Siemka mam problem i wydaje mi się, że coś w tej klasie jest zbugowane:
#include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <ColorChat> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "[P] Twardoglowy"; new const opis[] = "Odporny na head shoty, mniejsza grawitka i 1/2 z kosy (PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy."); return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, ""); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_klase[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); }
Bug polega na tym ze ustwaiłem w tej klasie 1/2 z kosy a wszystkie inne klasty tez dostaly 1/2 z kosy . HELP