Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 5 Klas m. innymi (PREMIUM) Kapitan

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DeMo16

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bystra
Offline

Napisano 01.09.2013 18:25

Witam proszę was o 5 klas premium na pod dodatkowym opisem pisze na jaką flager ma być dana klasa
 
[PREMIUM]Kapitan    
Inteligencja:40
Zdrowie:40
Wytrzymałość:40      
Kondycja:40
Bronie:M4A1, AWP
Dodatkowy opis: 1/1 z awp oraz 1/2 HE jak kuca z awp jes niewidzialny( 40/225)
Informacja dla wykonawcy : proszę by ta klasa była na ADMIN_LEVEL_A
 
[PREMIUM]Zabójca
Inteligencja:40
Zdrowie:40
Wytrzymałość:40
Kondycja:40
Bronie:FAMAS
Dodatkowy opis:Famas , pelny magazynek za fraga , jest prawie niewidzialny jak kuca (40/225)
1/3 z he 24 wiecej obrazen z famasa oraz 2 podskoki
Informacja dla wykonawcy : proszę by ta klasa była na ADMIN_LEVEL_B
 
 
 
[PREMIUM]Assasin
Inteligencja:40
Zdrowie:40
Wytrzymałość:40
Kondycja:40
Bronie:-
Dodatkowy opis:nie widzialny 1/1 z noża Auto BH+ 4 podskoki w powietrzu
Informacja dla wykonawcy : proszę by ta klasa była na ADMIN_LEVEL_C
 
 
[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR
Inteligencja:45
Zdrowie:45
Wytrzymałość:45
Kondycja:45
Bronie:MP5, M4A1
Dodatkowy opis: 1/6 na natychmiastowe zabicie, 1/6 na wyżucenie broni przeciwnika, 
nie widzialny na nożu, 8 podskoków w powietrzu 2 rakiety
Informacja dla wykonawcy : proszę by ta klasa była na ADMIN_LEVEL_D
 
 
 
[Mega Premium PREMIUM]PRO Assasin
Inteligencja:45
Zdrowie:45
Wytrzymałość:45
Kondycja:45
Bronie:deagle
Dodatkowy opis:nie widzialny 1/1 z noża Auto BH + 8 podskoków w powietrzu dostaje deagle 
z którego ma 1/8,  dostaje all granaty i ma 1/5 z HE
Informacja dla wykonawcy : proszę by ta klasa była na ADMIN_LEVEL_E
 
 

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_3456E9_18B6F1_F7F8F6_12EE07.png


#2 BizoN_

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2013 20:04

Masz Killer'a z generatora ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR";
new const opis[]    = "1/6 na natychmiastowe zabicie, 1/6 na wyżucenie broni przeciwnika, nie widzialny na nożu, 8 podskoków w powietrzu 2 rakiety";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 45;
new const kondycja  = 45;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 45;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Mega Premium PREMIUM]KiLLeR] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 8;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 6) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_1B1413_000000_000000.png


#3 CraZzy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:120
  • GG:
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Trn
Offline

Napisano 02.09.2013 13:28

łapaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.09.2013 13:45

Łap reszte:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych