Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

koziar - zdjęcie

koziar

Rejestracja: 16.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.03.2019 18:41
-----

Moje tematy

bug premki

23.08.2013 12:16

witam. mam taki problem dotyczący klas premium. wszystkie klasy premium mam dodane na flagę s. wszystko jest Okej ale niestety mam problem z innymi graczami ,chodzi mi o to że każdy ma serwerze klasy premium. zastanawiałem się czy nie zrobiłem błąd dodając wszystkie klasy na 1 flagę. być może przez to?

Forum - Hud Info

16.08.2013 08:38

Witam.

Mam pewien problem. Chciałbym zmienić nazwę forum w hudinfo ale nic nie mogę znaleźć. Jezeli jest ktos chetny do pomocy to proszę o nia.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <csx>


#define PLUGIN "[COD Nowy] Advanced Hud Info"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "QTM_Peyote & =ToRRent"


/* P.S Wstepny plugin stworzyl Peyote, ja go zmodyfikowalem
Jezeli chcesz zeby wszystko dzialalo jak ta lala :P
to w QTM_Codmod.amxx znajdz public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
i zamien caly public na to:
public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
{
if(perk <= ilosc_perkow)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);
}
}
oraz znajdz public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
i zamien na:


public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
{
param_convert(2);
copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
}
}


I powinno chulac :D (chyba xD)
*/
new g_syncHudObj;
new pcvar_showEnemiesInfo;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


pcvar_showEnemiesInfo = register_cvar("cod_enemiesinfo", "1"); 
// czy chcesz wyswietlac informacje o przeciwnikach ? 1 - Tak, 0 - Nie


g_syncHudObj = CreateHudSyncObj();


set_task(0.1, "showHudInfo", _, _, _, "b");
}


public showHudInfo()
{
for(new id=1; id <= 32; id++)
{
if(!is_user_connected(id))
continue;


new iTarget, iBody;
get_user_aiming(id, iTarget, iBody);


if(!is_user_connected(iTarget) || is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


new iTargetTeam = get_user_team(iTarget);
new szName[33], szPerkName[33], szClassName[33];
get_user_name(iTarget, szName, 32);
cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(iTarget), szPerkName, 32);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(iTarget), szClassName, 32);
new clip, ammo, wpnid = get_user_weapon(iTarget, clip, ammo)
new wpnname[32]
if(wpnid)
{
xmod_get_wpnname(wpnid, wpnname, 31)
}
if(iTargetTeam != get_user_team(id) && !get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo))
return PLUGIN_CONTINUE; // jezeli cvar=0, po nacelowaniu na wroga nic sie nie stanie


if(iTargetTeam != get_user_team(id) && get_pcvar_num(pcvar_showEnemiesInfo))
{
set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 20, iTargetTeam == 2? 110: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.57, 1, 1.5, 0.4, 0.03, 0.2, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
//show_hudmessage(id, "Nick: %s^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
// jezeli cvar=1 po nacelowaniu na wroga wyswietla sie powyzsza informacja
}
else if(iTargetTeam == get_user_team(id))
{
set_hudmessage(iTargetTeam == 1? 255: 20, iTargetTeam == 2? 110: 20, iTargetTeam == 2? 255: 0, -1.0, 0.57, 1, 1.5, 0.4, 0.03, 0.2, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_syncHudObj, "Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), wpnname, clip, ammo, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
//show_hudmessage(id, "Nick: %s / HP: %i / Bron: %s (%i | %i)^nKlasa: %s (%i lvl.) / Perk: %s", szName, get_user_health(iTarget), wpnname, clip, ammo, szClassName, cod_get_user_level(iTarget), szPerkName);
// po nacelowaniu na swojego, zobaczysz taka informacje
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
} // Noi cyc malina Oo