Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mam Cie! - zdjęcie

Mam Cie!

Rejestracja: 04.08.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.01.2015 10:16
-----

#681775 [KOSZ] Trzy klasy Premium

Napisane przez GrubSon w 08.01.2015 17:47

#include 
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Piroman (Klasa Premium)";
new const opis[] = "650 punktów grawitacji, rakieta";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Piroman (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

Piroman.




#349211 Odnawianie perku po zmianie klasy.

Napisane przez d0naciak w 14.01.2012 15:02

dodaj do pluginu


public cod_class_changed(id)
wytrzymalosc_perku[id] = 0;

  • +
  • -
  • 5


#681741 [ROZWIĄZANE] Kompilacja pliku sma

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 08.01.2015 15:49

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#205089 Modele i inne na Cod Mod edited By HubertTM

Napisane przez Droso w 11.01.2011 16:46

SIEMA.OTO PACZKA Z MODELAMI I PLUGINEM CWZ KTÓRY ZMIENIA CELOWNIK I
BULLET DAMAGE KTÓRY POKAZUJE OBRAŻENIA



Oto lista pluginÓw to trzeba dopisać do plugins.ini :
zamiana_modeli.amxx  ; zmienia modele
cwz.amxx ; dodaje celownik na ppm / jeśli nie chcesz celownika na PPM to wyłącz ten plug
bulletdamage.amxx  ;pokazuje obrazenia ktore zadales i ktore dostales


Cvary:
-brak

Jakie bronie zmienia plugin :
-m4
-ak47
-mp5
-tmp
-m249 (krowa)
-Xm1014 szybki szotgan
-m3 wolny shot
-usp
-glock
-p90
-aug
-awp
-deagle
-knife


ScreenShoty (nie wszystkie bronie!)

M4- CLICK
AWP: GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AWP > Silver awp > Screens)
Ak47 - screen brak jest podobne do starego bardziej nowoczesne i ma celownik laserowy jaki były w Cod MW
AUG- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > AUG > MRC AUG > Screens)
P90 - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > p90 > MRC(P90) > Screens)
DEAGLE - GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Desert Eagle > V1985 Deagle On shortez Anims > Screens)
M3- WYPAS : GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > M3 > Akimbo Shotguns: Spas 12 + Winchester Model 1887 > Screens)
XM- GameBanana: Screens (Skins > Counter Strike : 1.6 > Xm > Akimbo Shotguns:XM> Screens)
CELOWNIK JAK NACISNIESZ PPM : ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Wiem że to nie wszystkie, ale styl załapaliście :D

Instalacja:
cwz.ammx zamiana_modeli.amxx i bulletdamage.amxx wrzucić do addons/plugins i na końcu plugins.ini dopisać te trzy pluginy .
Jeszcze modele.ini wrzucić do addons/configs

Modele broni itp... wrzucić do cstrike/models/codgb/


To chyba wszystko jak by nie działało pisać.


DOWNLOAD:
Załączony plik  cstrike.rar   15,7 MB  2961 Ilość pobrań

lub hosting zewnętrzny:
Kliknij aby pobrać / Click to download


(jeśli chcecie .sma, pluginÓw są kilka postÓw niżej ;))

Nie działa? Napisz w komentarzach może coś nie dodałem.
Jeśli czegoś nie wrzucisz (modeli) na pewno błąd .




Jest to paczka z mojego servera . Proszę pisać kto pobierał i oceniać paczkę .


#update 17.03.12r - nowy hosting + HubertTM nie zapomina o swoich paczkach/pluginach :D

Pozdrawiam HubertTM
  • +
  • -
  • 25


#672622 [MEGA] Świąteczne Rs'y | Jedyne takie | [MEGA]

Napisane przez Fanatyczny w 30.11.2014 09:48

Autor:Przemek (Ja)

 

Ilość utworów: 13

 

Typ dźwięku : MP3

 

Długość utworów: 9-21 sec

 

Źródło: Sam robiłem

 

Link do utworów: http://www20.zippysh...36335/file.html

 

Nazwa utworów:

1. Morgen - Święta przed PC

2. Słoń - Święta 2009

3. Cascada - Last Christmas

4. Basshunter - I miss you

5. --------------------

6. 52 Dębiec - Kryszmas alkoholis

7. Train - Shake it UP

8. Melanie Thornton - Wonderful Dream

9. 52 Dębiec - Kryszmas alkoholis

10.Dean Martin - Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

11.Jingle Bells (Remix) - BL3ND & TONIC

12.Shakin' Stevens - Merry Christmas Everyone

13.Basshunter - Jingle Bells (Official Remix)