Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Camper.Kampi - zdjęcie

Camper.Kampi

Rejestracja: 08.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2014 13:27
-----

#433490 BeeF3

Napisane przez dasiek w 18.07.2012 09:00

Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.


BeeF3




Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.

W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.


W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje


* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).

* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP

* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim

momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną

pluginem/itemem/bronią)

* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda


Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku

możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.


Większość rzeczy jest już w natywach.


Info Ogólne


Wersja : 0.84 (brak Exp'a)
Zapis Plecaka : nVault/Sql
Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3
Cvary : Brak


Komendy

w Say'u

/plecak - Otwiera menu plecaka

/usun - usuwa jeden ze slotow


/zmien - zmiana specjalizacji


w konsoli


beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')


Wymagania :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <HamSandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <sqlx>
#include <xs>




Biblioteka Modu.

Spoiler

Jak Konfigurowac?


Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.

Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.


parametr=wartosc





Opis pozostałych


Spoiler


jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)

p_kill = 1;
hp_za_leczenie = 3;
punkty_za_leczenie = 0;
punkty_za_budowe = 0;
punkty_za_rakiete = 0;
jest_plecak = true;
developer_mod = false;
polaczony_sql = 0;
g_vault = 0;
apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY;
copy(Host,64,"127.0.0.1");
copy(DataBase,64,"test")
copy(User,64,"BeeF3");
copy(Passwd,64,"");





W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.

Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.


W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )


Pozdrawiam i życzę miłej gry :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#611933 Obrona Wieży v0.3 Alpha

Napisane przez GT Team w 01.02.2014 21:48

Obrona Wieży Mod

 

Jest to mod, zapewne wszystkim fanom serii Tower Defense znany,

 

chodzi w nim ogólnie o obronę "Wieży/Zamku" to zależy od interpretacji.

 

Postaram się napisać o nim jak najwięcej, o całej konfiguracji itd..

 

Teksty pogrubione traktuj jako ważne.

 

 

Przebieg rozgrywki w tej modyfikacji jest następujący:
 
Po wejściu gracza na serwer, gracz automatycznie przydzielany jest do którejś z drużyn, panuje sojusz wobec nich.
Jeżeli gracz będzie sam na serwerze, zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zagrania tzw. Single Player.
Po rozpoczęciu gry, następują kolejno po sobie tzw. Wave czyli tu:rundy ( dalej wave ), które uprzednio przy wczytywaniu mapy są wczytywane ( o tym niżej ) Gracz w trakcie rozgrywki może dokupywać sobie wieże strażnicze czyli wieżyczki, które pomagają jemu i całemu serwerowi przetrwać wave. Po zakończeniu rozgrywki w zależności od przebiegu sytuacji, czy gracze wygrali, czy przegrali zostaje wyświetlony komunikat o najlepszym graczu i zmianie na nastepną mapę ( na razie jest jedna, gdyż do gry wymagane są specjalne mapy, o tym niżej ).

 
Rozdział I. : Konfiguracja

Chcieliśmy zapewnić dostatecznie jak największą możliwość edycji "wszystkiego" poprzez cvary, pliki konfiguracyjne, modeli i dźwięków, by każdy mógł zedytować to wszystko do własnych upodobnień.

Ogólne:

odpowiadający plik: td_cvars.cfg
Ogólne dane można zmieniać w cvarach, czyli ilośc złota za zabicie potora, ilośc pieniędzy itp..
 
Modele:

odpowiadający plik: td_models.ini

Są dwie metody zmiany modelu:

 

1) Plik

Ważne, by nie wpisywać tam żadnego .mdl, tylko nazwę folderu, ponieważ jest to formatowane w taki sposób:
models/TD/nazwa_folderu/nazwa_folderu.mdl


2) Podmieniamy plik

 

Dźwięki:

odpowiadający plik: td_sounds.cfg

Aby zmienić dźwięk, wystarczy, że zmienisz jego ścieżkę w pliku, albo go podmienisz

 

Wieżyczki, koszty:

odpowiadający plik:td_turrets_config.cfg

 

Tutaj jest trochę skomplikowane, ale postaram się to opisać jak najprościej.

 Przy FIRE_FREQ  liczba oznacza szybkostrzelnośc w 1/10 sec.

 Przy RANGE liczba oznacza zasięg wieżyczki do danego poziomu  X RANGE_X

 Przy PRICE liczba oznacza koszt ulepszenia wieżyczki do danego poziomu X PRICE_X

 Przy DMG liczby oznaczają liczbę zadawanych obrażeń w danym poziomie w przedziale od: X do X
 czyli np : DMG_3 50 60 co daje: na 3 poziomie wieżyczka będzie strzelać obrażeniami od 50 do 60

WAVY:

Spróbuję wam opisać system "programowania" wavów na przykładzie z pliku standard_waves.ini czyli:

; wave = (type, num, hp, speed )
; wave = (boss|bonus, num, hp normal, speed normal, boss hp, speed boss)

;USTAWIENIA WAVÓW

BASE_HEALTH = 100 ; Hp Wieży
TIME_TO_WAVE = 20 ; Czas do następnego wava
MONSTER_DAMAGE = 4 ; Zadwane obrażenia Wieży
BOSS_DAMAGE = 8 ; Zadawane obrażenia bossa wieży
TURRETS = 1 ; Wieżeczki włączone = 1 / wyłączone = 0
;Tylko jestli TURRETS == 1
MAX_MAP_TURRETS = 30 ; Maxymalna liczba wieżyczek na DANĄ MAPĘ
TOWER_MODEL = 1 ; Pokazać model wieży ? 1 = włączone / 0 = wyłączone

;WAV'Y

1 = (NORMAL, 15, 250, 250)           ; 1 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 15 | HP: 250 | Speed: 250 
2 = (NORMAL, 16, 300, 250)           ; 2 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 16 | HP: 300 | Speed: 250 
3 = (NORMAL, 17, 340, 260)           ; 3 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 17 | HP: 340 | Speed: 260 
4 = (FAST, 12, 300, 400)             ; 4 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 12 | HP: 300 | Speed: 400
5 = (NORMAL, 20, 450, 230)           ; 5 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 20 | HP: 450 | Speed: 230 
6 = (STRENGHT, 15, 800, 193)         ; 6 Wave | Typ: Mocny | Ilość: 15 | HP: 800 | Speed: 193
7 = (NORMAL, 24, 600, 270)           ; 7 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 24 | HP: 600 | Speed: 270 
8 = (BONUS, 25, 650, 260, 1000, 400) ; 8 Wave | Typ: Bonus | Ilość: 25 | HP: 650 | Speed: 260 | + BONUS HP: 1000 | Speed: 400 
9 = (FAST, 25, 450, 500)             ; 9 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 25 | HP: 450 | Speed: 500 
10 = (BOSS, 0, 0, 0, 15000, 200)    ; 10 Wave | Typ: Boss | Ilość: 1 ( Sam Boss) | HP: 15000 | Speed: 200

Oprócz tego, możemy dodać [LOAD_STANDARD_WAVE] ( przed wavami ) czyli np na mapie td_jakas_mapa wczyta konfigruację, ale pominie wavy i wczyta je z pliku standard_wave.ini

 

Rozdział 2: Wymagania:

Wersja Bin: 6027

Wersja Orpheu: 2.5.1

Wersja Amxx: 1.8.2 >

 

Otóż, iż zwykły amxmodx nie daje nam extra funkcji jakie posiada orpheu, jestem zmuszony właśnie go użyć, do zrobienia nieskończonej rundy.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich> ; NAJNOWSZY!!!! W Paczce
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <xs>
#include <td>
#include <dhudmessage> ; W paczce
#include <td_const>

Proszę również dopisąć do modules.ini frazę: orpheu

 

W Paczce znajduje się działający hamsandwich pod najnowsze najnowsze biniarki.

======================================================================================================

 

Co do tworzeniu map, postaram się zrobić w najbliższym czasie tutorial czy taką dokumentację z głównymi informacjami how to.

Rozdział 3: Skille

Dla urozmaicenia rozgrywki, wprowadziłem system umiejętności, który jest resetowany co zmianę mapy, czyli nabijamy skille bezpośrednio na mapę. Aby zdobyć poziom umiejętności ( Maksymalnie 7 ) musimy zabić potwora. ( Wieżyczki nabijają nam również ) Jeżeli osiągniemy poziom pierwszy ( czyli zabijemy 12 potworów ) zresetuje się nam ilość zabić z 12tu do 0 i będziemy musieli zabić 20 potworów by osiągnąć poziom 2

 

Spis umiejętności:

Poziom 1: "Zadajesz 2 obrazenia wiecej." Wymagana ilość zabić: 12
Poziom 2: "Jestes 10% szybszy." Wymagana ilość zabić: 20
Poziom 3: "Otrzymujesz za kazde zabicie 1-no zloto wiecej" Wymagana ilość zabić: 38
Poziom 4: "Dostajesz o $150 wiecej" Wymagana ilość zabić: 58
Poziom 5: "Jestes 25% szybszy" Wymagana ilość zabić: 70
Poziom 6: "Zadajesz 8 obrazen wiecej" Wymagana ilość zabić: 87
Poziom 7: "Mozesz atakowac piorunem potwora co 30s klawiszem 'X'" Wymagana ilość zabić: 100

Uwaga:

Skile się łączą, czyli jeżeli uzyskamy poziom 1, będziemy zadawać o dwa obrażenia więcej, jeżeli uzyskamy poziom drugi, będziemy zadawać dwa obrażenia więcej + 10% szybkości itd..

Jeżeli będziemy mieć poziom 6-ty to będziemy zadawać w sumie 10 obrażeń więcej [ 2 obr z 1 lvl i 8 obr z 6 lvl ]

 

Rozdział 3.1: Debug

W tdnew.sma na początku usuń // jeżeli chcesz mieć włączony debug lub dodaj // jeżeli chcesz go wyłączyć

#define DEBUG

Rozdział 3.2: Komendy

Użycie pioruna domyślnie na klawiszu "X" czyli "radio2"

Główne menu gry po wpisaniu /menu

Otwarcie się menu skilli po wpisaniu /skill

Informacja o aktualnej rundzie ( jeżeli ktoś przegapił ) po wpisaniu /info

Otwarcie się menu wieżyczek po wpisaniu /turrets

Odrespienie się, gdy straciliśmy życie /odrodz

Rozdział 3.3: Do woli

Jak wspomniałem wcześniej, chcieliśmy dać graczom pewien rodzaj swobody i dlatego każdy gracz będzie mógł sobie osobno ustawić takie opcje jak: Położenie, Kolor HUD oraz inne bajery. ^D^

Rozdział 4: Zakończenie + Download (15mb) + Inne Informacje

Chciałbym poinformować, że pracowałem nad tym modem z przerwami ok. 1,5 roku, gdyż na początku wyglądało to o wiele inaczej, oraz o wiele dziwniej :P Również chciałbym przekazać, że nie każdemu mod może się podobać, i proszę o krytykę, gdyż naprawdę da mi to dużo do myślenia,,

Dlaczego alpha ? Ponieważ na pewno nie jest to wersja ostatnia i zapewne zawiera jakieś bugi (które mi umknęły), które zapewne będę musiał poprawić

Liczę na doecenienie mojego trudu i przepraszam, że tak nie jasno opisałem, czy założyłem temat, Pozdrawiam

 

 

Wersja 0.1 Alpha


Pierwsze wydanie moda

https://www.mediafir...mxcb9k487mbfgqu

 

Wersja 0.1 Alpha: Turrets Fix

-Naprawienie drobnego błędu w wieżyczkach

http://www.mediafire...d Alpha fix.rar

Załączony plik  Tower Defense Mod Alpha.rar   9,66 MB  278 Ilość pobrań

 

Wersja 0.2 Alpha

-Dodanie aktualnych map jako standardowe w tym modzie, czyli są w paczce.
-Dodanie modułu hamsandwich (linux)
-Wgranie nowej wersji nieskonczonej rundy dzialajacej z najnowszymi binarkami(tylko)

http://www.mediafire...d_0.2_Alpha.rar

 

Wersja 0.3 Alpha

-Poprawienie wykonania komendy /start. Od teraz komendę może użyć gracz, 
gdy na serwerze znajdują się 2 osoby.
-Dodanie pokazywanie wymaganej liczby fragów w dziale "Umiejętności" w głównym menu.
-Drobne usterki i poprawki wyświetlanych tekstów.
-Poprawienie niekompilującego się pliku .sma
-Dodanie nowego include
-"Naprawienie" dźwięku "Start_Wave", który się w ogóle nie odtwarzał

http://www.mediafire...d_Alpha_0.3.rar

 

 

Lista aktualnych map znajduje się tutaj:

http://cs.gamebanana.../maps/cats/8329

 

Krótki filmik prezentujący moda:
https://www.youtube....h?v=2OMKjRL0TTQ

 

 

 

Podziękowania:

 

DarkGL ^D^

 

fuzja88 (ExTaZa?!) (pm161) :facepalm:

 

pd311 :^D

 

sebul :mur:

 

benio101 :D

 

HubertTM

 

Cypis'

 

oraz całemu portalu amxx.pl




#571500 [Dokumentacja Mobilna] AllDoc + biblioteki AmxX

Napisane przez dasiek w 14.09.2013 16:12

WITAM!

Ostatnio dosyć mi się nudziło i postanowiłem wrócić do dawnej "miłości" jaką jest programowanie pod urządzenia mobilne z Androidem.

Wynikiem tego jest aplikacja

AllDoc 

czyli Aplikacja dzięki której można mieć zawsze przy sobie dokumentacje dowolnego języka programowania. 

Wersja AmxX.pl -> Dodano do paczki biblioteki AmxX

shot_000003.png shot_000005.png shot_000006.png

Wymagania


*Android 2.1+

*Karta SD

 

Instalacja Aplikacji


W telefonie (Jeśli wyłączone) - wejdź w ustawienia -> Ustawienia aplikacji/Aplikacje -> Zaznacz "Nieznane źródła"

-Pobierz plik - Załączony plik  ALLDOC_AMXX.zip   291,91 KB  328 Ilość pobrań

-Wrzuć plik apk z paczki z załącznika na kartę pamięci

-Menedżerem plików zlokalizuj aplikacje i zainstaluj ją.

Instalacja Bibliotek


-wrzuć pliki z folderu Libs z pobranej paczki na kartę SD do folderu alldoc (jeśli folderu nie ma utworz go bądź odpal aplikacje - utworzy się automatycznie)

-Naciśnij fizyczny klawisz "menu" w telefonie i wybierz Dodaj

-Wybierz interesującą Cię bibliotekę

-Poczekaj chwilę. Aplikacja odświeży listę bibliotek gdy instalacja zostanie zakończona. 

Usuwanie Bibliotek


-Naciśnij funkcyjny klawisz "menu" w telefonie i wybierz Usuń

-Wybierz bibliotekę do usunięcia 

-Poczekaj chwilę. Aplikacja odświeży listę bibliotek gdy usuwanie zostanie zakończone. 

Biblioteki w Paczce


-amxmodx

-fakemeta

-codmod

-cstrike

-fun

-engine

-hamsandwich

-nvault

APLIKACJA BĘDZIE ROZWIJANA

Obecnie jej wygląd nie powala więc będzie do poprawki , poza tym - mam kilka pomysłów na rozszerzenie  

Podziękowania

Dla Benio101 i GwynBleidD za API dokumentacji. :)

 

Pytania? Pomysły? Problemy? Pisz!: )


  • +
  • -
  • 34


#558864 Nauka AMXX na wideo!

Napisane przez Kot-CSHH w 27.07.2013 23:41

Pewnie dość sporo osób chciałoby się nauczyć scriptingu AMXX, ale są przerażeni ilością czytania, dla tych, którzy nie lubią czytać, znalazłem dość proste poradniki na serwisie YouTube. I tutaj zwracam uwagę, iż nie ja jestem autorem danych nagrań, wszystkie filmiki zostały stworzone przez Adi13pl13: poniżej daję link do 5 filmów:

Wstep: http://youtu.be/i2HVAEn6aEU
Odcinek 1: http://youtu.be/23Ar1USqIgw
Odcinek 2: http://youtu.be/VUraGAmAk6k
Odcinek 3: http://youtu.be/bAmGtzbso50
Odcinek 4: http://youtu.be/0LsU1yWLMug
Odcinek 5: http://youtu.be/4YhkBiXoASg

Mam nadzieje, że się spodoba.


  • +
  • -
  • 2


#283574 Przygotowanie stanowiska pracy - Notepad++

Napisane przez DarkGL w 16.08.2011 11:03

Notepad++ Przygotowanie stanowiska pracy

Dlaczego notepad++ ?
Jest kilka powodów :
  • Nie muli przy 8k linijek (tak jak np. amxx-studio)
  • Pozwala używać polskich znaków bez żadnego include
  • Wygodny
  • Posiada wiele przydatnych funkcji


Instalacja programu:
  • Na początek musimy oczywiście ściągnąć notepad++

    Oficjalna strona programu
    obecnie najnowsza wersja to v5.9.3
    proponuje ściągnąć
    Notepad++ v5.9.3 Installer
  • Instalacja jest bardzo prosta jedynie należy uważać aby

    podczas instalacji ta opcja była odznaczona
    opcja.JPG


Styl:

Standardowy styl notepad++ dla mnie średnio nadaje się do programowania pokaże jak go zmienić Dołączona grafika
  • W górnym menu programu wybieramy ustawienia a potem konfigurator stylów
  • W nowym oknie możemy wybrać jeden z dostępnych styli

    opcja6.JPG


Kolory składni na standardowym stylu:

Jeśli chcemy pisać na standardowym stylu notepad++ możemy wgrać 1 plik dzięki któremu składnia będzie kolorowana wygląda to tak
skladnia.JPG
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.rar   5,94 KB  2654 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył

Styl do programowania:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  pawnIntegrated.rar   20,71 KB  3666 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 2 pliki z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył ma to wyglądać tak

    opcja3.JPG
  • Tak wygląda plik sma po otwarciu
    wygladstyl.JPG
    według mnie dużo czytelniej :)


Styl jak AMXX Studio / Pawn Studio:
Dla osób które przyzwyczaiły się do AMXX Studio / Pawn Studio polecam ten styl kolory są te same jak w tych programach ;]
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  userDefineLang.zip   15,53 KB  1225 Ilość pobrań

  • W eksploratorze windows wpisujemy

    %appdata%\Notepad++

    opcja2.JPG
  • Kopiujemy 1 plik (userDefineLang.xml) z rozpakowanego archiwum które ściągnęliśmy przed chwilą do folderu który się nam otworzył
    Wygląda to tak
    amxxstyl.JPG


Powiązanie plików:
  • Włączamy teraz notepad++ z górnego menu wybieramy Ustawienia->Preferencje potem wybieramy zakładkę Powiązanie plików wybieramy customize następnie dodajemy pliki sma i inc o tak

    opcja4.JPG
    opcja5.JPG
  • Punkt dla osób które podczas robienia rzeczy w podpunkcie wyżej miały zainstalowane na komputerze AMXX Studio lub PAWN Studio
  • Wchodzimy w panel sterowania

    opcja7.JPG
  • Przełączamy do widoku klasycznego



    opcja8.JPG
  • Klikamy dwa razy na "opcje folderów"
  • W nowym oknie wybieramy zakładkę "Typy plików"
  • Znajdujemy rozszerzenie .sma i klikamy zamień (jeśli nie znajdziemy to po prostu klikamy nowy i dodajemy ;) )



    opcja9.JPG
  • Znajdujemy na liście notepad++ i klikamy ok



    opcja10.JPG
  • Powtarzamy dwa punkty powyżej dla rozszerzenia .inc (zamiast sma szukamy inc Dołączona grafika )


TextFX Auto poprawianie tabulacji:

W AMXX Studio i Pawn Studio mieliśmy bardzo przydatną funkcje poprawiania tabulacji kodu (tools->indenter) w notepad++ też możemy ją mieć i to nawet lepiej działającą.
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "TextFX Characters" i instalujemy
    textfx.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie w górnym menu widzimy nową zakładkę "TextFX" ma ona bardzo wiele opcji (polecam się pobawić ;) ) ale interesuje nas tylko jedna "Reindent C++ code" która jest w "TextFX Edit" jej użycie mając otwarty plik sma powoduje uporządkowanie kodu.
    reindent.JPG
    Przed:
    przed.JPG
    Po:
    po.JPG


Kompilacja pluginów:

Notepad++ pozwala też na ustawienie sobie kompilacji pluginu pod klawisz :)
  • Wchodzimy tutaj
    manager.JPG
  • W zakładce "Available" znajdujemy "NppExec" i instalujemy
    nppexec.JPG
    będzie potrzebny restart notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w opcje Pluginy -> NppExec -> Execute
    execute.JPG
  • W oknie które nam się pojawi wklejamy taki kod
    cd $(CURRENT_DIRECTORY)
    			"E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" "$(FILE_NAME)"
    oczywiście zamiast "E:\Documents and Settings\DarkaGL\Pulpit\compiler\amxxpc.exe" podajemy własną ścieżkę do pliku amxxpc.exe
    radzę poczytać o kompilacji lokalnej http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
    Klikamy save i nadajemy nazwę "AMXX Compiler"
  • Wchodzimy teraz w Pluginy -> NppExec -> Advanced Options
  • Pokaże się nam nowe okno w Item Name wpisujemy "AMXX Compiler"
    a w Associated Scripts wybieramy AMXX Compiler (chyba że ustawiliśmy inna nazwę w punkcie wyżej ;) )
  • Klikamy Add/Modify i OK
  • Restartujemy Notepad++
  • Po restarcie wchodzimy w Ustawienia -> Skróty Klawiszowe
  • W zakładce Plugin commands znajdujemy AMXX Compiler i klikamy na niego 2 razy
    commands.JPG
  • Otworzy się nam nowe okno w którym ustawiamy pod jakim klawiszem mamy kompilacje ja wybrałem F9
    commands2.JPG
    możemy oczywiście jaki chcemy ;)
  • Klikamy OK a potem Close i to wszystko kompilacja jest już pod wybranym klawiszem



Auto podpowiadanie składni:
  • Ściągamy ten plik
    Załączony plik  autocomplete.rar   36,76 KB  1687 Ilość pobrań

  • Wchodzimy do
    Program Files\Notepad++\plugins\APIs
    i kopiujemy do tego folderu rozpakowane pliki ze ściągniętego archiwum
  • Otwieramy Notepad++. Ustawienia -> Preferencje -> Zakładka Kopia/Auto-uzupełnianie
  • Zaznaczamy "Włącz auto-uzupełnianie" możemy też zaznaczyć podpowiadanie parametrów funkcji , w prawym górnym rogu widzimy od ... znaków podajemy tutaj liczbę znaków od kiedy notepad++ ma podpowiadać nazwę
    U mnie wygląda to tak
    autouzu.JPG
  • Po ustawieniu wszystkiego klikamy Zamknij gotowe :) !
    A tak wygląda podpowiadanie nazwy funkcji
    autouzupel.JPG


Używane polskich znaków:
Aby używać polskich znaków w pluginie należy
  • Otworzyć plik sma
  • W górnym menu wybrać zakładkę Format
  • Wybrać "Koduj w UTF-8 (bez BOM)" lub "Konwertuj na format UTF-8 bez BOM"
  • Zapisać plik i to tyle kompilujemy normalnie.

  • +
  • -
  • 70


#379826 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a

Napisane przez Misiaczek ;c w 13.03.2012 05:46

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )

Dołączona grafika


Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 6 poziomach: Poczatkujacy, Podstawowy, Weteran, Expert,Profesjonalista, Licencja agenta 007
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale Dołączona grafika
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego XP (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem SQL/MYSQL) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| CS Flags ] //
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Ustawienia MySQL ] //
bf2_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| Odznaki ] //
bf2_odznaka_hp "10" // Dodatkowe HP za odznake Supportu (Standardowo 10)
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" // Dodatkowa Szybkosc za odznake SMG (Standardowo 15)
bf2_odznaka_kasa "150" // Dodatkowa Kasa za odznake Platny Morderaca (Standardowo 150)
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 1 (Standardowo 0.9375)
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 2 (Standardowo 0.875)
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 3 (Standardowo 0.8125)
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 4 (Standardowo 0.75)
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 5 (Standardowo 0.65625)
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" // Grawitacja od odznaki z gravitracji - Poziom 6 (Standardowo 0.5625)
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 1 (Standardowo 50)
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 2 (Standardowo 100)
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 3 (Standardowo 150)
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 4 (Standardowo 200)
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 5 (Standardowo 250)
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" // Dodatkowy Armor na Start za ilosc posiadanych odznak - Poziom 6 (Standardowo 300)
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0] //


Dołączona grafika
say:
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/odznaki4 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.4
/odznaki5 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.5
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

konsola:
bf2_resetstats - resetuje twoje staty

Dołączona grafika

bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-5 a level w granicach 0-3
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
bf2_resetserverstats - kasowanie całego rankingu na serwie (dla tego pluginu)




Dołączona grafika

1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN Dołączona grafika
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.silema...mxx/bf2webdocs"


4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w bf2rank.sma:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
#define ADMIN_RESET ADMIN_IMMUNITY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Włączenie kolorowego say. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define KOLOROWY_SAY

zamień na:

#define KOLOROWY_SAY


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

6. Włączenie zapisu na MySQL. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define SQL

zamień na:

#define SQL


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0 | Ustawienia MySQL ] //
bf2rank_db_host "localhost" //Host bazy danych
bf2rank_db_user "root" //Użytkownik Bazy danych
bf2rank_db_pass "root" //Haski bazy danych
bf2rank_db_database "bf2rank" //Nazwa bazy danych


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

7. Włączenie V.I.P z BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define VIP_BF2

zamień na:

#define VIP_BF2


dodatkowo trzeba jeszcze ustawić cvary Dołączona grafika

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.0| VIP ] //
bf2_vip_money_per_damage "3" // Dodatkowa Kasa za kazde zadane obrazenia (Standardowo 3)
bf2_vip_money_kill_bonus "500" // Dodatkowa Kasa za zabicie HSem (Standardowo 500)
bf2_vip_money_hs_bonus "300" // Dodatkowa Kasa za zabicie (Standardowo 300)
bf2_vip_hp "15" // Dodatkowe HP za zabicie (Standardowo 15)
bf2_vip_hp_hs "30" // Dodatkowe HP za zabicie HSem (Standardowo 30)
bf2_vip_max_hp "200" // Maksymalna ilosc HP od VIPa (Standardowo 200)
bf2_vip_menu "1" //(1|0) - Menu broni po bf2_vip_menu_runda rundzie (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_vip_menu_runda "3" // Po ilu rundach ma dzialac menu broni vipa (Standardowo 3)


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

8. Włączenie Prefixów w BF2. Znajduje się to w bf2rank.sma:
znajdź:

//#define PREFIX

zamień na:

#define PREFIX



Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!


Dołączona grafika

W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.5.0 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować. (przykład: C:Program FilesValve)
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Dołączona grafika

CStrike
CSX
FakeMeta
Fun
Hamsandwich
nVault or MySQL (zależy jaką forme zapisu wybierzesz)


Dołączona grafika

Lista Zmian:
1.5.1a:
* Naprawiono bug cichego chodzenia jak sie ma odznake z SMG
1.5.1:
* Poprawione Menu Vip (Bronie)
* Usunęto <tutor> bo i tak był nie używany
* Usunięto <weapon.inc> czy jak ktoś woli <weapon> zastąpienie tego funkcją z <fun>
1.1.1~1.5.0:
* Masa poprawek i dodatków których az nie chce mi sie wymieniać
1.1.0:
* Usunięcie modułu CStrike Dołączona grafika
* Usunięcie modułu Fun
* Dodanie nowego pliku inl (stock.inl) z dodatkowymi stockami które pomogły zastąpić moduły Fun oraz CStrike Dołączona grafika
1.0.7:
* Łatwiejsza konfiguracja MySQL(osobne cvary)
* Poprawiony cvar bf2_wymus Dołączona grafika
1.0.6:
* Poprawiono numeracje (wcześniej pisało 1.0.4 Dołączona grafika)
* Poprawione ze jak się miało 12 odznak to się nie dostawało pancerza Dołączona grafika
* Poprawiono błąd z dawaniem maksymalnej wartości pancerza
* Poprawiona komenda bf2_resetserverstats
* Poprawiona odznak Assaul Badge(HP) aby dodawała hp tylko w tedy gdy nasza wartość jest mniejsza od tej którą aktualnie mamy(usuwa bugi erroru z vip plugin itp)
* Zmieniono 3 ostatnie odznaki aby można je było zdobyć gdy odznaki są wyłączone
* Zmieniono tryb ładowania danych, na szybszy i aby nie powodował błędów z botam
1.0.5:
* Zamieniono komendy bf2_hud i bf2_shadows na bf2_wymus
* Poprawiono menu
* Poprawiono wymuszanie ustawień
1.0.4:
* Poprawione komendy bf2_hud i bf2_shadows
* Naprawiono błąd cichego chodzenia
* Mała poprawka w plikach pomocy
1.0.3:
* Poprawka odznaki odpowiedzialnej za dawanie HE oraz optymalizacja owego kodu
* Dodanie wymuszanie cl_shadows (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_shadows "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Dodanie przycisku Wstecz w menu
* Lekkie zmiany w menu Dołączona grafika
* Dodanie pliku .amxx z colorchatem aktywnym
* Zmieniony opis jednej z odznak
1.0.2:
* Usunięcie starej definicji semicolon
* Male poprawki w menu
* Mini poprawka błędu z 1.0.1
1.0.1:
* Naprawiono zapis odznaki Profesjonalista
* Poprawiona mały błąd wywołujący error
* Poprawiono informacje o ilosci zdobytych odznak
1.0:
* Naprawiony błąd z zapisame nvalut
* Dodano Kolorowy Say
* Poprawka kilku błędów
* Dodanie 21 rangi "Marszalek Polski"
* Dodanie 4 Poziomu odznak "Profesjonalista"
* Dodanie komendy "/gracze" ktorej brakowało Dołączona grafika
* Dodanie wymuszanie hudcenterid "1" (mozna to wylaczyc Dołączona grafika) bf2_hud "0" [0-Wylaczone | 1-Wlaczone]
* Poprawione pliki pomocy
* Dodanie colorchat.inc do paczki
* Mod bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v1.5.3 by pRED*

Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać Dołączona grafika

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Dołączona grafika


Archwium Spakowane jest 7Zip'em tak więc proszę to tez 7Zip'em wypakowywać albo błąd będzie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 56