 1 ) return PLUGIN_CONTINUE; new iLifeCvar = get_pcvar_num( g_pLifeSystem ); for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[ i ]; if( cs_get_user_team( iPlayer ) == CS_TEAM_T ) { set_user_frags( iPlayer, get_user_frags( iPlayer ) + 3 ); if( iLifeCvar == 2 ) g_Lifes[ iPlayer ]++; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public EventDeath( ) { #if defined FAKE_PLAYER if( !g_bEnabled ) return PLUGIN_CONTINUE; new iVictim = read_data( 2 ); new iTeam = get_user_team( iVictim ); if( iTeam == 1 && is_user_alive( g_iFakeplayer ) ) fakedamage( g_iFakeplayer, "worldspawn", 100.0, DMG_GENERIC ); if( !get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) ) return PLUGIN_CONTINUE; #else if( !g_bEnabled || get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) ) return PLUGIN_CONTINUE; new iVictim = read_data( 2 ); new iTeam = get_user_team( iVictim ); #endif new iKiller = read_data( 1 ); if( iKiller != iVictim && get_user_team(iKiller) != iTeam ) g_Lifes[iKiller]++; if( cs_get_user_team( iVictim ) == CS_TEAM_CT && g_Lifes[ iVictim ] > 0 ) { new iCTcount; for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ ) { if( is_user_alive( i ) && cs_get_user_team( i ) == CS_TEAM_CT ) iCTcount++; } if( iCTcount > 1 ) { set_task(3.2, "fnRevivePlayer", iVictim); ColorChat( iVictim, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, iVictim, "DR_LIFE_RESPAWN" ); } /*else ColorChat( iVictim, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, iVictim, "DR_LIFE_CANT" );*/ } return PLUGIN_CONTINUE; } public fnRevivePlayer( id ) { if( g_bConnected[ id ] ) { if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ) { new iCTcount; for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ ) if( is_user_alive( i ) && cs_get_user_team( i ) == CS_TEAM_CT ) iCTcount++; if( iCTcount > 1 ) { ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id ); g_Lifes[ id ]--; } } } } public CmdShowlifes( id ) { if( get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) == 0 ) { ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_DISABLE" ); return PLUGIN_HANDLED; } if( g_Lifes[ id ] > 0 ) ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_CC_COUNT", g_Lifes[ id ] ); else ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_CC_NO" ); return PLUGIN_HANDLED; } public Showlifes( id ) { set_hudmessage( 0, 128, 0, 0.04, 0.71, 0, 2.5, 2.5, 0.5, 0.5, 3 ); if( g_Lifes[ id ] > 0 ) ShowSyncHudMsg( id, g_iHudSync2, "%L", id, "DR_LIFE_COUNT", g_Lifes[ id ] ); else ShowSyncHudMsg( id, g_iHudSync2, "%L", id, "DR_LIFE_NO" ); } // EVENTS /////////////////////////////////////////// public EventResetHud( id ) { if( g_bEnabled && get_pcvar_num( g_pHideHuds ) && !is_user_bot( id ) ) { message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgHideWeapon, _, id ); write_byte( ( 1<<4 | 1<<5 ) ); message_end( ); message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgCrosshair, _, id ); write_byte( 0 ); message_end( ); } } public EventMoney( id ) { if( g_bEnabled && get_pcvar_num( g_pBlockMoney ) ) { set_pdata_int( id, 115, 0 ); message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, g_iMsgMoney, _, id ); write_long ( 0 ); write_byte ( 1 ); message_end( ); } } public client_putinserver( id ) g_bConnected[ id ] = true; public client_disconnect( id ) { g_bConnected[ id ] = false; CheckTerrorists( ); if( !g_bRestart && is_valid_ent( g_iThinker ) ) entity_set_float( g_iThinker, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 15.0 ); #if defined FAKE_PLAYER if( g_iFakeplayer == id ) { set_task( 1.5, "UpdateBot" ); g_iFakeplayer = 0; } #endif } // SEMICLIP /////////////////////////////////////////// public FwdFullPack( es, e, ent, host, flags, player, pSet ) { if( !g_bEnabled ) return FMRES_IGNORED; if( player && g_iSemiClip[ ent ] && g_iSemiClip[ host ] ) { set_es( es, ES_Solid, SOLID_NOT ); set_es( es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha ); set_es( es, ES_RenderAmt, 85 ); } return FMRES_IGNORED; } public FwdStartFrame( ) { if( !g_bEnabled ) return FMRES_IGNORED; static iPlayers[ 32 ], iNum, iPlayer, iPlayer2, i, j; get_players( iPlayers, iNum, "ache", "CT" ); arrayset( g_iSemiClip, 0, 32 ); if( iNum <= 1 ) return FMRES_IGNORED; for( i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[ i ]; // if( g_iSemiClip[ iPlayer ] ) // continue; for( j = 0; j < iNum; j++ ) { iPlayer2 = iPlayers[ j ]; if( iPlayer == iPlayer2 ) continue; // if( g_iSemiClip[ iPlayer2 ] ) // continue; if( entity_range( iPlayer, iPlayer2 ) < 128 ) { g_iSemiClip[ iPlayer ] = true; g_iSemiClip[ iPlayer2 ] = true; } } } for( i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[ i ]; set_pev( iPlayer, pev_solid, g_iSemiClip[ iPlayer ] ? SOLID_NOT : SOLID_SLIDEBOX ); } return FMRES_IGNORED; } // FORWARDS /////////////////////////////////////////// public FwdHamPlayerSpawn( id ) { if( !g_bEnabled || !is_user_alive( id ) ) return HAM_IGNORED; if( get_pcvar_num( g_pBlockRadio ) ) // thanks to ConnorMcLeod for this good way :) set_pdata_int( id, 192, 0 ); #if defined FAKE_PLAYER if( g_iFakeplayer == id ) { set_pev( id, pev_frags, -1000.0 ); cs_set_user_deaths( id, -1000 ); set_pev( id, pev_effects, pev( id, pev_effects ) | EF_NODRAW ); set_pev( id, pev_solid, SOLID_NOT ); entity_set_origin( id, Float:{ 999999.0, 999999.0, 999999.0 } ); dllfunc( DLLFunc_Think, id ); } else { #endif new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id ); // An small delay for message if( get_pcvar_num( g_pLifeSystem ) != 0 && iTeam == CS_TEAM_CT ) set_task( 0.8, "Showlifes", id ); strip_user_weapons( id ); give_item( id, "weapon_knife" ); set_pdata_int( id, 116, 0 ); // Pickup fix by ConnorMcLeod if( g_bGamerFun && iTeam == CS_TEAM_CT ) give_item( id, "weapon_smokegrenade" ); if( get_pcvar_num( g_pGiveUsp ) && iTeam == CS_TEAM_CT && !g_bHauntedHouse ) set_task( 1.0, "GiveUsp", id ); #if defined FAKE_PLAYER } #endif return HAM_IGNORED; } public GiveUsp( const id ) { if( is_user_alive( id ) ) { give_item( id, "weapon_usp" ); cs_set_user_bpammo( id, CSW_USP, 100 ); } } public FwdGameDesc( ) { static const GameName[ ] = "Deathrun v3.0"; forward_return( FMV_STRING, GameName ); return FMRES_SUPERCEDE; } public FwdClientKill( const id ) { if( !g_bEnabled || !is_user_alive(id) ) return FMRES_IGNORED; if( get_pcvar_num( g_pBlockKill ) || cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_T ) { client_print( id, print_center, "%L", id, "DR_BLOCK_KILL" ); client_print( id, print_console, "%L", id, "DR_BLOCK_KILL" ); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public FwdImpulse_201( const id ) { if( g_bEnabled && get_pcvar_num( g_pBlockSpray ) ) { if( is_user_alive( id ) ) client_print( id, print_center, "%L", id, "DR_BLOCK_SPRAY" ); return PLUGIN_HANDLED_MAIN; } return PLUGIN_CONTINUE; } public FwdHamPlayerDamage( id, idInflictor, idAttacker, Float:flDamage, iDamageBits ) { if( get_pcvar_num( g_pNoFallDmg ) ) if( iDamageBits & DMG_FALL ) if( get_user_team( id ) == 1 ) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; } public MsgStatusIcon( msg_id, msg_dest, id ) { new szIcon[ 8 ]; get_msg_arg_string( 2, szIcon, 7 ); static const BuyZone[ ] = "buyzone"; if( equal( szIcon, BuyZone ) ) { set_pdata_int( id, OFFSET_BZ, get_pdata_int( id, OFFSET_BZ, 5 ) & ~( 1 << 0 ), 5 ); return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } public CmdRadio( id ) { if( get_pcvar_num( g_pBlockRadio ) ) return PLUGIN_HANDLED_MAIN; return PLUGIN_CONTINUE; } public RestartRound( ) set_pcvar_num( g_pSvRestart, 1 ); // COLORCHAT ///////////////////////////////////////////// ColorChat( id, Color:type, const szMessage[], {Float,Sql,Result,_}:... ) { if( !get_playersnum( ) ) return; new message[ 256 ]; switch( type ) { case NORMAL: message[0] = 0x01; case GREEN: message[0] = 0x04; default: message[0] = 0x03; } vformat( message[ 1 ], 251, szMessage, 4 ); message[ 192 ] = '^0'; replace_all( message, 191, "\YEL", "^1" ); replace_all( message, 191, "\GRN", "^4" ); replace_all( message, 191, "\TEM", "^3" ); new iTeam, ColorChange, index, MSG_Type; if( id ) { MSG_Type = MSG_ONE_UNRELIABLE; index = id; } else { index = CC_FindPlayer(); MSG_Type = MSG_BROADCAST; } iTeam = get_user_team( index ); ColorChange = CC_ColorSelection(index, MSG_Type, type); CC_ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if( ColorChange ) CC_Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[iTeam]); } CC_ShowColorMessage( id, type, message[] ) { message_begin( type, g_iMsgSayText, _, id ); write_byte( id ); write_string( message ); message_end( ); } CC_Team_Info( id, type, team[] ) { message_begin( type, g_iMsgTeamInfo, _, id ); write_byte( id ); write_string( team ); message_end( ); return 1; } CC_ColorSelection( index, type, Color:Type ) { switch( Type ) { case RED: return CC_Team_Info( index, type, TeamName[ 1 ] ); case BLUE: return CC_Team_Info( index, type, TeamName[ 2 ] ); } return 0; } CC_FindPlayer( ) { for( new i = 1; i <= g_iMaxplayers; i++ ) if( g_bConnected[ i ] ) return i; return -1; }
Silnik coda tu masz klasy itp:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <nvault> #define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod" #define VERSION "1.0-3" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32 #define MAX_WIELKOSC_OPISU 256 #define MAX_ILOSC_PERKOW 120 #define MAX_ILOSC_KLAS 100 #define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0 #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832 new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90,0, 100}; new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24, 50, 100 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty. new szybkosc_rozdania[33]; new MsgScreenfade; new vault; new SyncHudObj, SyncHudObj2; new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo, cvar_doswiadczenie_za_obrazenia, cvar_doswiadczenie_za_wygrana, cvar_typ_zapisu, cvar_limit_poziomu, cvar_proporcja_poziomu, cvar_blokada_broni; new perk_zmieniony, klasa_zmieniona; new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1], opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1], ilosc_perkow; new nazwa_gracza[33][64], klasa_gracza[33], nowa_klasa_gracza[33], poziom_gracza[33], doswiadczenie_gracza[33], perk_gracza[33], wartosc_perku_gracza[33]; new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33], Float:szybkosc_gracza[33], Float:redukcja_obrazen_gracza[33]; new punkty_gracza[33], zdrowie_gracza[33], inteligencja_gracza[33], wytrzymalosc_gracza[33], kondycja_gracza[33]; new bool:gracz_ma_tarcze[33], bool:gracz_ma_noktowizor[33]; new bonusowe_bronie_gracza[33], bonusowe_zdrowie_gracza[33], bonusowa_inteligencja_gracza[33], bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33], bonusowa_kondycja_gracza[33]; new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1], opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], ilosc_klas; new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4; new bool:freezetime = true; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10"); cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50"); cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2"); // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200"); cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35"); cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase"); register_clcmd("say /class", "WybierzKlase"); register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy"); register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy"); register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku"); register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow"); register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow"); register_clcmd("say /item", "Pomoc"); register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku"); register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk"); register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk"); register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty"); register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty"); register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty"); register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc"); register_clcmd("useperk", "UzyjPerku"); register_clcmd("radio3", "UzyjPerku"); register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende"); register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1); RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni"); RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy"); RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); vault = nvault_open("CodMod"); MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj(); perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL); klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL); copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak"); copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot"); copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak"); set_task(1.0, "plugin_cfg"); } public plugin_cfg() { new lokalizacja_cfg[33]; get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg)); server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg); server_exec(); } public plugin_precache() { precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); } public plugin_natives() { register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1); register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1); register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1); register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1); register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1); register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1); register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1); register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1); register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1); register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1); register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1); register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1); register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1); register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1); register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1); register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1); register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1); register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1); register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1); register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1); register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1); register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1); register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1); register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1); register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1); register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1); register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1); register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1); register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1); register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1); register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1); register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1); register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1); register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1); register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1); register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1); register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk"); register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new Float: velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); new Float: speed = vector_length(velocity); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300); return FMRES_IGNORED; } public Odrodzenie(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); if(nowa_klasa_gracza[id]) UstawNowaKlase(id); if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public UstawNowaKlase(id) { new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]); if(ret == 4) { klasa_gracza[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0); WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } public DajBronie(id) { for(new i=1; i < 32; i++) { if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id])) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); fm_give_item(id, weaponname); } } if(gracz_ma_tarcze[id]) fm_give_item(id, "weapon_shield"); if(gracz_ma_noktowizor[id]) cs_set_user_nvg(id, 1); new weapons[32]; new weaponsnum; get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum); for(new i=0; i<weaponsnum; i++) if(is_user_alive(id)) if(maxAmmo[weapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]); } public ZastosujAtrybuty(id) { redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1))); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1); szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3; set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); } public PoczatekRundy() { freezetime = false; for(new id=0;id<=32;id++) { if(!is_user_alive(id)) continue; Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100); set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); switch(get_user_team(id)) { case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2"); case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start"); } } } public NowaRunda() freezetime = true; public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_health(this) <= 1) return HAM_IGNORED; SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this])); return HAM_IGNORED; } public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker)) { new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia); while(damage>20) { damage -= 20; doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia; } } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; } public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo); if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10); if(!perk_gracza[attacker]) UstawPerk(attacker, -1, -1, 1); doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie; } SprawdzPoziom(attacker); return HAM_IGNORED; } public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity) { static health; health = get_msg_arg_int(1); if (health < 256) return; if (!(health % 256)) set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1); set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255); } public client_authorized(id) { UsunUmiejetnosci(id); get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63); UsunZadania(id); set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); } public client_disconnect(id) { ZapiszDane(id); UsunUmiejetnosci(id); UsunZadania(id); } public UsunUmiejetnosci(id) { nowa_klasa_gracza[id] = 0; UstawNowaKlase(id); klasa_gracza[id] = 0; poziom_gracza[id] = 0; doswiadczenie_gracza[id] = 0; punkty_gracza[id] = 0; zdrowie_gracza[id] = 0; inteligencja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0; bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0; bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0; bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0; maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0; szybkosc_gracza[id] = 0.0; UstawPerk(id, 0, 0, 0); } public UsunZadania(id) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME); remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC); } public WygranaTerro() WygranaRunda("TERRORIST"); public WygranaCT() WygranaRunda("CT"); public WygranaRunda(const Team[]) { new Players[32], playerCount, id; get_players(Players, playerCount, "aeh", Team); new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana); if(get_playersnum() < 3) return; for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i]; if(!klasa_gracza[id]) continue; doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana; client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana); SprawdzPoziom(id); } } public KomendaOpisPerku(id) OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]); public OpisPerku(id, perk, wartosc) { new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU]; new losowa_wartosc[15]; if(wartosc > -1) num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14); else format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]); format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]); replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc); client_print(id, print_chat, "Perk: %s.", nazwy_perkow[perk]); client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_perku); } public OpisPerkow(id) { new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisPerkow_Handle(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } OpisPerku(id, item, -1); OpisPerkow(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; } public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new tytul[25]; format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)); format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1)); format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)); format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; } public KomendaResetujPunkty(id) { client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Umiejetnosci zostana zresetowane."); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); ResetujPunkty(id); } public ResetujPunkty(id) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2; inteligencja_gracza[id] = 0; zdrowie_gracza[id] = 0; kondycja_gracza[id] = 0; wytrzymalosc_gracza[id] = 0; if(punkty_gracza[id]) PrzydzielPunkty(id); } public CurWeapon(id) { if(!is_user_connected(id)) return; new team = get_user_team(id); if(team > 2) return; new bron = read_data(2); new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone); if(!(1<<bron & bronie)) { new weaponname[22]; get_weaponname(bron, weaponname, 21); ham_strip_weapon(id, weaponname); } if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id]) engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield"); UstawSzybkosc(id); } public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) { new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, id, id); DestroyForward(forward_handle); return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav")) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); return FMRES_SUPERCEDE; } if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id]) { cs_set_user_nvg(id, 0); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public UzyjPerku(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, id, id); DestroyForward(forward_handle); return PLUGIN_HANDLED; } public ZapiszDane(id) { if(!klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]); new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu); nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata); return PLUGIN_CONTINUE; } public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[6][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]); poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; return PLUGIN_CONTINUE; } public WyrzucPerk(id) { if(perk_gracza[id]) { client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); UstawPerk(id, 0, 0, 0); } else client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Nie masz zadnego perku."); } public SprawdzPoziom(id) { if(!is_user_connected(id)) return; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false; while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu) { poziom_gracza[id]++; punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; zdobyl_poziom = true; } while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)) { poziom_gracza[id]--; stracil_poziom = true; } if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu) { poziom_gracza[id] = limit_poziomu; ResetujPunkty(id); } if(stracil_poziom) { ResetujPunkty(id); set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); } else if(zdobyl_poziom) { punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } ZapiszDane(id); } public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum : SkillConnect.eu^nPostac : %s^nEXP : %i / %i^nLevel : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : SkillConnect.eu]^n[Postac : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[Level : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazReklame(id) { id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME; client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote"); client_print(id, print_chat, "[Deathrun] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc."); } public Pomoc(id) show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub \yuseperk\w - Uzycie perku", -1, "Pomoc"); public UstawSzybkosc(id) { id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0; if(klasa_gracza[id] && !freezetime) set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]); } public DotykBroni(weapon, id) { if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new model[23]; pev(weapon, pev_model, model, 22); if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } public DotykTarczy(weapon, id) { if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; if(gracz_ma_tarcze[id]) return HAM_IGNORED; return HAM_SUPERCEDE; } public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) { if(!ilosc_perkow) return PLUGIN_CONTINUE; static obroty[33]; if(obroty[id]++ >= 5) { UstawPerk(id, 0, 0, 0); obroty[id] = 0; return PLUGIN_CONTINUE; } perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk; wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc || wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; new ret; new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk); DestroyForward(forward_handle); perk_gracza[id] = 0; forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk); DestroyForward(forward_handle); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc); if(ret == 4) { UstawPerk(id, -1, -1, 1); return PLUGIN_CONTINUE; } perk_gracza[id] = perk; wartosc_perku_gracza[id] = wartosc; obroty[id] = 0; if(pokaz_info && perk_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[Deathrun] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; } public UstawDoswiadczenie(id, wartosc) { doswiadczenie_gracza[id] = wartosc; SprawdzPoziom(id); } public UstawKlase(id, klasa, zmien) { nowa_klasa_gracza[id] = klasa; if(zmien) { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } } public UstawTarcze(id, wartosc) { if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0))) fm_give_item(id, "weapon_shield"); } public UstawNoktowizor(id, wartosc) { if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0))) cs_set_user_nvg(id, 1); } public DajBron(id, bron) { bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<<bron); new weaponname[22]; get_weaponname(bron, weaponname, 21); return fm_give_item(id, weaponname); } public WezBron(id, bron) { bonusowe_bronie_gracza[id] &= ~(1<<bron); if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]])) return; new weaponname[22]; get_weaponname(bron, weaponname, 21); if(!((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG))) engclient_cmd(id, "drop", weaponname); } public UstawBonusoweZdrowie(id, wartosc) bonusowe_zdrowie_gracza[id] = wartosc; public UstawBonusowaInteligencje(id, wartosc) bonusowa_inteligencja_gracza[id] = wartosc; public UstawBonusowaKondycje(id, wartosc) bonusowa_kondycja_gracza[id] = wartosc; public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc) bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc; public PrzydzielZdrowie(id, wartosc) { new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; zdrowie_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielInteligencje(id, wartosc) { new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; inteligencja_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielKondycje(id, wartosc) { new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; kondycja_gracza[id] += wartosc; } public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2; wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]); punkty_gracza[id] -= wartosc; wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc; } public PobierzPerk(id, &wartosc) { wartosc = wartosc_perku_gracza[id]; return perk_gracza[id]; } public PobierzIloscPerkow() return ilosc_perkow; public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len) { if(perk <= ilosc_perkow) { param_convert(2); copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]); } } public PobierzOpisPerku(perk, Return[], len) { if(perk <= ilosc_perkow) { param_convert(2); copy(Return, len, opisy_perkow[perk]); } } public PobierzPerkPrzezNazwe(const nazwa[]) { param_convert(1); for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++) if(equal(nazwa, nazwy_perkow[i])) return i; return 0; } public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom) return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu); public PobierzDoswiadczenie(id) return doswiadczenie_gracza[id]; public PobierzPunkty(id) return punkty_gracza[id]; public PobierzPoziom(id) return poziom_gracza[id]; public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe) { new zdrowie; if(zdrowie_zdobyte) zdrowie += zdrowie_gracza[id]; if(zdrowie_bonusowe) zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id]; if(zdrowie_klasy) zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]]; return zdrowie; } public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa) { new inteligencja; if(inteligencja_zdobyta) inteligencja += inteligencja_gracza[id]; if(inteligencja_bonusowa) inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id]; if(inteligencja_klasy) inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]]; return inteligencja; } public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa) { new kondycja; if(kondycja_zdobyta) kondycja += kondycja_gracza[id]; if(kondycja_bonusowa) kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id]; if(kondycja_klasy) kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]]; return kondycja; } public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa) { new wytrzymalosc; if(wytrzymalosc_zdobyta) wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id]; if(wytrzymalosc_bonusowa) wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id]; if(wytrzymalosc_klasy) wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]]; return wytrzymalosc; } public PobierzKlase(id) return klasa_gracza[id]; public PobierzIloscKlas() return ilosc_klas; public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len) { if(klasa <= ilosc_klas) { param_convert(2); copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]); } } public PobierzOpisKlasy(klasa, Return[], len) { if(klasa <= ilosc_klas) { param_convert(2); copy(Return, len, opisy_klas[klasa]); } } public PobierzKlasePrzezNazwe(const nazwa[]) { param_convert(1); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) if(equal(nazwa, nazwy_klas[i])) return i; return 0; } public PobierzZdrowieKlasy(klasa) { if(klasa <= ilosc_klas) return zdrowie_klas[klasa]; return -1; } public PobierzInteligencjeKlasy(klasa) { if(klasa <= ilosc_klas) return inteligencja_klas[klasa]; return -1; } public PobierzKondycjeKlasy(klasa) { if(klasa <= ilosc_klas) return kondycja_klas[klasa]; return -1; } public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa) { if(klasa <= ilosc_klas) return wytrzymalosc_klas[klasa]; return -1; } public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi); public ZarejestrujPerk(plugin, params) { if(params != 4) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW) return -1; pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin; get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU); min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3); max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4); return ilosc_perkow; } public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 7) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); return ilosc_klas; } stock ham_strip_weapon(id, weapon[]) { if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0 new wId = get_weaponid(weapon) if(!wId) return 0 new wEnt while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {} if(!wEnt) return 0 if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt) if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt) set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) ) return 1 } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); } stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0; new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item)); if (!pev_valid(ent)) return 0; new Float:origin[3]; pev(index, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); new save = pev(ent, pev_solid); dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index); if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return -1; } public BlokujKomende() return PLUGIN_HANDLED;
W temacie: [KOSZ] [Problem] DMG Deathreun
20.04.2015 19:14
kolejka:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta_util> #include <deathrun_stats> #define PLUGIN "Kolejka do TT" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1) #define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1) new Array: arKolejka; new kolor; new hud; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) arKolejka = ArrayCreate(1,32); kolor = register_cvar("kolejka_kolorek", "0 255 0"); register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","HamSpawned",1) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a", "1=0") hud = CreateHudSyncObj(); set_task(1.0, "wyswietl",.flags = "b"); } public DeathMsg(){ new victim = read_data(2) new iRet = iFind(victim); if(iRet != -1){ ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet); if(iRet == 0 && ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == victim){ ArrayDeleteItem(arKolejka,0); if(ArraySize(arKolejka) > 0) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40); } } return PLUGIN_HANDLED; } public HamSpawned(id){ if(!is_user_alive(id)) return ; fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 40); } public event_RoundStart() { ArrayClear(arKolejka); } public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker) return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE; public fwPlayerFinished(id) { if( is_user_alive( id ) && cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT ){ new iRet = iFind(id); if(iRet == -1) ArrayPushCell(arKolejka,id); if(is_user_alive(ArrayGetCell(arKolejka,0))) fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka,0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40); else ArrayDeleteItem( arKolejka , 0 ); } } public wyswietl() { new msg[512]; new bool: bNone = true; new szName[64] for(new i = 0;i<ArraySize(arKolejka);i++){ if(!is_user_alive(ArrayGetCell(arKolejka,i))){ ArrayDeleteItem(arKolejka,i) continue; } get_user_name(ArrayGetCell(arKolejka,i), szName,charsmax(szName)); formatex(msg, 511, "%s%d. %s^n", msg, i+1, szName); bNone = false; } if(bNone) formatex(msg, 511, "Lista jest pusta"); new color[15], rgb[3][4]; get_pcvar_string(kolor, color, 14); parse(color, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3); set_hudmessage(str_to_num(rgb[0]), str_to_num(rgb[1]), str_to_num(rgb[2]), 0.78, 0.3, 0, 6.0, 1.0); ShowSyncHudMsg(0, hud, "Kolejka:^n%s^n^n", msg); } public client_disconnect(id) arClear(id); public client_connect(id) arClear(id); arClear(id){ new iRet = iFind(id); if(iRet == -1) return ; ArrayDeleteItem(arKolejka,iRet) } iFind(id){ for(new i = 0;i<ArraySize(arKolejka);i++){ if(ArrayGetCell(arKolejka,i) == id) return i; } return -1; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: Lylu2
- Regulamin