Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

jodidoestoy - zdjęcie

jodidoestoy

Rejestracja: 31.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.07.2013 10:43
-----

Moje tematy

Plugin autobh

31.07.2013 07:40

Witam moglby mi ktos pomoc aby usunac z pluginu autobh zbedny spam " [AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop " " [AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping " Nie chce aby wystwietlalo sie to na sayu

 

Kod pluginu

 

/*
 *
 * Author: Cheesy Peteza
 * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 * Cvars:
 * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
 * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 * and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */
 
#include <amxmodx>
#include <engine>
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
 
public plugin_init() {
register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
 
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
 
public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
 
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
 
// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_authorized(id)
set_task(30.0, "showUsage", id)
 
public showUsage(id) {
if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
return PLUGIN_HANDLED
 
if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
} else {
client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
}
return PLUGIN_HANDLED
}