Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maajkel - zdjęcie

Maajkel

Rejestracja: 15.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.08.2013 19:07
-----

#333973 [Poradnik] Damage + inteligecja gracza

Napisane przez Albertd w 13.12.2011 20:13

Witam pokaże wam jak zrobiż klase/item który dodaje nam dmg +X oraz tyle ile mamy inteligecji

W public TakeDamage

Dla przedmiotu

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerPrzedmiotu)
{
damage+= 5+inteligencja_gracza[idattacker];
}

Lecz gdy ktoś bedzie miał 100 inteligecji udeży nas o 100 więcej lekka przesada więc dodajemy "0.1*" przed inteligencja_gracza[idattacker];
wyglada to tak

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NumerPrzedmiotu)
{
damage+= 5+0.1*inteligencja_gracza[idattacker];
}

z takim kodem gdy mamy 100 int doda nam 10 do obrażen ,możemy to regulowac 0.1 tym.

Gdy chcemy taki myk zrobic dla klasy wystaczy zmienic na

if(klasa_gracza[idattacker] == NazwaKlasy)
{
damage+= 5+0.1*inteligencja_gracza[idattacker];
}


Jeżeli było to przepraszam.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 6