Działający profesjonalista
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez
Neo Farcik
w 25.08.2013 13:15
Działający profesjonalista
Napisane przez
Neo Farcik
w 23.08.2013 21:43
Spoczko ! z edytuje tam jeszcze jedna klase co ma 1/4 z HE a jej HE nie dałem taki mały poślizg przy robieniu klasy
. I sprobuje porfesjonaliste jeszcze ale to rano bo zaraz ide kimać w razie problemów pisz.
Napisane przez
Neo Farcik
w 23.08.2013 08:07
Napisane przez
Neo Farcik
w 23.08.2013 11:14
1. Po pierwsze nie upraszałem sie o reptuacje !
2. Masz wpisane klasy w plugins -codmod i albo plugins ja mialem to samo i musialem je wpisaćdo tego i do tego. A jak nei to zmien silnik QTM_CodMod na jakiś inny Jak bedziesz chciał to napsiz podeśle ci fajny silnik '] ale pisz na priv ob bedzie spina adminów
Napisane przez PrzemekW
w 23.08.2013 11:10
Napisane przez
Pr0 Ogar970
w 20.08.2013 12:12
Napisane przez felo
w 09.08.2013 12:12
Napisane przez
Wartownik
w 08.08.2013 15:19
Flap Jack.794
Szpieg to ma byc bron mp5 , czy ak47 bo pisze mp4 a niema takiego czegos
Napisane przez Oddaj Wiertarke
w 08.08.2013 11:08
Napisane przez
GT Team
w 08.08.2013 10:23
cod_inflict_damage(attacker, pid, 100.0, 0.2, ent, (1<<24));na
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.0, ent, (1<<24));
Napisane przez Kewin. (ZeZ)
w 09.06.2013 22:50
Napisane przez
Wartownik
w 08.08.2013 09:42
Napisane przez GoldenKill
w 11.10.2012 18:34
Napisane przez GoldenKill
w 11.10.2012 16:34
Napisane przez ka.linux
w 05.08.2013 09:51
Chaotycznie napisane...
Używaj [.code] [./code] bez kropek.
pod:
new const wytrzymalosc = 20;
Brakuje:
new bool:ma_klase[33];
Usuń
if(weapon == CSW_AK47 &amp;amp;&amp;amp; damage &amp;gt; 20.0 &amp;amp;&amp;amp; random_num(1,12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Pod:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); }
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && !random(12) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }