Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

daslol1 - zdjęcie

daslol1

Rejestracja: 19.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2015 00:07
-----

Moje tematy

[PROBLEM] Plugin blokujący HE

20.02.2015 08:45

Siema, mam plugin, który blokuje granat 10s po rozpoczęciu rundy (+ freezetime), spełnia swoje zadanie, lecz paskudzi konsolę.

#include <amxmodx>

new bool: blokada;

public plugin_init(){
	register_plugin("Blokada HE", "1.0", "MarWit")
	register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public NewRound(){
	blokada = true
	set_task(15.0, "Odblokuj")
}

public CurWeapon(id){
	if(blokada && read_data(2)==CSW_HEGRENADE)
		engclient_cmd(id, "lastinv")
}

public Odblokuj()
	blokada = false
L 02/19/2015 - 14:11:26: Info (map "cs_office") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150219.log")
L 02/19/2015 - 14:11:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "heblock.amxx")
L 02/19/2015 - 14:11:26: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 02/19/2015 - 14:11:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "heblock.amxx")
L 02/19/2015 - 14:11:27: [AMXX] Run time error 3: stack error 
L 02/19/2015 - 14:11:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "heblock.amxx")
L 02/19/2015 - 14:11:28: [AMXX] Run time error 3: stack error 

debug dopisany, nic więcej nie sypie. W czym problem?

[ROZWIĄZANE] Naprawa QuadDamage

27.01.2015 08:03

Hejo!

Wczoraj wgrany i sypnął errorem :).

 

L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_quaddamage.amxx")

L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX]    [0] codperk_quaddamage.sma::TakeDamage (line 76)
 
if(!ma_perk[idattacker])
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	if(!(task_exists(idattacker+44)))
		return HAM_IGNORED
	
	SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
	
	return HAM_IGNORED
}

Kod

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define TIME 20

new const perk_name[] = "Quad Damage";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33]

new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 5, 20)
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc
	
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
	remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
	precache_sound(SoundStart)
	precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
	if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
		Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
		switch(CzasTrwania)
		{
			case 3:
			{
				Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
				client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
			}
			case 2:	Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
			case 1:
			{
				Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
				cod_set_user_perk(id, 0)
			}
		}
	}
}
public cod_perk_used(id)
{
	client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
	set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
}
public QuadDamage(id)
{
	id-=44
	CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	if(!(task_exists(idattacker+44)))
		return HAM_IGNORED
	
	SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
	
	return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
	write_short( duration );
	write_short( holdtime );
	write_short( fadetype );
	write_byte ( red );
	write_byte ( green );
	write_byte ( blue );
	write_byte ( alpha );
	message_end();
}

 

Instalacja - wymiękam

19.12.2014 08:54

Cześć.. Kolejny temat w ciągu kilku dni, ale .. cóż..

 

Mój problem dotyczy instalacji AMXBans Stable (http://amxx.pl/topic...-edit-23082012/)

 

W dalszej części pokażę krok po kroku jak przebiegał mój proces instalacji.

 

 

Spoiler

 

Na powyższych screenach widać, że wszystko zostało zrobione prawidłowo, lecz po kliknięciu "Idź do AMXBans..." otrzymałem komunikat:

Warning: Creating default object from empty value in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/setup.php on line 12

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/setup.php:12) in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/setup.php on line 309

Po usunięciu z paska adresu setup.php komunikat wygląda nieco inaczej:

Warning: Creating default object from empty value in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/include/config.inc.php on line 7

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/include/config.inc.php:7) in /home/LOGIN/domains/ADRES/public_html/amxbans/index.php on line 38

O co w tym wszystkim chodzi? Dostęp, tzw procent został dodany..

 

Plik setup.php - linia 12 i 309

Spoiler

 

Plik config.inc.php - linia 7

Spoiler

 

Oraz plik index.php - linia 38

Spoiler

 

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu!

[ROZWIĄZANE] Problem z blokadą puszczania rakiet

17.12.2014 22:47

Witam! Korzystałem z tej metody blokowania puszczania rakiet (http://amxx.pl/topic...zczania-rakiet/) ale nie działa jak należy :/.

 

Blokować - blokuje, ale po upływie zadeklarowanego czasu nie puszcza tych rakiet (cały czas pokazuje informacje, że rakiety można puścić 10s po upływie nowej rundy).

Próbowałem na swoich klasach - blokuje, nie puszcza. Wziąłem nawet klasę (która działała - podane w przykładzie wyżej), nadal blokuje, ale nie puszcza..

 

Jakim sposobem można to przyblokować?

[ROZWIĄZANE] [COD Nowy] Drobna modyfikacja dwóch perków

15.12.2014 08:37

Cześć! Dopiero zaczynam przygodę z COD Modem i mam drobny problem z modyfikacją dwóch perków, tj. Naboje ninjy oraz notatki kapitana.

 

Notatki kapitana

Spoiler

Obecnie jest taki: Odbijasz 1-5 pociskow na runde. Ja natomiast chcę. aby odbijał 4 (nie 1-4, tylko samo 4)

 

Kolejny perk, Naboje ninjy

Spoiler

Podobnie jak wyżej, Naboje Ninjy - Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30 procent zadanych obrażeń.

Ja chcę, by regenerowało się o 30 - od razu. Liczę na pomoc ;)