Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GramBezNeta - zdjęcie

GramBezNeta

Rejestracja: 19.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.08.2013 19:35
-----

Moje tematy

Problem Z vipem na FFA+BF2

10.08.2013 11:31

bo tak gdy wgram na serwer vipa  każdy z przypisanym vipem nie może wejść na serwer  ten pasek gdy wchodzi się na serwer ładuje się do połowy poczym trzeba wyłączyć cs'a  przez menadzer zadań  bo się zawiesza

gdy usune vip.amxx z pligins.ini wszystko działa poprawnie

jak to naprawić  czy to wina serwera czy vipa ?

 

 

tu macie sma vipa

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vip","say_team /vip"}
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "8.0.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
    g_Array=ArrayCreate(64,32);
    for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
        register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
    }
    register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
    register_clcmd("say_team", "VipChat");
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
    new g_Name[64];
    get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new szName[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
        
        if(equal(g_Name, szName)){
            return 0;
        }
    }
    ArrayPushString(g_Array,g_Name);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
    new Name[64];
    get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
    
    new g_Size = ArraySize(g_Array);
    new g_Name[64];
    
    for(new i = 0; i < g_Size; i++){
        ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
        
        if(equal(g_Name,Name)){
            ArrayDeleteItem(g_Array,i);
            break;
        }
    }
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            CmdStartPreVip(id, uc_handle);
        }
    }
}
public event_new_round(){
    ++gRound;
}
public GameCommencing(){
    gRound=0;
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
        --skoki[id];
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id,pev_velocity,velocity);
    } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
        skoki[id] = 2;
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    skoki[id]=(gRound>=0?2:-1);
    new g_Model[64];
    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
    cs_set_user_model(id,g_Model);
    if(gRound>=0){
        set_user_health(id, get_user_health(id)+145);
        cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 200), CS_ARMOR_VESTHELM);
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    }
}
public VipStatus(){
    new id=get_msg_arg_int(1);
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
    }
}
public ShowVips(id){
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
    if(g_Vip[id]){
        new szName[64];
        get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
        
        new Name[64];
        get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
        
        if(!equal(szName,Name)){
            ArrayPushString(g_Array,szName);
            
            new g_Size=ArraySize(g_Array);
            new g_Name[64];
            for(new i = 0; i < g_Size; i++){
                ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
                
                if(equal(g_Name,Name)){
                    ArrayDeleteItem(g_Array,i);
                    break;
                }
            }
        }
    }
}
public plugin_end(){
    ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
    if(g_Vip[id]){
        new g_Msg[256],
        g_Text[256];
        
        read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
        remove_quotes(g_Msg);
        
        if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
            new g_Name[64];
            get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
            
            formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
            
            for(new i=1;i<33;i++){
                if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
                ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
            }
            return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
    precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

banowanie i wyciek z konsoli

04.08.2013 18:27

moje pytanie brzmi jak zrobić by w konsoli zbanowanego pisało coś takiego 

 

====================================================

Zostałeś zbanowany przez : "ADMIN BANUJACY'

Czas bana"CZAS BANA"

Powód bana "no tu powód"

twoje ip: "ip zbanowanego "

do bana możesz się odwołać na " jakieś tam forum "

====================================================

możecie liczyć na + 

przerobieni pluginu vip

26.07.2013 16:33

prosił bym o przerobienie tego pluginu tak aby można było dodać dla ct i tt osobne modele

 możecie liczyć na + 

vip FFA + BF2

24.07.2013 10:49

nie wiedziałem  w jakim dziale to umieścić wiec dałem to tu....jak coś to proszę o przeniesienie 

 

mam taki problem z menu vipa na moim serwerze FFA/BF2

menu vipa wyświetla się 3/4 rundzie a chciałbym aby wyświetlało się w 2 rundzie

gdy wybieram jakiś zestaw

np:

Ak 47 + DGL     działa dobrze 
M4A1 + DGL     działa dobrze 

AWP + DGL      nie dokupuje ammo

Krowa+ DGL      nie dokupuje ammo 

shodgun + DGL  nie dokupuje ammo

 

 

serwer jest nowy więc wszystkim dałem vipa na zachętę i gdy pisze  /vips   wyskakuje "na serwie nie ma obecnie żadnego vipa" .... 0.o 

a grało z 5 osób z vipem 

i chciałbym zmienić opis zawarty po wpisaniu /vip 

a dokładnej usunąć punkt że vipy mogą korzystać  z admin say " chodzi o to @@"

 

czy mógł by ktoś naprawić ten plugin będę bardzo wdzięczny i możecie liczyć na  ogromnego "+" ;)

 

Problem z opisem klas .txt

22.07.2013 21:06

gdy pisze /klasy i wybieram jakąś klase np: Paladyn    to wyświetla się tylko Paladyn.txt nie ma opisu co robić !

gdzie mam wgrać pliki .txt ?