Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sekus - zdjęcie

sekus

Rejestracja: 12.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.08.2013 12:25
-----

Moje posty

W temacie: Problem z serwerem pb i www

18.08.2013 19:52

// Paintballgun.amxx   
amx_pbgun 1 // - Włącza paintballgun
amx_pbusp 1 // - Włącza USP paintballgun
amx_pbglock 1 // - Włącza Glock paintballgun
pbgun_color 2 // - Kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun 3 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa tt (1-5)
pbgun_ctgun 7 // - Zmienia model rodzaju broni, ktory uzywa ct (6-10)
pbgun_shots 100 // - Ile kolorowych "kulek" może być wywalonych raz (jeśli twój serwer się psuje lub laguje, obniża tę wartość)
pbgun_velocity 1000 // - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed 0,01 // - Czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life 5 // - Jak długo te farbki zostają roztegowane :D
pbgun_glow "ab" // - a = glows paintball, paintball, b = trasa
pbgun_damage 60 // - Ilość zadanych obrażeń, które zadaje strzelając farbkami
pbgun_sound 1 // - Dzwięki strzału i uderzenia
// Paintballmod.amxx
amx_pbmod 1 // - Bronie na farbki włączone na "1"
amx_pbammo 4 // - Ile "przeładowań" każdy gracz otrzymuje
amx_pbmoney 1 // - Włącza jeśli gracz nie ma kasy
amx_pbstrip 1 //- Włącza jeśli bronie gracza są usuwane
amx_pbdm 0 // - Jeśli włączone to gracze będą ożywieni po 3sekundach po umarciu
amx_pbspawnprotect 6 // - Czas w którym gracz nie może być zabity po jego ożywieniu(0, aby wyłączyć)