Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DeMo16 - zdjęcie

DeMo16

Rejestracja: 21.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2014 13:59
-----

#634251 Nie czyta adminów z amxbansa

Napisane przez beznazwy123 w 23.04.2014 16:10

Wgraj amxbans_core.amxx oraz amxbans_main.amxx od nowa i zrob reinstal amxbans 




#569421 Prośba o 5 Klas m. innymi (PREMIUM) Kapitan

Napisane przez CraZzy w 02.09.2013 13:28

łapaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#569210 Prośba o 5 Klas m. innymi (PREMIUM) Kapitan

Napisane przez BizoN_ w 01.09.2013 20:04

Masz Killer'a z generatora ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR";
new const opis[]    = "1/6 na natychmiastowe zabicie, 1/6 na wyżucenie broni przeciwnika, nie widzialny na nożu, 8 podskoków w powietrzu 2 rakiety";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 45;
new const kondycja  = 45;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 45;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 8;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 6) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}


  • +
  • -
  • 1


#569377 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan

Napisane przez CraZzy w 02.09.2013 11:55

zapomnialem o saperze

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#569375 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan

Napisane przez CraZzy w 02.09.2013 11:44

Testuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#569309 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan

Napisane przez Soldier w 02.09.2013 01:53

Proszę jakby były jakieś błędy informuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#569239 Prośba o 12 klas miedzy innymi Chuligan

Napisane przez CraZzy w 01.09.2013 21:20

Snajper , za chwile bedzie reszta klas

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#569141 Jak usunąć początkowy lvl

Napisane przez CraZzy w 01.09.2013 16:18

na razie wgraj tylko .amxx do plugins i restartnij serwer ewentualnie zmien mape i powiedz czy dziala


  • +
  • -
  • 1


#569138 Jak usunąć początkowy lvl

Napisane przez CraZzy w 01.09.2013 16:13

Powinno byc ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#569128 Jak usunąć początkowy lvl

Napisane przez CraZzy w 01.09.2013 15:55

addons/amxmodx/scripting/QTM_CodMod.sma


  • +
  • -
  • 1


#569126 Jakie cvary na 401 lvl?

Napisane przez CraZzy w 01.09.2013 15:53

Jak na 401lvl to proponuje :

 

cod_killxp 200 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 100 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 10 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 401 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 50 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu

 

a na 4001 :

 

cod_killxp 2000 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 1000 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 100 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 4001 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 80 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu


  • +
  • -
  • 1


#569041 Jakie Cvary na 4 k lvl

Napisane przez Gigancik w 01.09.2013 12:46

cod_killxp 1000 // doswiadczenie za zabojstwo

cod_winxp 500 // doswiadczenie za wygrana

cod_damagexp 50 // doswiadczenie za 20 obrazen

cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP

cod_maxlevel 4001 // Maksymalny poziom

cod_levelratio 60 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu


  • +
  • -
  • 1


#568610 Proszę o modyfikacje klasy Assasin

Napisane przez CraZzy w 31.08.2013 10:17

;]]]]]]]]]]]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#566609 Szukam pluginu na dawanie hasła

Napisane przez .K3K w 23.08.2013 22:32

Proszę http://amxx.pl/topic...-account-maker/


#564444 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę [XXL] KiLLeR

Napisane przez aVeQ w 17.08.2013 14:38

Łap :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1