Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mikijak - zdjęcie

mikijak

Rejestracja: 09.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.03.2017 20:31
-----

Moje tematy

Plugin zmieniający model broni osobny dla CT i TT na flage.

06.06.2014 21:35

Witam,

 

Szukam pluginu , który na daną flagę będzie zmieniał model broni dla CT i TT (modele mają być osobne).

Przyklad:

 

Flaga t

 

CT ma zamiast zwykłego noża no. paralizator, a TT kij bejsbolowy.

 

Jest to plugin na JailBreak.

 

Z gory dziękuję!

[ROZWIĄZANE] Plugin pokazujący czas otworzenia cel.

27.05.2014 12:39

Witam

 

Szukam pluginu dzięki, któremu w HUD oraz, w say pokazuje się czas otworzenia cel. Przykład:

 

CT otwiera cele o 7:38, w HUD oraz say pokazuje się napis:

 

 

"[JailBreak]Cele zostały otworzone o 7:38."

 

Z góry dzięki! :)

 

@edit. Dobrze by było gdyby jeszcze zapisywał się, w logach.

[ROZWIĄZANE] Szukam pluginu dzięki któremu pisze, w say gdy CT zabije TT

26.05.2014 12:54

Witam

 

Szukam pluginu, który pokazuje, w say info gdy strażnik zabije więźnia. Jest to plugin JailBreak. Wygląda to tak:

 

 

"[JailBreak]Strażnik Mikijak zabił więźnia x."

 

Z góry dziękuję!

[ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie muzyki w pluginie jail_zombie

23.05.2014 21:25

Witam

 

Chciałbym aby ktoś mi przerobił poniższy plugin tak, aby na start (gdy zacznie się zabawa) zaczynała sie muzyka, w formacie .mp3 i kończyla po zabawie. Proszę nie dawać mi linka do poradnika jak to zrobić ponieważ mi nie działa..

 

Z góry dziękuje !

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
 
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "[JB] ZombiDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
native cs_set_player_model(id, newmodel[]);
new id_zabawa;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
id_zabawa = jail_register_game("ZombiDay");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/zombi_cypis/zombi_cypis.mdl");
precache_model("models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
 
precache_sound("ambience/the_horror2.wav");
}
 
public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
set_lights("#OFF");
 
ZombiRegister(false);
CreateFog(0, .clear=true);
}
}
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{ 
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy maja czas na zkampienie sie^n%s - Wiezniowie zaczynaja szukac^nKto zabije straznika dostaje FreeDaya w nastepnej rundzie", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest ZombiDay";
 
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_tt_hit_ct(true);
 
CreateFog(0, random_num(100,150), 1, 1, 0.006);
 
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
 
UstawZombi(i);
}
 
setting[0] = 2;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
setting[7] = 2;
}
}
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
ZombiRegister(true);
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
 
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
set_lights("a");
jail_open_cele();
 
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_tt_hit_ct(false);
 
emit_sound(0, CHAN_AUTO, "ambience/the_horror2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
 
////////zombi////////
new HamHook:hSpawn, HamHook:hItemDeploy, HamHook:hKilled;
new fmTouch, fmPlayerPreThink;
 
public ZombiRegister(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!hSpawn)
hSpawn = RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
else
EnableHamForward(hSpawn);
 
if(!hItemDeploy)
hItemDeploy = RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwWeaponKnife", 1);
else
EnableHamForward(hItemDeploy);
 
if(!hKilled)
hKilled = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwKilled", 1);
else
EnableHamForward(hKilled);
 
if(!fmTouch)
fmTouch = register_forward(FM_Touch, "fwTouch");
 
if(!fmPlayerPreThink)
fmPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
}
else
{
if(hSpawn)
DisableHamForward(hSpawn);
 
if(hItemDeploy)
DisableHamForward(hItemDeploy);
 
if(hKilled)
DisableHamForward(hKilled);
 
if(fmTouch)
{
unregister_forward(FM_Touch, fmTouch);
fmTouch = 0;
}
 
if(fmPlayerPreThink)
{
unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fmPlayerPreThink);
fmPlayerPreThink = 0;
}
}
}
 
public fwKilled(id, attacker, shouldgib)
{ 
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(id) != 2 || get_user_team(attacker) != 1) 
return HAM_IGNORED;
 
jail_set_prisoner_free(attacker, false, true);
client_print(attacker, 3, "[ZOMBI] Dostaniesz FreeDay'a w nastepnej rundzie!");
return HAM_IGNORED;
}
 
new Float:g_wallorigin[33][3];
public fwTouch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
        
new classname[32];
pev(world, pev_classname, classname, 31);
if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id]);
}
 
public fwPlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
static button; 
static flags; 
button = get_user_button(id);
flags = get_entity_flags(id);
if(button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 800, velocity);
velocity[2] = 210.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
if(button & IN_USE)
{
static Float:origin[3];
pev(id, pev_origin, origin);
 
if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)     
return;
 
if(flags & FL_ONGROUND) 
return;
 
if(button & IN_FORWARD)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 240, velocity);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(button & IN_BACK)
{
static Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, -240, velocity);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
} 
}
 
public fwWeaponKnife(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner); //pev_owner daje opóźnienie i można tego użyć
if(get_user_team(id) == 1)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
}
 
public fwSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
return;
 
UstawZombi(id);
}
 
UstawZombi(id)
{
CreateFOV(id);
 
jail_set_user_speed(id, 200.0);
set_user_health(id, 1000);
 
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_player_model(id, "zombi_cypis");
 
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/jb_cypis/v_zombi.mdl");
}
 
stock CreateFOV(const index = 0, const number = 170)
{
static msgFOV;
if(msgFOV || (msgFOV = get_user_msgid("SetFOV")))
{
message_begin(index? MSG_ONE_UNRELIABLE: MSG_BROADCAST, msgFOV, .player = index);
write_byte(number);
message_end();
}
}
 
stock CreateFog( const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false )
{
static msgFog;
if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
 
message_begin(index? MSG_ONE_UNRELIABLE: MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index);
write_byte(clamp(red, 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue, 0, 255));
write_long(_:density);
message_end();
}
}
////////zombi////////
 

Plugin HUD

29.01.2014 14:41

Cześć !

 

Szukam pluginu który wyświetli na serwerze w HUD takie informacje:

 

Forum:

Ranga: np. lamus

Ranga: x/30

Vip: Jak ktos ma Vipa to tak jak nie to nie.

 

Chciałbym aby plugin mial kolor zielony oraz był pod radarem. Z góry dziękuje !