Wgraj amxbans_core.amxx oraz amxbans_main.amxx od nowa i zrob reinstal amxbans
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DeMo16
Rejestracja: 21.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2014 13:59





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 47
- Odwiedzin: 3 638
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bystra
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#634251 Nie czyta adminów z amxbansa
Napisane przez
beznazwy123
w 23.04.2014 16:10
#569421 Prośba o 5 Klas m. innymi (PREMIUM) Kapitan
Napisane przez CraZzy
w 02.09.2013 13:28
łapaj
Załączone pliki
-
codclass_premiumzabojca.sma 3,28 KB 31 Ilość pobrań
codclass_premiumzabojca.amxx
-
codclass_premiumkapitan.sma 2,2 KB 42 Ilość pobrań
codclass_premiumkapitan.amxx
#569210 Prośba o 5 Klas m. innymi (PREMIUM) Kapitan
Napisane przez BizoN_
w 01.09.2013 20:04
Masz Killer'a z generatora
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR"; new const opis[] = "1/6 na natychmiastowe zabicie, 1/6 na wyżucenie broni przeciwnika, nie widzialny na nożu, 8 podskoków w powietrzu 2 rakiety"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 45; new const kondycja = 45; new const inteligencja = 45; new const wytrzymalosc = 45; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 8; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 6) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
#569377 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan
Napisane przez CraZzy
w 02.09.2013 11:55
zapomnialem o saperze
Załączone pliki
-
codclass_saper.sma 3,26 KB 32 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
#569375 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan
Napisane przez CraZzy
w 02.09.2013 11:44
Testuj
Załączone pliki
-
codclass_zwinnyzolnierz.sma 1,67 KB 40 Ilość pobrań
codclass_zwinnyzolnierz.amxx
-
codclass_chuligan.sma 1,07 KB 47 Ilość pobrań
codclass_chuligan.amxx
-
codclass_nozownik.sma 1,17 KB 39 Ilość pobrań
codclass_nozownik.amxx
-
codclass_policjant.sma 3,46 KB 37 Ilość pobrań
codclass_policjant.amxx
-
codclass_ratownik.sma 4,83 KB 38 Ilość pobrań
codclass_ratownik.amxx
-
codclass_talib.sma 1,28 KB 33 Ilość pobrań
codclass_talib.amxx
#569309 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan
Napisane przez Soldier
w 02.09.2013 01:53
Proszę jakby były jakieś błędy informuj.
Załączone pliki
-
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,23 KB 46 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
-
codclass_saper.sma 3,13 KB 40 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
#569239 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan
Napisane przez CraZzy
w 01.09.2013 21:20
Snajper , za chwile bedzie reszta klas
Załączone pliki
-
codclass_snajper.sma 1,29 KB 36 Ilość pobrań
codclass_snajper.amxx
#569141 Jak usunąć początkowy lvl
Napisane przez CraZzy
w 01.09.2013 16:18
#569138 Jak usunąć początkowy lvl
Napisane przez CraZzy
w 01.09.2013 16:13
#569128 Jak usunąć początkowy lvl
Napisane przez CraZzy
w 01.09.2013 15:55
#569126 Jakie cvary na 401 lvl?
Napisane przez CraZzy
w 01.09.2013 15:53
Jak na 401lvl to proponuje :
cod_killxp 200 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 100 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 10 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 401 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 50 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
a na 4001 :
cod_killxp 2000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 100 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 4001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 80 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
#569041 Jakie Cvary na 4 k lvl
Napisane przez Gigancik
w 01.09.2013 12:46
#568610 Proszę o modyfikacje klasy Assasin
Napisane przez CraZzy
w 31.08.2013 10:17
#566609 Szukam pluginu na dawanie hasła
Napisane przez
.K3K
w 23.08.2013 22:32
#564444 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę [XXL] KiLLeR
Napisane przez aVeQ
w 17.08.2013 14:38
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DeMo16
- Regulamin