Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wiesio - zdjęcie

Wiesio

Rejestracja: 05.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.04.2014 20:20
-----

Moje tematy

Prośba o 8 klas m. in. "Kapitan[Premium]"

29.03.2014 10:52

Witam. Proszę o zrobienie 8 klas.

 

1) Kapitan[Premium]

 

hp =     40

inta =    0

speed =   30

wytrzy =   0

Bronie: AWP / He / Famas

 

Opis. Posiada 1/1 z AWP oraz 1/2 HE.

ADMIN_LVL H

-------------------------------------------------------------------------------------

2) SiwyMechanik

 

hp =     30

inta =    0

speed =  80 

wytrzy =  0

Bronie: TMP/ Deagle / Smoke

 

Opis: Posiada zmniejszoną widoczność (tak ok. 50%), jest szybki, oraz dodatkowe 7 DMG z TMP (BEZ INTY!)

---------------------------------------------------------------------------------------

 

3) Szturmowiec

 

hp =     30

inta =    0

speed =   30

wytrzy =   0

Bronie: M4A1 / Deagle

 

Opis. Posiada +5 DMG z M4 oraz podwójny skok.

--------------------------------------------------------------------------------------

 

4) Komandor[Premium]

 

hp =     40

inta =    0

speed =   20

wytrzy =   0

Bronie: AWP / Famas

 

Opis. Podczas trzymania AWP jego widoczność spada, dodatkowe skok, dmg z AWP+inta

 

ADMIN_LVL H

---------------------------------------------------------------------------------------

5) Assasin [Premium]

 

hp =     (-90)

inta =    0

speed =   30

wytrzy =   0

Bronie: Deagle

 

Opis. Posiada 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza, prawie niewidzialny.

 

ADMIN_LVL H

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

6) Duszek

 

hp =     30

inta =    0

speed =   40

wytrzy =   0

Bronie: AK47 / Deagle / Smoke

 

Opis.  Moze przenikać przez ściany 6 sek

------------------------------------------------------------------------------------------

7) Ne0

 

hp =     30

inta =    0

speed =   90

wytrzy =   0

Bronie: Elity / Deagle / HE

 

Opis: Posiada 1/2 z HE.

------------------------------------------------------------------------------------------

 

8) Punisher[Premium]

 

hp =     40

inta =    0

speed =   40

wytrzy =   0

Bronie: M4A1 / Uzi

 

Opis.  Moze włączyć niesmiertelnosc, ktora trwa 5 sekund.

ADMIN_LVL H

 

 

Pozdr. Wiesio

 

Prośba o VIP'a i SVIP'a

28.03.2014 16:10

Witam. Prosiłbym o zrobienie dwóch VIP'ów

 

A) VIP

 

- grawitacja 500

- 101 HP

- ciche chodzenie

- przywitanie gdy wchodzi na serwer

- napis SVIP w tabeli wyników

- Prefix przed nickiem [VIP]

- /vips pokazuje vipy online

- Na początku kazdej rundy dostaje HE

- Admin_lvl H

 

B) SuperVIP

 

- grawitacja 400

- 200 HP

- ciche chodzenie

- przywitanie

- napis VIP w tabeli wyników

- Prefix przed nickiem [SVIP]

- /vips pokazuje vipy online

- Na początku kazdej rundy dostaje dwa HE

- Admin_lvl G

- Dodatkowe 2 skoki

- Auto BunnyHop

 

Z góry Dziękuję i Pozdrawiam.

Proszę o .amxx i .sma

Gorąca prośba o VIP'a PaintBall

20.08.2013 10:22

Witam

Proszę o zrobienie mi VIP'a na serwer PaintBall

 

VIP ma posiadać:

-101HP

-Prefix przed nickiem w czacie np. [VIP]Wiesio

-Napis V.I.P w tabeli wyników

-Przywitanie gdy wchodzi na serwer

-Strój VIP'a (CT,TT)

-Zloty marker (P90)

-2 skoki

-Mniejsza grawitacja

 

Proszę o szybki zrobienie VIP'a

Prośba o VIP'a na PB

20.08.2013 09:29

Witam,

Czy mogłby mi ktoś zrobić VIP'a na PB??

 

VIP ma posiadać:

101 HP

2 skoki

Mniejsza grawitacja

Model VIP'a

Prefix przed nickiem Jak coś pisze np. [VIP]Wiesio: czesc

Przywitanie gdy wchodzi na serwer

Bedzie się znajdował na liście /vips

 

Proszę o jak najszybsze zrobienie VIP'a

Modyfikacja trzech klas m. in. "Famaster"

19.08.2013 18:52

Witam proszę o zkompilowanie tych dwoch klas, ponieważ mam przy tym problem :)

 

Komandor:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Komandor[Premium]";
new const opis[] = "Dostaje Famasa, ma 1/1 z kosy (prawy przycisk), ma mniejszą grawitacje, jest szybki.";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandor[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
}

Famaster

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "Famaster";
new const opis[] = "Dostaje Famasa i ma z niego dodatkowe 5obrazen(+inteligencja)";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS>>);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}

oraz proszę o dodanie Klasie SlowMan Admin LVL G

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "SlowMan";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 99(+intelgencja) obrazen";
new const bronie = 1<< CSW_GALI | 1<< CSW_VESTHELM | 1<< CSW_SMOKEGRENADE ;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast, sprite_white;

public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_enabled(id)
{
set_user_armor(id, 125);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_armor(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public ResetHUD(id)
set_task(0.1, "ResetHUDx", id);

public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(!ma_klase[id]) return;

}

public Death()
{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}

public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(id, pid, 99.0, 1.0);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}